İmdat. Geçen gün arkadaşımla bir alışveriş merkezine girdik, her yer kapalıydı, kafe gibi bir yer açıktı, orada bir çocuk vardı. Benim de playgirl modum online'dı, arkadaşıma şu çocuk çok yakışıklı dedim, keşke demeseydim. Sonra bu mal kız çocuğa pardon diye seslendi, ben o an topuk, arkadaşım sana çok güzel dedi dedi, sonra çocuk da benim için; o da güzel, teşekkürler mi ne demiş bana neyse. Arkadaşım tutturdu, o da seni beğendi şu bu. Ben de o an yerin dibine girdim ve istemedim. Neyse eve geldim çok kafama takıldı, daha önce kimse beni sevmedi, iltifat etmedi diye, 2 kez de reddedildim diye herhalde ama bu çocuk aklıma takılıyor ikide bir. Şimdi tekrar oraya gidip onunla konuşursam takıntılı gibi görünmek istemiyorum. Hem belki o sadece nezaketten o da güzel demiştir ama arkadaşım ve birisi daha kibarlıktan sadece teşekkür eder ve herkesin içinde kendinden küçük birine güzel demez dedi. Gidip konuşmalı mıyım?
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer