1.5 aylık konuşmadan sonra hayatım, canım demek ve 2. buluşmada sarılmak normal mi?

Hayatım, canım, sevgilim, bal kuşum gibi ve sizce ikinci buluşmada sarılma olur mu?

1.5 aylık konuşmadan sonra hayatım, canım demek ve 2. buluşmada sarılmak normal mi?
Cevapla