Flörtümün boyu 170, benimki 157 ama o daha kısa görünüyor, sizce bu boy farkı önemli mi?

Ben 157'yim ama kısa gözükmüyorum, o 170 ama daha kısa görünüyor. Yan yana henüz gelmedik, buluşmadık ama buluşmak istiyor. Sordum boyunu vs. de, sizce kısa mı ve bu önemli.

Flörtümün boyu 170, benimki 157 ama o daha kısa görünüyor, sizce bu boy farkı önemli mi?
Cevapla