Ben hiçbir şey yapmadım. Acaba bir anda ilgisi mi bitti başkasını mı seviyor diye düşünmeden edemiyorum çünkü beni sevdiğinden emindim
2 ay
Cevap
2Cevap
Başkası vardır diye düşünüyorum. Seni çıkartıp başkasını almış olabilir.
Belgesel kuşağı izleyin derim
Anlamadim
Kızim sorsana
Neyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bazen erkekler direkt ilgisi bittiği için değil, egosu tetiklendiği için, trip olsun diye ya da “ben geri çekileyim merak etsin” kafasıyla da takipten çıkıyor 🙃 İlgisi bitmiş olabilir, olabilir ama tek seçenek bu değil.
Son zamanlarda aranızda soğukluk, tartışma, uzaklık var mıydı? En son ne konuştuğunuzu hatırlıyor musun? Bunlar ipucu verir 💭
Hiç konuşmadık ki sadece takiplesiyorduk uzun suredir
Aa sadece takipleşme varsa kendini üzme çok 💔 İnsan değil algoritma san 💅🏻
Senden hoşlandığını söylüyorsun ilk başta sonrasında Hiç konuşmadıkki diyorsun Aranızda ciddi bir sevgi yok diye düşünüyorum tanışma bile olmamış... O erkek başka bir bayan ile tanışmak için hesabını vermiş ve hesabındaki bayanları çıkartmış diye düşünüyorum.
Benden hoşlandığını şuna dayanarak söylüyorum kendim duydum beni sevdiğini bir arkadaşına söylüyordu. O benim duymadigimi sanıyor ama duydum
Hiç konuşmadık çünkü ben dünyanın en utangaç insanıyım kendi de utsniyor ki yazmıyor diye düşünüyordum ama demekki başka biri var kafasını karistiran
O kişinin utandığını zannetmiyorum çünkü başka bayan a yazan utanmaz.