30 yaş üstü erkeklere soruyorum: Sevgilimin kıskançlığı ve kontrolü normal mi, yoksa ben mi abartıyorum?

Biriyle tanıştım, 30 yaşında, ben de 29 yaşındayım. O diş hekimi, dört dil biliyor, tipi de fena değil. İstese başka kızlar bulur fakat biz iki aydır sevgili olarak konuşuyoruz. Uzak şehir demeden geliyor, anında mesajıma dönüyor, söylediklerimi unutmuyor, sohbet arasında sevdiğim şeyleri alıyor. Kız arkadaşları yok, benim de erkek arkadaşlarım yok fakat ben lise mezunuyum. Bu kişiye karşı sevmeyi deniyorum ama bu kişi WhatsApp'ta paylaştığım durumlara takıyor. Kibarca söylüyor, kırmadan: "Kimler görüyor? İş yerinden dolayı müşterilere dağıldı numaran, onlar mı görüyor? Ben kimsenin görmesini istemem, sen mücevher gibisin, senin gibi birini kimsenin fark etmesini istemem." falan diyor ve aşırı batıyor. Yakınımın nikahı oluyor, diyor: "Yanlış anlamazsan ben ailemle istemeye gelene kadar sana yakıştırma yaparlarsa uzak durur musun?" Ben de diyorum: "Sen zaten hayatımdayken karşılık vermem." "Haklısın," diyor, bu sefer duruma takıyor. Bu kadar sorgulaması, kaybetme korkusu normal mi 3 ay konuşuyoruz.

Güncellemeler
2 ay
Bu ne beee uygulamayi kullanana yok mu?
30 yaş üstü erkeklere soruyorum: Sevgilimin kıskançlığı ve kontrolü normal mi, yoksa ben mi abartıyorum?
Cevapla