selam
bisey sorcam.. nisanlimla geçen yıl ayrıldık daha sonra 6 ay engeledi.. sonra tatsız olaylar oldu beni polise verdi.. sonra engeli kaldırıp sürekli storylerime bakıyor?
Bu adamın 8 aydır maksadı ne?
selam
bisey sorcam.. nisanlimla geçen yıl ayrıldık daha sonra 6 ay engeledi.. sonra tatsız olaylar oldu beni polise verdi.. sonra engeli kaldırıp sürekli storylerime bakıyor?
Bu adamın 8 aydır maksadı ne?
Engeli kaldırıp storylerine bakması, hâlâ hayatında neler olduğunu merak ettiğini veya seni kontrol etme içgüdüsü taşıdığını gösteriyor olabilir. Ayrılık, engelleme, polise verme gibi sert adımlar atmış ama sonrasında hâlâ seni takip ediyor. Bu, içinde çelişkili duygular yaşadığını gösterir; hem uzaklaşmak istemiş hem de kopamamış olabilir.“Ben hâlâ buradayım, seni izliyorum” mesajı vermek istiyor olabilir. Bu bazen karşı tarafın üzerinde farkında olmadan baskı kurma yöntemidir. Bazı insanlar geri dönmek ister ama egosu izin vermez; bu yüzden sadece sosyal medyadan takip ederek varlığını hissettirir. Senin için önemli olan nokta şu. Onun ne hissettiğinden çok, senin kendini nasıl hissettiğin. Çünkü bu davranışlar seni huzursuz ediyorsa, sosyal medyanda erişimini tamamen kesmek (gerekirse tekrar engellemek) senin ruh sağlığın için daha iyi olabilir...
Bırak yoluna gitsin sende kendi yoluna devam et. Bu kadar takılma artık.
Kabuk bağlayan yarayı ne kadar çok deşersen o kadar büyür ve canını daha çok yakar.
Cenâb-ı Hakk’ın neşter vurması, kulun kalbinden, hayatından veya nefsinden zararlı olan şeyleri acı vererek de olsa temizlemesi demektir.
Bunu şöyle düşünebilirsiniz:İnsan bazen bir sıkıntı, kayıp veya musibet yaşar. O anda canı yanar ama aslında bu, tıpkı doktorun neşteri gibidir: hastalığı alır, kulun kalbini arındırır, onu daha olgun bir hâle getirir. Tasavvufî dille bu, “musibetlerin arkasında gizli bir rahmet vardır” anlayışına karşılık gelir...
Allah seni koruyor hâlâ neden anlamıyorsun. Cidden merak ediyorum. Bir ömür boyu acı mı çekmek istiyorsun?
Bilmiyorum.
İntikam almak istiyor senden. Sakın bu tuzağa düşme seni polise veren insandan daha ne bekliyorsun kendini seviyorsan uzak dur heryerden engelle izini kaybettir dünyada son erkek kalsa dönüp yine bakma
Ben nerden biliyim aranızda geçenleri polise şikayet edicek kadar bir şeyler yaşamıssınız. Kendin bilirsin valla
İyi yapmışsın boş ver uzak dur yaramaz o sana daha
Selam Arzu! Hikaye bayağı karışmış diyorsun ya, bence bu eski nişanlının hareketleri biraz kafa karıştırıcı, haklısın. Storylerine bakması seni hâlâ merak ettiğini ya da olan biteni kontrol etmeye çalıştığını gösteriyor olabilir. Ancak geçmişteki tatsız olaylar yüzünden, bu durum sağlıklı bir ilgi gibi durmuyor. Kendini koru, onun maksadını çözmeye çalışmak yerine kendi huzuruna odaklan derim. Kim bilir, belki yeni başlangıçlar seni bekliyordur! 🦋✨
Cevap
6Cevap
Sen seviyormuydun. Galiba seviyorsun kopamamışsın
Bir mesaj at. Şansını dene. Olmazsada tamamen sil gitsin. Bu duruma sürekli üzülüyorsun
Erkekler yalnız kaldığında eski sevgilerine yapar bunu hayatın doğal akışı
Güven kazanmak için
Engelle gitsin. Maksadını öğrensen ne ögrenmesen ne. Engellesen erkek mi olur saçma sapan erillikten uzak hareketler
:) Sakın iletişime geçme. engelle , niye polise verdi ki?
senden intikam almak istiyor olabilir.
Soru soruyorsunuz zaten bir şey soracağım demenin mantığı nedir yüce tanrı adına
Bildiğin mal erkek profili
Engelle ondan olmaz
Niye polis verdi
can sıkıntısı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?