Alışveriş merkezinde göz göze geldiğim çocuk için tekrar gidip konuşmalı mıyım?

İmdat. Geçen gün arkadaşımla bir alışveriş merkezine girdik, her yer kapalıydı, kafe gibi bir yer açıktı, orada bir çocuk vardı. Benim de playgirl modum online'dı, arkadaşıma şu çocuk çok yakışıklı dedim, keşke demeseydim. Sonra bu mal kız çocuğa pardon diye seslendi, ben o an topuk, arkadaşım sana çok güzel dedi dedi, sonra çocuk da benim için; o da güzel, teşekkürler mi ne demiş bana neyse. Arkadaşım tutturdu, o da seni beğendi şu bu. Ben de o an yerin dibine girdim ve istemedim. Neyse eve geldim çok kafama takıldı, daha önce kimse beni sevmedi, iltifat etmedi diye, 2 kez de reddedildim diye herhalde ama bu çocuk aklıma takılıyor ikide bir. Şimdi tekrar oraya gidip onunla konuşursam takıntılı gibi görünmek istemiyorum. Hem belki o sadece nezaketten o da güzel demiştir ama arkadaşım ve birisi daha kibarlıktan sadece teşekkür eder ve herkesin içinde kendinden küçük birine güzel demez dedi. Gidip konuşmalı mıyım?
Alışveriş merkezinde göz göze geldiğim çocuk için tekrar gidip konuşmalı mıyım?
Cevapla