Benden hoşlanıyor mu yoksa gerçekten kankam mı, bu karışık sinyaller ne anlama geliyor?

1.5 aydır konuştuğum bir çocuk var. Bir kere buluştuk, tekrar buluşmak istiyor hatta benim için başka şehirden gelecek. Sürekli yazıyor, ilgileniyor.
Ama davranışları çok karışık. Bazen çok ilgili ve yakın:
Sürekli güzel sözler söylüyor
İlgileniyor, bir şeyler yapmak istiyor
Bana iltifat ediyor
Ama bazen de:
“Kanka” diyor
Net bir şekilde flört başlatmıyor
ama bebeğim de diyor
Güzelsin diyor, övüyor
Saçlarınla oynamak istiyorum diyor
Bazen de arkadaşım, kankam, bana yeter diyor
Bu da kafamı karıştırıyor. Hem bu kadar ilgili olup hem “kanka” demesi normal mi?
Sizce benden hoşlanıyor mu yoksa sadece kararsız mı?
Benden hoşlanıyor mu yoksa gerçekten kankam mı, bu karışık sinyaller ne anlama geliyor?
Cevapla