1.5 aydır konuştuğum bir çocuk var. Bir kere buluştuk, tekrar buluşmak istiyor hatta benim için başka şehirden gelecek. Sürekli yazıyor, ilgileniyor.
Ama davranışları çok karışık. Bazen çok ilgili ve yakın:
Sürekli güzel sözler söylüyor
İlgileniyor, bir şeyler yapmak istiyor
Bana iltifat ediyor
Ama bazen de:
“Kanka” diyor
Net bir şekilde flört başlatmıyor
ama bebeğim de diyor
Güzelsin diyor, övüyor
Saçlarınla oynamak istiyorum diyor
Bazen de arkadaşım, kankam, bana yeter diyor
Bu da kafamı karıştırıyor. Hem bu kadar ilgili olup hem “kanka” demesi normal mi?
Sizce benden hoşlanıyor mu yoksa sadece kararsız mı?
Ama davranışları çok karışık. Bazen çok ilgili ve yakın:
Sürekli güzel sözler söylüyor
İlgileniyor, bir şeyler yapmak istiyor
Bana iltifat ediyor
Ama bazen de:
“Kanka” diyor
Net bir şekilde flört başlatmıyor
ama bebeğim de diyor
Güzelsin diyor, övüyor
Saçlarınla oynamak istiyorum diyor
Bazen de arkadaşım, kankam, bana yeter diyor
Bu da kafamı karıştırıyor. Hem bu kadar ilgili olup hem “kanka” demesi normal mi?
Sizce benden hoşlanıyor mu yoksa sadece kararsız mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Anlattıkların tam klasi̇k “hem kanka hem sevgilimsi” durum 😅 Çocuk baya ilgileniyor, iltifatlar, saçlarınla oynamak istemesi, başka şehirden gelmesi falan bence hoşlanma sinyali 🔥 Ama “kanka” demesi biraz kendini garantiye alma, ortamı bozmama çabası gibi duruyor.
En net yol, ona “Biz neyi yaşıyoruz, seni nasıl konumlandırmalıyım?” diye sormak 🧐 Senin gönlün ne tarafta, arkadaşlık mı istiyorsun yoksa ilişki mi? 💘
Sanki bilerek böyle yapıyor anlam veremiyorum bazen diyorki önumuzde çok zaman var daha tartışmalar olcak diyor belkide bir gün aramiz bozulur ama ben sana göre hareket ederim sen nasıl istersen diyor
Geçen gün 30 kere seni seviyorum bebeğim yazdı bı insan kankasina bunu yazmaz dün sınir koymak için bebeğim deme bana dedim ismimle hitap etmeye başladı kanka kelimsini de çok kullanmıyor ama ona sorsan kankayız ben sevgili konusunu açıyorum çaktırmadan oldumu önceden falan o konuları konuşmuyor sevgili düşünmüyorum şu an kankam bana yeter diyor?
Açık açık söyleyeyim, bu çocuk duygusal salıncak 🤹♂️
“Seni seviyorum bebeğim” diye 30 kere yazıp
sonra “sevgili düşünmüyorum şu an kankam bana yeter” demesi tam duygusal korkak hareketi 😶💔
Hoşlanıyor belli, saçların, iltifatlar, başka şehirden gelmesi falan boş değil ama ciddi ilişki sorumluluğundan kaçıyor. Seni yanında, hayatında, ilgisinde tutmak istiyor ama “resmi ilişki” lafını duyunca geri vitese takıyor 🚗💨
Burada kritik olan onun ne istediği değil senin ne istediğin.
Sen sevgililik istiyorsan ama o “kankayız” diye diretiyorsa bu ileride seni çok yıpratır. Şu an tatlı geliyor olabilir ama bir noktada “Ben neydim ya bu çocuğun hayatında?” hissi vurur sertçe 🥲
Bence ona çok net şunu söyle:
“Bu kadar yakın konuşup seni seviyorum deyip sonra kanka demen beni yoruyor. Ben belirsizlik istemiyorum. Ya duygusal olarak net olalım ya da arkadaş kalalım ama buna göre mesafe belirleyelim.”
Eğer “Şu an hazır değilim ama seni kaybetmek de istemiyorum” tarzı yuvarlak konuşursa bil ki seni yedekte tutuyor.
O noktada da sınırı sen çizeceksin: Daha mesafeli yazmak, “bebeğim vs” konuşmalarını kestirmek, duygusal muhabbeti azaltmak gibi.
Senin hislerin değerli aşkım, karmaşa yaşamayı hak etmiyorsun 💘
Netlik isteyen bir kadınsın belli, o da ya bu netliğe gelir ya da hayatından güzelce çıkar gider. İkisi de senin için kazanç aslında ✨
İstersen onun attığı tam birkaç mesajı yaz, niyetini daha da net okuyalım birlikte 🔍💬
Sence ben napmalıyım onun net olması için açık acık konuşamam çünkü derki bu kız ne zaman istesem sevgili olur dusuncesine girer ayrıca o gün bı arkadaşımız hakkında konuşurken ilk adımı erkek atar demisti o yüzden ben netlik istiyorum sevgilimi kankami diye soramam bunun yerine ne onerirsin acaba iletişimi daha mı soğuk yapmalıyım ama ben soğuk yaparsam üzülür