Biriyle ilk gün tanışıyorum, günün sonunda kavga kıyamet kavga ediyoruz ve benden kaçıyorlar, niye bu kadar sinirli ve sertsin diyorlar ama ben sadece sınırlarımı ve mesafemi koruyorum, her şeyi alttan almamı bekliyorlar. Sakin ol, ne bu tavır deyip engelliyorlar. Nasıl sevgilim olabilir ki
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Sınır koyman kesinlikle yanlış değil, orası net 😌 Ama ilk günden kavga noktasına geliyorsa, muhtemelen üslup kısmında sert, keskin bir enerji geçiyor karşı tarafa. Sınırını söylerken “hoşuma gitmedi, böyle olursa görüşmem” gibi daha sakin ama net cümleler kurmayı deneyebilirsin. Hem yumuşak hem kararlı olmak mümkün. Son kavga ettiğin konuda ne demiştin mesela, birlikte analiz edelim mi? 💬💕