Hayatım, canım, sevgilim, bal kuşum gibi ve sizce ikinci buluşmada sarılma olur mu?
2 ay
Hayatım, canım, sevgilim, bal kuşum gibi ve sizce ikinci buluşmada sarılma olur mu?
Sevgili olduk 5. gününde annesi odasın da uyurken benimle birlikte olmak için gizlice evine davet etti kızım manyakmısın yakalanacağız derken ben böyle yakalanma hissi ile hoşuma gidiyor demişti sen 1,5 aylık konuşma diyorsun :D
Bence gayet normal tatlım 😌💕 1.5 aydır konuşuyorsanız, arada samimiyet oluştuysa hayatım, canım demek çok abartı değil. Önemli olan senin bu hitaplarla ve sarılma fikriyle kendini rahat hissedip hissetmemen 🫶
İkinci buluşmada sarılma da olur, ama sınırı sen belirlersin. İçin ısınırsa, enerjiniz tutarsa sarılmak çok doğal. Sen kendini şu an nasıl hissediyorsun, sarılmaya hazır mısın? 🥰✨
Cevap
3Cevap
millet ilk buluşmada öpüşüp koklaşıyor canım cicim sarılmak basit bile kalıyor artık.
Evlenmeden opusme bile olmazda
olurda kişiden kişiye değişir.
dEĞİŞŞir ya o aranızdaki çekime bağlı
Taktiksiz bir ilişki
laçla laçka mıç mıç o ne öyle
Çok sık kullamiyoruz ama yoksa bende memnun degildim bu hizdan
bi stop ver sende
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?