İlişkilerimde sürekli kontrol etme isteği neden var, güven sorunu mu yaşıyorum?

İlişkilerimde çok fazla güven problemi yaşıyorum, asla akışına bırakamıyorum, hep bir kontrol etme isteği oluşuyor ve beni delirten durum şu ki, kontrol ettikçe şüphe ettiğim durumda yanılmadığımı anlıyorum, tam da tahmin ettiğim gibi çıkıyor her şey ama o durumun üstüne gitmesem, kendi haline bıraksam asla öğrenemeyeceğim mesela o şeyi. Sonra etrafımdaki mutlu ilişkilere bakıyorum, özellikle kadın sorgulamadığı için, didiklemediği için mutlu, ben dışarıdan biri olarak erkeğin aldatma potansiyelinin olduğunu görüyorum ama o görmüyor. Böyle tezat bir durumun içindeyim ve artık sağlıklı bir ilişki yaşamak istiyorum 🥲
İlişkilerimde sürekli kontrol etme isteği neden var, güven sorunu mu yaşıyorum?
Cevapla