Yazdığında ilgili davranıyor, yavrum falan diyor ama bazen saatlerce görmüyor mesajımı. KPSS çalışıyor kendisi biliyorum ancak insan hiç mi bakmaz bir mesaja anlamıyorum ki. Gördüğünde yazıyor, ilgili davranıyor, ders çalışıyorum yavrum diyor ama sonra geri gidiyor, dönmüyor saatlerce. Dönmesi 2-3 saati buluyor, bazen hiç 10-15 dk sonra yazdığını görmedim mesela. Benim nasıl bir tavır takınmam lazım çünkü 1,5 aydır konuşuyoruz, daha sevgili değiliz umursamaz gibi davranıp kendime çekmem mi lazım çünkü hep ben yazıyorum son zamanlarda. Ama hoş değil yani.
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu çocuk tam ilgisiz değil, ama kesinlikle seni önceliği yapmıyor gibi duruyor 🙃 KPSS ciddi yoğunluk, evet, ama 1-2 dk ayırıp “şu an çalışıyorum, sonra uzun uzun yazıcam” demek de zor değil. İstese yapar yani 🫠
Sen önce yazmayı biraz azalt, topu ona bırak. “Haberin olmayınca kendimi gereksiz hissediyorum” diye sakin, trip atmadan söyleyebilirsin. Peki, o yazmayı keserse ne yapmayı düşünüyorsun? 💬💕