Gözlerime âşık olduğunu, çok güzel olduğunu falan söylemişti ancak gözlerim lens ve ben lens diyemedim, ayrılır diye. Ne yapmalıyım?
2 ay
Gözlerime âşık olduğunu, çok güzel olduğunu falan söylemişti ancak gözlerim lens ve ben lens diyemedim, ayrılır diye. Ne yapmalıyım?
Hemen söyle o keşfetmeden
Belkide rengine değilde bakış tipine filandır belki daha çok sever
Yalancı durumuna düşmektense gidecekse zamanında gitsin
Nasıl demeliyim
Ama seviyorum ya ayrılırsa
Bence boşuna geriliyorsun canım 😌 Lens sonuçta, sahte karakter takmıyorsun ki 😂 Gözlerinin güzel olmasını seviyor, o güzellikte lensin de payı var, ne var bunda? Açık açık, tatlı tatlı söyle, “Lens bu, ama güzel taşırım” de mesela 😉 Gerçekten seni seviyorsa böyle şeyden soğumaz. Sen ne kadar süredir takıyorsun, hiç fark etti mi?
Cevap
1Cevap
Lens markanı söyler misin anlamadığına göre çok iyi demek ki
Labella dimgray
lens olduğunu anlamayacak kadar değildir heralde?
Anlamamış zaar
baya zaar mış mutluluğunuzun devamını dilerim ama bir an önce söyle
ayrılmaz
Yeterki ayrılmasın ömür boyu takarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?