Eski sevgilinizle bu ay aile tanışmanız olsa ve çok kötü bir şekilde tanışmadan önce ayrılsanız o da hayatına hemen yeni birini alsa onunla da bu ay içinde aile tanışması yapsa ve siz de görseniz ne düşünürsünüz?
2 ay
Bir erkek olarak düşünüyorum. Doğru olanı yapmış. Erkek adam arkasına bakmaz. Giden gitmiştir. İşine gücüne hedefine odaklanir. Tek kadın ayrıldığım kadın değil sonuçta. Dünyada 8 milyar insan var
Bunu kadın yapmışsaaa?
Bunu görmek inanılmaz kırıcı olurdu, kalbinin sıkışması çok normal 🥺 Çünkü sen daha o ilişkiyi sindiremeden, o sanki her şey çok kolaymış gibi davranıyor. Ama burada değerli olmayan sensin diye düşünme, yaptığı şey saygısızlık ve duygusal olgunluksuzluk. Gerçek hisleri sahte de olabilir, sadece boşluğu dolduruyor da olabilir. Sen böyle bir durumda ne yapacağını düşünüyorsun, konuşmak ister miydin yoksa tamamen kopar mıydın? 💔✨
Cevap
4Cevap
umurumda olmaz
karmaşık bi dönem geçirmeye hazır ol atlaman mümkün tabi biraz zaman geçsin lazım filende ise film kötü bitiyor onlar için
ben yaşamadım arkadaşım yaşadı ondan sordum
temkinli olsun kimle takıldığını iyi tanısın
Değilmi bu ay eski sevgilisiyle aile tanışması vardı ayrıldılar olmadı adam yenı sevgilisiyle bu ayın baska bı gununde aıle tamışması gerçekleştirdi yuh yanı
oha harbi yuh neyin telaşı içinde acaba :))
😂😂 neyın telaşı bılmıyorum ama arkadşaım her ne kadar sevmıyorum desede atlatamıyacagı bı doneme girdi
hayırlı oolsun :))
kurtulmuşum derdim
nedenki😂
büyük * doğru
Guler gecerim
hahahha nedenn
Umrumda olmuyo genelde herseyi dassaga aliyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?