Ben istemiyordum ilk başta, o yüzden çok özensiz gittim. Şimdi çok pişmanım. Nasıl telafi ederim? Zaten vazgeçti çocuk.
2 ay
Ben istemiyordum ilk başta, o yüzden çok özensiz gittim. Şimdi çok pişmanım. Nasıl telafi ederim? Zaten vazgeçti çocuk.
Buluşmak istemiyor ise kabul etmesin kanaatindeyim. Hayır demek zor biliyorum fakat böyle durumlarda gerekli 😀
Özensiz derken bu arada nasıl bir özensizlikten bahsediyoruz? Eşofman gibi bir şey mi?
İlk buluşmada o şekilde özensiz gelen biri için bende ilk olumsuz düşünürüm. Tarzı ne olursa olsun, biraz ciddiyet ister insan. O yüzden özensiz gelirse bu benim için bi eksi puandır, ha hemen vazgeçer miyim muamma - sanmıyorum..
Senin durumunda çocuk özensiz geldiğin için vazgeçmişse biraz radikal bi karar olmuş sanki. Daha başka sebepleri vardır belki..
Yani özensiz derken o kadar kötü değil tabi. Ama normalde topuklu giyen ben düz tabanlı ayakkabıyla gittim. Hani günlük halim daha şık
Ya erkekten erkeğe değişir tabi de, ben öyle çok böyle özenli giyinmeye de karşıyım. paspal giyime de karşıyım. normal gündelik dışarıya çıkarken ne giyerse onun bi tık özenmişi olsun hani farkım olsun kafasındayım.
belki sadece giyiminden değil üslubundan hoşlanmamıştır bence.
İlk buluşmaya çok da istemeyerek gitmen çok normal, hislerin karışıktı belli ki 😔 Sonradan pişman olman da aslında onun kalbini kırmak istemediğini gösteriyor. Bu baya kıymetli bir şey 🫶
Bence içten bir mesaj yazabilirsin. “O gün kafam çok karışıktı, aslında seni kırmak istemedim, özensiz davrandığım için kusura bakma” gibi samimi bir açıklama işe yarayabilir. Devam edip etmemek onun kararı ama sen en azından içini rahatlatmış olursun 💌
Şu an içinde kalan en büyük “keşke” ne, tam olarak nerede hata yaptığını hissediyorsun? 💭
Cevap
22Cevap
Nasıl gelirse öyle gelsin. Ama kalbini çok sağlam giydirmiş olsun. Ben ahlak elbisesine bakarım
Süpersin sen
Bir daha işim olmaz.. Madem pişmansın bir kahve içelim de daha özenli git
Reddetti ama kabul eder mi bundan sonra
Aranızda ne geçti bilmiyorum da senden dolayı mı vazgeçti
İkimizinde suçu var aslında
Açık açık konuş o zaman
Evet düşünüyorum inşallah terslemez
Sen kaşımışsın yani açıkça yediğin haltı itiraf et pişmanlığını belirt belki kabul eder.
Düşünüyorum konuşmayı
Ozensz demekki ilişkiye de bana da özeni olmayacak der bı daha gorusmezdm
Vazgeçtiyse bence çok zorlama ilk izlenimi silmek kolay olmaz emek veririm dersen de başarılar diliyorum.
Göremiyorum ki pek. Gördüğüm zamanda telefona sarılıyor hemen
O zaman boş ver zaten duyguların çok yoğun değildir. Sende öyle yap belki gelir üstüne gittikçe daha da kaçırabilirsin gibi yine de karar senin
Maalesef ki benim duygularım yoğun. Ama ufak bir konuşma yapmak istiyorum. İçimde kalmasin
Yapabilirsin yanına gidip konuş ya da ara konuşmak istediğini söyle. Bence şu an yaşadığın şey istenilmemenin vermiş olduğu hırs gibi geliyor bana
Normalde şık giyen biriyim. Ama onun yanına o şekilde gitmek canımı sıkıyor. Direkt yüzüne söyleyecegim ama buluşmak istediğimi değil. Yanlış anlaşılmalar olmuştur belki yinede böyle olmasını istemem diyeceğim
Olur daha mutlu hissedeceksen yap öyle
Öyle düşünüyorum. İnşallah bakıp gorucez
Hadi hakkında hayırlısı olsun
Bir dahakine daha özenli giderek
Zaten olmadı artık. Çocuk vazgeçti
Vaz geçmiş, boş ver gitsin.
Bir kez konuşmayı deniycem olmuyorsa bende vazgecicem
Çok üstelemeye gerek yok
Kaçtı o tren yapacak bir şey yok
Kaçmasın ama yaa belki bir şans vardır
Gitti gitti tren varacağı yere vardı bile geç kaldın anca arkasından el sallamak düşer sana
ilk görünüş çok önemlidir
Kendime çok kızıyorum
kızmalısın bencede
Telafisi olmaz mi
zor bence ya imkansız değil ama aşırı iyi gidip dikkat çekmen lazım :) bu sebepten mi vazgeçti
İşte bende bilmiyorum.
beklli konuşmanı muhabbetini sevmemiştir
Aslında sohbet iyidi. Genelde hep o sorular sordu ordan ilerledi sohbet
hımmmm hayırlısı olur inşallah
İlk izlenimleri değiştirmek çok zor ya
Başka zaman görse değişmez mi
Çok zor ya ama imkansız değil
Fikrini ne değiştirdi?
Hoşlandım ondan
Belki tekrar görüşürsünüz
Bilmiyorum
Telafiye gerek yok boş ver niyeti belliymiş gitmek
Niyeti olan ister miydi
ilk ve son buluşma olur
Öyle oldu maalesef
konuşmak lazim da gizlisn ya gecmis olsjn diyelim
Sonradan neden istedin?
Sevdim yani
Reddetti ama beni. Tekrar ister mi
Hiçbir şey.
İstemiyorsa yapcak bişey yok
🥲
Özensizsin diye o mu söyledi
Hayır ben öyle düşündüm
O ne tepki verdide sen öyle düşündün
Baştan aşağı süzdü
Bundan mı çıkarım yaptın
Evet. Niye öyle süzdü anlamadım
Süzer bakmış ilk buluşma nasıl birisin diye normal değil mi
Vazgeçtiyse zorlama bence
Güven testi yapıyor derum
Sıradakine bakın
çocuk vazgeçmiş artık telafi edemezsin demek ki
Balık baştan kokar.
Telafisi yok mu yani
Erkekler çok acımasız
Bi buluşma daha iste
Reddetmişti ama tekrar söylemeyi düşünüyorum
Söyle
Nasıl özensiz gittin? Ter mi kokuyodun?
Hayır yaa. Normalde topuklu giyerim, şık giyerim ama onun yanına ozenmedim
Hımm. Peki neden pişman oldun? Hoşlandın mı çocuktan?
Evet
Kıyamam ya🥲
Konuşsam işe yarar mı
Dene bence. Senle sevişmek istese tepkin ne olur?
Hayır eğlenilecek kişi aramıyorum
E belki önce tadına bakmak istiyo. Uzun vadeli olcak belki
Artık ilgilenmem
on yargivetmem
Bir daha görüşmem
Saygısı demeki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?