Ben 157'yim ama kısa gözükmüyorum, o 170 ama daha kısa görünüyor. Yan yana henüz gelmedik, buluşmadık ama buluşmak istiyor. Sordum boyunu vs. de, sizce kısa mı ve bu önemli.
2 ay
Ben 157'yim ama kısa gözükmüyorum, o 170 ama daha kısa görünüyor. Yan yana henüz gelmedik, buluşmadık ama buluşmak istiyor. Sordum boyunu vs. de, sizce kısa mı ve bu önemli.
Cevap
5Cevap
Ben 1.92 yim 1.80 olan kız benim yanımda 1.92 gibi gibi duruyordu kızların var böyle gizli güçleri :D
Valla 😂😂çok enteresan ya
Dediği doğruysa yanında sırıtmaz ablam görmeden bilemeyiz kısa mı uzun mu ama dediğine bakacak olursak ideal boy farkına yakın
Yani daha önce aynı ortamda çalışıyorduk ama dikkat etmemiştim kısa geliyordu gözüme sadece asla olmaz diyordum🤦🏻♀️ Sence o mesaja ne cevap vereyim 170 dedi ve bı şey yazamadım daha ve flört
Elemek istemiyorum iyi biri güzel davranışları da var ama bilememdim. bi duyunca şey oldum
Ablam açıkçası bu boy olayını çözebilmiş değilim yüzü gözü hoş geliyorsa davranışlarında sorun yoksa kötü alışkanlığı yoksa gerisi hikaye bana kalırsa ömrünü paylaşacağın bir adamın boyu değil huyu suyuna göre seçilmelidir bence tek sorun boyu ise bence devam etmek iyi bir karar
Huyu suyu şu anlık güzel kibar olmasi önemli benim için kötü aliskanligifa yok ordan da gözüme girdi boy yani şu an 🙈😂
Yinede bu ilişkinin yöneticisi sizsiniz bu boy farkını kapatmak için kalın taban ayakkabı giyebilir veya bildiğim kadarıyla bunun ilacı cartı curtu var uzaması için egzersizi var bir ton çözüm bulunabilir ileride
Hakkınızda hayırlısı olur inşallah ablam
Aboo tabanli ayakkabı iyi olabilir evettt
Ama ona diyemem🙈 alınabilir
Teşekkür ederim 🥲aminnnn
Belki demene bile gerek kalmaz kendisi seçer o tarz ayakkabıları bazen seçim zevklerimiz değişebiliyor hem olmadı şöyle kibar bir şekilde yaparsın ileride bir ayakkabı seçersin bak bunu sana çok yakıştırdım dersin böylece seve seve giyer
Demii doğru dediniz 🙃 teşekkür ederim güzel açıklayıcı yorumlarınız icinn
Ne demek rica ederim yardımım dokunduysa ne mutlu bana
Olumsuz dusuncelere kapilmadim kafamdaki soru işaretlere yardımcı da oldu daha ne olsunnnn
Erkek için 170 çok kısa, estetik durmaz, sana 180 yakışır
Sence o mesaja ne cevap vereyim 170 dedi ve bı şey yazamadım daha ve flört🙄🥲
Buluşunca kısa gelmez çok kötü bi boy farkı değil bence boy için eleme
Sence o mesaja ne cevap vereyim 170 dedi ve bı şey yazamadım daha ve flört
Elemek istemiyorum iyi biri güzel davranışları da var ama bilememdim. bi duyunca şey oldum
Ben 160 ım 170 arkadaşım bişe bana çok uzun geliyo boy tabi önemli ama çok kısa da değil senin boyuna göre. Ona güzel boylarımız da uyumlu gibi diyebilirsin
Guzell yazdım sadece 😂🙈
Biz aynı yerde çalışıyorduk orada dikkat etmedim çok ama kısaydı hatta gözüme çok kısa geliyordu asla olmaz diyordum bu Boyd abiriyle vs
Ya evt erkeğe uzun boy yakışıyor ama mutluluk boyda değil maalesef kişiliği daha önemli 🙃
Evetttt yaaa şu ara hep kısalar denk geliyo😂😂🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Ahahahaha bana da benden 35 cm uzun geldi ama onu da kabul edemedim şsödmd
Senin Boyun kaçtı bacım 😂😂
Uufff çok takılıyorum böyle seyelre yaa
Ben 160 o 195 ben de biraz takılıyorum ama takılmamak lazım aslında ösösmsm
Ahahahha dimi takilmamak lazım🙄😂
Evt başka sorunlar olmasa belki yine boyuna alışırdım bi şekil mdmdmd
Dhaa öncede 172 boyunda biriyleydim en başta onun içinde böyle düşündüm sonra baya aşık oldumm 😏🙃huyuna karakterine
Kızlar daha uzun duruyor
Niye öyle peki ya mesela sayı olarak benden uzun ama fark yok gibi duruyor
Kilom 40 ama yüzüm kilolu bilemedim
Önemli
Sence o mesaja ne cevap vereyim 170 dedi ve bı şey yazamadım daha ve flört
Senin tercihin
Önemli evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Boy konusunda kafanın karışık olması çok normal tatlım 😅 170 erkek için ne uzun ne çok kısa, gayet ortalama. Sen 157’sin, aranızdaki fark da bence gayet ideal duruyor 🧡 Görüntü algısı fotodan, açıdan, duruşundan çok etkileniyor, o yüzden gerçek hayatta farklı gelebilir. Asıl önemli olan yanında kendini nasıl hissettiğin. Buluşmaya gitmene engel olur mu sence, içinden ne geçiyor? 💭✨