Bir erkek mesaja geç dönüyorsa gerçekten ilgisiz midir yoksa yoğunluktan mı böyle davranır?

Yazdığında ilgili davranıyor, yavrum falan diyor ama bazen saatlerce görmüyor mesajımı. KPSS çalışıyor kendisi biliyorum ancak insan hiç mi bakmaz bir mesaja anlamıyorum ki. Gördüğünde yazıyor, ilgili davranıyor, ders çalışıyorum yavrum diyor ama sonra geri gidiyor, dönmüyor saatlerce. Dönmesi 2-3 saati buluyor, bazen hiç 10-15 dk sonra yazdığını görmedim mesela. Benim nasıl bir tavır takınmam lazım çünkü 1,5 aydır konuşuyoruz, daha sevgili değiliz umursamaz gibi davranıp kendime çekmem mi lazım çünkü hep ben yazıyorum son zamanlarda. Ama hoş değil yani.
Bir erkek mesaja geç dönüyorsa gerçekten ilgisiz midir yoksa yoğunluktan mı böyle davranır?
Cevapla