Sevgilim yıllar önce ayrıldığı sevgilisinden böyle bahsetti bir de bu kız sevgilimden ayrıldıktan sonra sevgilimin yakın arkadaşıyla sevgili olmuş, böyle birinden iyi diye bahsetmek normal mi
2 ay
Sevgilim yıllar önce ayrıldığı sevgilisinden böyle bahsetti bir de bu kız sevgilimden ayrıldıktan sonra sevgilimin yakın arkadaşıyla sevgili olmuş, böyle birinden iyi diye bahsetmek normal mi
Bence normal yaa. Kötüye kötü iyiye iyi denir ne diyecek. Kişi iyi insan diye anlaşıp bir ilişki sürdürebileceğiz diye bir konu yok. Bazen olmayınca olmuyor o zaman düşman kesilmeye gerek yok bence. Hele ardında bıraktığını oe yerine koymaya hiç gerek yok.
Ama bu kız sevgilimin yakın arkadaşıyla sevgili olmuş hatta sevgilimi kötülemiş falan böyle birinden iyi diye bahsetmek bana saygısızlık değil mi
Konuyu sen kurcaladıysan değil. Ama sebepsiz yere o anlatıyorsa boş boğazlık. Kız kötü birisiyse slklık...
Ben eski sevgilisi hakkında soru sordum yalan uok ama bu kadar ince ayrıntıya girmedim
Boş boğazlık yapmıs ama bu onu senden daha iyi görüyor anlamında değil bence. Tabi kişiden kişiye dğeişir bilemem. Ama eski kız arkadaşlarıma laf soyletmem doalyısıyla çok dile getirmem. Bunun sebebi ise insani. Yarın obur gün senle sevgili olsam senin de arkandan kötü konusturtmam gibi bir şey. Saygıdan...
Hmmm çok kötü olsalar bile mi
Çok kötü bir insana iyi demem. Kötü olsada kimseyle konusmam kendim söverim
sahsen benim hayatımdaki özel biri bana eski sevgilim iyiydi dese evlilik nişanlılık felan dinlemem. isterse 10/20 yıl evli olayım Yüzüme küfür etmekle aynı saygısızlık hadsizliktir bana. o zaman tüm iyilikler senin olsun der ceketimi alır çıkarım
Öyle demekle de kalmadı değişmeseydi devam ederdim falan dedi
Kendine saygın olsun bu 1
2. si başına tatsiz olaylar gelecek gibi görünüyor. Ben kadere inanan ve kaderin, insanın kendi seçimleriyle yaşanan olaylar olduğuna inanıyorum. Sana da tavsiyem bu kaderi seçme. Allah bu dünyada kulunu karşına alıp konuşmaz. Eğer kulunu uyarmak isterse ona başka bir kul gönderir. Akliki kullanıp bunu görürse kötü kaderden kurtulur. Yok uyarıyı dikkate almaz burnunun dikine giderse o zaman Allah'ın uyarısı, kaza şiddet veya bela olarak gelir.
Aklı onda olabilir mi
Al onu karşına oturt de ki bana adam gibi cevap ver aklında biri var mı yok mu diye
Elfida2021, seni çok iyi anlıyorum, o kıskançlık dalgası insanı yorar değil mi 😔💔 Sevgilinin eskiyi "iyi biri" diye anması aslında olgunluk, kin tutmuyor ve geçmişi geride bırakmış demek ❤️ O kızın arkadaşıyla olmasına rağmen saygı duyuyorsa, seninle tam gaz ilerliyor bence 🌟 Normal mi? Evet, toksik değilse! Senin sevgilinle bu konuyu konuştun mu, ne dedi merak ettim 😘
Cevap
3Cevap
geçmişini kötülemeden anlatması olgunluk gibi duruyor ama bunu ne sıklıkla ve nasıl söylediği asıl hissi belirliyor biraz oraya bakmak gerekiyor ❤️🌹
Bir kez söylemesi canımı yeterince sıktı
tek bir cümle bile bazen insanın içine takılıyor gibi duruyor küçük görünse de sende bıraktığı his aslında önemli olan tarafı ❤️🌹
Normal tabi ki rahatsız oluyorsan ama bize değil ona söyle bahsetmeyi kessin.
Ona da söyledim ama bu kız sevgilimden ayrılınca kısa süre sonra sevgilimin yakın arkadaşıyla sevgili olmuş hatta sevgilimi kötülemiş böyle birinden iyi diye bahsetmek tuhaf değil mi
Ben sonra söyledim rahatsız olduğumu bu kızdan ayrılalı 6-7 sene geçmiş bir duygu besliyor olabilir mi
Ya sonra işte arkadaşımla sevgili olunca tamamen bitti dedin
Nasıl yani
Ya zaten arkadaşıyla işletmişler kız da paşa paşa düşmüş tuzağa buluşmaya falan gitmiş
Evet bende bunu anlamıyorum
İşte bu hareketten sonra bitti benim için dedi o zamana kadar seviyormuş uzun bir ilişki zaten ortaokulda başlamış üni ortasına kadar
Seviyor mudur
Aaa sen 28 yaşında mısın
Sevmeme şansı yok diyorsun hala duygu mu besliyor yani
Ama kaç sene olmuş ayrılalı üstelik ayrılınca arkadaşıyla sevgili olmuş hem sevgilimin başka sevgilisi de olmuş
O kızı mı
Nerden cıkardın
7-8 yıl olmuş ayrılalı
Hatırlıyor olabilir
Çok canım sıkılıyor
Takıyorum işte
Kız çok güzel bide
Nasıl atıcam ki
Erkeklerin gözünde iyi olmak için ağzına edeceksin kardeşiyle çıksa yine gözünde iyi olurdu biz hep iyi niyetimizden kaybettik
Hainlik ayrı sevda ayri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?