Bazıları birkaç ay içinde tanıştırıyor, bazıları yıllarca bekliyor. Sizce bu işin bir “doğru zamanı” var mı, yoksa ilişkinin ciddiyetine göre mi değişmeli? Erken tanıştırmak mı daha sağlıklı yoksa geç mi?
İlişkiden ilişkiye aile yapılarına göre değişiklik gösterebilir önce bakarsın ailesi kafana yatiyorsa bizimkiler bunlarla olur diyorsan tamamdır olay vakit kaybetmeye hacet yok dersin sonuçta sadece iki genç değil aileler de evleniyor bu noktada çok fırtınalar kopabiliyor sonraları
Baştan itibaren ailelerin bilmesinden yanayım. Hatta telefon numaraları bile paylaşılmalı. Kimlerin başına neler geliyor görüyoruz. Büyük bir ihtimalle söylüyorum kızlar ilk hoşlandıkları andan itibaren annelerine çıtlatırlar ya da anneleri anlar zaten.
Evlilik kurumlaşma olduğundan, erken geç çok fark etmez kanımca. O anki imkânlara bağlı. Varsa götürür tanıştırırsın. Hani bir insanı tanımak aylar yıllar sürmez yani yoksa. Bir ayda çözülüyor genelde.
Doğru zamanı bulduğun zamandır doğru zaman karşındaki insanı tanı ne yapıyor ne yapmak istiyor ailesine ve sana nasıl davranıyor gör bak sonra tanıştır
İlişkide aileyle tanışmanın bence tek bir “doğru zamanı” yok, ilişkinin ciddiyeti ve ikinizin hissi belirliyor bunu 💫 Bence minimum birkaç ay şart, ilk heyecan döneminde tanıştırmak riskli. Beraber geleceğe dair konuşmaya, plan yapmaya başladıysan, “bu kişi hayatımda kalıcı galiba” diyorsan aile olayı yavaştan mantıklı olur. Sen şu an sevgilinle hangi noktadasınız, konuşuldu mu aile mevzusu? 💭💌
Hemen tanışır tanismaz tanistirmak sacma. Ilk bir birinizle tanisin bakin bakalim anlayabiliyor musunuz eger iliskiniz 1 sene sonra bile toksiklesmiyorsa ve ya karsi taraf hala çok iyiyse o zaman sevgililigi uzatmanin anlami yok bence. Direkt tanistirin aileleri is ciddiye binsin hemen evlenin demiyoruz nisanli kalin o sureci de deneyin