Hiç kız arkadaşım olmamasının sebebi ne, doğum günüme sadece erkek arkadaş çağırmak garip mi?

Eskiden vardı yakın arkadaşım ama küstük, başka şehire de taşındı. Bu arada %100 haklıyım o konuda, 4,5 sene arkadaştık bitti, sonra bir baktım başka doğru dürüst arkadaşım yok ve olmadı da. Bir daha okula gitmiyorum, belli rutin ortamım yok belki o yüzden ama erkek arkadaşım var, kız cidden merhaba merhaba dışında yok. Doğum günüm yaklaşıyor, 4-5 kişi sevdiğim var ama hepsi erkek, çağırsam tuhaf olur bilmiyorum
Hiç kız arkadaşım olmamasının sebebi ne, doğum günüme sadece erkek arkadaş çağırmak garip mi?
Cevapla