Bana göre saçma, sormazlar mı o bin kişi de erkekti, erkekler düzgün olsa kadın zaten düzgün kalır diye
2 ay
Bana göre saçma, sormazlar mı o bin kişi de erkekti, erkekler düzgün olsa kadın zaten düzgün kalır diye
Günümüzde o sözün gerçekliği arttı yani bunu kabul etmek gerek ama bu tüm kadınlar için geçerli bir şey değil yani aklı başında, ne istediğini bilen, prensipleri olan kadınlarda ve sadece bu tür kadınları seçen, hayatına alan erkeklerde var.
Ama erkekler düzgün olsa kadınlarda düzgün kalır sözün yanlış çünkü ahlaki eylemler kişiyi bağlar ve başkasına göre şekil alan, davranan insan zaten gerçek karakterini gizleyen, rol yapan kişi demektir.
Şöyle düşün birisi bir hırsızlık planı yaptı ve sonra dedi ki ben bunu yapıyorum sende dahil olacak mısın çok kazançlı olacak ama seni zorlamıyor sana burada kritik bir tercih şansı veriyor, baktığında eylem ahlaki değil ve yapan da öyle ama kendi ahlaksızca eylemine seni zorla dahil etmiyor eğer sen bunu kabul ediyorsan zaten o yoldan yürümek istiyor ve o kişiyle aynı ahlaki çizgidesin demektir ve buradaki sorumlulukta tamamen bilerek bu işi yapanlarındır. Özetle insan kendi yaptığı seçimlerden mesuldur ve o seçimi neden yaptığı da kendi bahanesidir.
Erkek düzgün değil diye kadinda öyle olmak zorunda mı? Bence bahane. Evet devir öyle oldu. Bir kızı bin kişi kullanır bir enayiye kalir. Bu yüzden erkekler evlenmeyip günübirlik yaşıyor
Bu sözü karsı cinsle sohbet bile edemeyen yuz bulamayan red yiyen inceluslar mı uretmıs cndkdmd o erkekler kendi cinsleriyle mi beraber oluyormus aaa ulkemızde hetero erkek kalmamıs. Siz nasılsanız hayatınıza da aynısı girer her shiti yiyip duzgun beklemeyin erkekler. d buna o zihniniz de dahil. Bir shit yapmamanız temiz oldugunuz anlamına gelmiyor.
Bacım çoğu kelimeyi anlamadım ama haklısın dir
Erkekler anlar onların anlayacagı sekılde yazdım ben
He tamam
Herkes kendi değerini ve sınırlarını kendisi belirler. Bir kadın hayır demeyi bilmiyorsa veya seçici davranmıyorsa bu onun karakteriyle ilgili bir sorundur. Sorumluluğu tamamen "erkekler de düzgün olsaydı" diyerek erkeklere yıkmak doğru değil bence.
Bunu diyen erkeklere diyom bacim
Cevap
27Cevap
Bu konuda katılıyorum hele artık teknoloji de gelişti zar dikimi falan var artık temiz kız kalıyor uyanık kız evleniyor
Kadın kendini korumalı günün sonunda kullanılan kadın olur maalesef
Büyük b. ijlik erkekte ama kandırıyor kadini
Her kadın bir değil bazıları gerçekten sevil hata yapabiliyor
Bnce kadınlar kadar erkeklerde yargılanmalı
eskıden bekaretın onemı vardı hemen bısey yapmazlardı yaparsa evlenmek zorunda kalırlardı da ondan ısteselerde bısey yapmazlardı evlenmek ıstemezlerse be knk sımdı o dedıgınden saptılar gelen gecen kıza çakıyor kullanıyor cınsel obje olarak ben yapmam yapılanada kalmak ıstemem
Evet öyle herkes düzgün kalırdı ama kimse düzgün değil hem erkeği hem kadını
Öyle
Sen kabullen mesende gerçek olan bu onlarca siyla yatar kalkar ama en sonunda biriyle evlenir başka ne olacaktı oda artık kadının problemi onlarca erkekle olmak onun isteği sonucda
O kadını kandiran erkekler masum mu
Bu hayatta hiç kimse masum değil ama herkes kendinden sorumlu aklını kullansın kanmasın bu kadar basit
Kandirana kadar bin türlü takla atan erkekler masum mu yani
Güzelim erkek tabiki yapıcak gerekirse 40 takla atar kadın da aklını kullansın nikah olmadan olmaz desin bu kadar basit ha tabiki bu arada çok fena kadınlar da var sadece erkeğe suç bulmak hiç doğru değil
Sen benim gördük lerimi duyduklarımı bilsen yok artık dersin emin ol buna sadece bu durumlarda erkeği suçlu bulmak hata olur emin ol
Boşu boşuna erkeklerden nefret ederek bir yere varamazsın bence aklını başına al
Almazsam nolur
Üzerler seni nolucak 😉
Uzemezler
Sen öyle san öyle bir üzerler ki sen bile şaşarsın
:) Sormazlar mı o kadın düzgün olsaydı o 1000 erkek te düzgün kalırdı diye.
Sormazlar mı o erkeklere o kadını baciniz yerine koysaydiniz adam olurdunuz diye
Sen o erkekleri mi hakli buluyon
Bi bitmediniz be feministler. Nesliniz tükensede kurtulsa şu millet.
Bu laflar niye hep kadınları hedef alıyo erkekler için neden yok derim
Şu açılan başlıklara bakıyorum da resmen günümüz ilişkilerini özetleyen bir ifade olmuş
Erkekler düzgün değilse o kız niye seçmiş ki onları onun hic mi akli yoktu
Yani bir hatunu herkes ister ama tek baba yiğit alır @Karanlikkx665742
Bi erkeği de bin kişi ister bin kişi de alır böyle yüce gönüllü varlıklar🥹
Sanırım artık öyle oldu çünkü evlenmek istemiyor kimse
Çok doğru bir söz. Aslında bin kişiye elletir birine varır olsa daha iyi
bir kızı istersen alamazsın istemezsen gelir bu lafın orijinali bu 😅
Çok doğru demişler. Kız herkese veriyor sonra gidiyor düzgün birisi ile evleniyor
İlk söz doğru ikinci ise şunu gösterir toplumsal çürümenin ne derece ciddi boyutlara ulaştığı hakkında önemli fikir verir
Sen onu bunu boş ver de gercekden harika görünüyor sun varya kıvrımların göğüslerin mükemmel ya
Haksız mıyım ama
Erkek olmak ve adamolmak farklı şeyler
Öyle gerçekten
Artık son durum böyle oldu 😂
Kesinlikle öyle oldu artik
Balıketi çok çok hoş birisin, kıvrımların harika
Sende sapık birisin
Ula, şu bidon gibi haline iltifat edeyim dedim, alışık olmadığın nasıl da belli
Kendine bak be
Bu üç kelimelik cümle için 20 dk bekledin mı gerçekten?
kadinin verdigi de erkegin sucu artik aynen 🙃
Erkek o kadının da birinin bacısı ilerdeki eşi bi çocuğun annesi olacak diye düşünerek yaklaşırsa buna rağmen kadın o. rbuluk yaparsa kadın suçlu ama yapmazsa erkek
ne alaka, sen simdi evli birini bastan cikardiginda onu sorumlu tutmuyo musun? ayni mantik duz namusta da gecerli, bin kisi aklini celebiliyosa sucu atmak yerine insan bi donup kendine sormali neyim eksikte kendimi kullandiriyorum bukadar diye
Çok saçma bi örnek verdin neyse sence erkekler masum o zaman
masum demiyorum, sucu tek bi tarafa yuklemek sacma diyorum, diger cinsiyetten nefret ederek biyere varamazsiniz bu sekilde
Ben tüm günahı kadına yükleyen erkekler e laf attim
gunahi muhattap oldugumuza yukluyoruz tabi dogal olarak, olay genelleme degil, senin yaptiginla karsimdakini yargilamiycam tabiki herkesin hesabi kendine soruluyo
Nokta atışı tespit
Teşekkürler
Eeee milllet cinselliği normalleştirdi
Bijler
Ovosbuçocukları😃
Bxbx
Çok saçma bence de
O genelde yolluk kızlar için kullanılır.
Kesinlikle çok doğru
Çok iğrenç bi söz
Evet dogru söz
Bu devirde evet öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?