Erkeklerle konuşup flört etmeyi tamamen kesip görücü adayını beklemek daha sağlıklı ve mantıklı olmaz mi?

Tanışıp flört olduklarım oldu ama hiçbiri ciddi ilişki, evlilik düşünmüyordu, tek dertleri kullanmaktı. Ben de bu durumdan çok yıprandım, baya baya bir soğudum. Bundan sonra kimseyle konuşmayıp flört etmeyi bırakacağım, üni bitip bir iş bulduğumda aileme evlenmek istediğimi söyleyip görücü gelen ilk kişiyle evlenmeyi planlıyorum. Hani yani birileriyle konuşup edip bir yere varılmıyor, herkesin tek derdi oyun oynar gibi birbiriyle takılmak olmuş, ben bu zamanda sevileceğimi düşünmüyorum ve hiçbir ilişki evliliğe gitmiyor, zaman kaybından başka bir şey olmuyor

Erkeklerle konuşup flört etmeyi tamamen kesip görücü adayını beklemek daha sağlıklı ve mantıklı olmaz mi?
Cevapla