Sevgilim ile ailem arasında daha önceden tatsız olaylar yaşandı ve sevgilimin kız kardeşi o olaylar sırasında sevgilimi dolduruşa getirip beni kötüledi. Ben de kız kardeşinden soğuduğum için sevgilimin kız kardeşi ile çok samimi olması beni rahatsız etmeye başladı ve sevgilimin onunla araya biraz mesafe koymasını çünkü aramızı bozan eylemleri olduğunu söyledim. Sevgilim bana tamam derken meğer defalarca yalanlar söyleyip onun evinde kalıp benden habersiz kız kardeşi ne zaman onu çağırsa görüşmüş. Oysa bana eskisi gibi görüşmüyorum ben de onunla diyordu. Bu yalanları öğrendiğimde sevgilime üzüleceğimi bile bile onun için bana yalanlar söyledin kavgası yapıp olayı değer meselesine getirdim. Çünkü bana göre sevdiğine değer veren biri kimse için sevdiğine yalan söylemez. Sizce bu konuda haksız mıyım?
Gizli Üye(30-35)2 ayEvlendiginde kızkardesi yine dolduracak ve o da dolduruşa gelecek mi? Muhtemelen gelecek mi? Evet. Her defasinda başa saracak mi durum? Evet saracak. O da görüşmüyorum diyecek mi? Evet. Sende de ipler kopacak mi? Evet. Sen böyle bir ilişkide mutlu olacak mısın? Hayır diyeceksin muhtemelen. Eee o zaman bu kısır döngüye dönüşecek.
Yok çok seviyorsun diyelim ve evlendiginizde dolduruşa gelmeyecekse, kizkardesinle görüşme diye onu zorbalamayacaksan, o da sana onunla görüşmediğin için zorbalamayacaksa hadi belki diyeceğim. Ama onunda garantiside yok. Yani en baştan bir sorunun içine doğru gidiyorsun. Ilerde çocuklarında onunla görüşecek ve sorun katlanarak büyüyecek. Her iki tarafta huzursuz, dolduruslar burada mutlu olunacak bir durum oluşur mu sence?
Bir film vardı. Abisini kıskanan... Ve onu yazan oyuncu kadın, yengeme yapmadigim zulüm kalmamıştı. O çok sabretti. Ve bu filmi abimle yengemle olan ilişkimizi anlattım demişti. Yani o yabancı gelin sabretmiş. Belki o kızda abisini senden kıskanıyorsun onun elinden almış gibi gelebilir ona. Yani zor işin. Kolay olansa bırakıp yoluna bakmak. Zorlamamak. İsin içinde yalan var. Dolduruş var. Dolduruşa gelmek var. Yol yakınken dönmek mantıklı. Sen mutlu olmak için evleniyorsun. Daha evlenmeden seni mutsuz eden durumların içine girmeye başladın. Bu giderek artar ve daha da çok üzülürsün.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Sen şu an onun sevgilisisin ve aile bireyleriyle arasına mesafe koymasını isteyemezsin. Sev sevmiyorsan görüşmezsin ama abisine "arana mesafe koy, görüşme" gibi şeyler söylemeye hakkın yok. Eğer karşı taraf bunu isterse zaten yapar ama zorla aile bireylerinin arasını bozmak olmaz. Kimse sevgilisi için ailesiyle arayı bozmaz çünkü kimse buna değmez. Yarın öbür gün ayrılık olduğunda onlar yüz yüze bakacaklar. Sen el alem olacaksın. Sırf kardeşiyle görüşüyor diye de güvenin bittiyse zaten hiç güvenmemişsin demektir. Seni aldatmamış, arkandan yanlış iş yapmamış, sadece kan bağı olan kardeşiyle görüşme hakkını kullanmış.
Kardeşinin dolduruşuna gelip seninle arayı bozuyorsa bu o kızın değil sevgilinin suçu. Onun hakkında böyle konuşma diyerek tavrını belli etmeli ama bir şey söylemediğine göre konuşmasına izin veriyor.
02 Yorumla
Soran2 ayKardeşi neden dolduruşa getiriyor peki. Burada kardeşinin hiç mi suçu yok. Kardeşine karşı çok iyiydim ve sevgilim bile defalarca kardeşinin o olaylarda haksız olduğunu kabul etti. Ben tamamen görüşme demedim zaten sadece bana yaptığı davranışlarından ve aramızı bozmaya çalıştığı için mesafe koysun istedim. Her gün görüşüyordu hatta aile evi yerinde onda uyuyordu bunu azalt çünkü arayı bozuyor dedim. Neyse kimse kimseyi anlamıyor. Cevabın için teşekkür ederim
- 2 ay
Kardeşten çok sevgilin suçlu. Seninle sevgili olan o sonuçta kimsenin dolduruşuna gelmeyecek, insanların laflarıyla hareket etmeyecek. Kardeşi tabii ki her gün görüşebilir buna kimse karışamaz. Sen görüşmezsin olur biter ama görüşmeyi azalt dersen o ailede sen suçlu ve kötü olursun.
Bak güzelim hiç uzatmayacağım Sen haklısın, hem de sonuna kadar. Bu işin abartması falan yok. Mevzu sadece kız kardeş değil sevgilinin seni canım yerine koyup gözünün içine baka baka yalan söylemesi. Sana tamam deyip arkandan iş çevirmesi o kız kardeşinin dolduruşuna gelmesi tam bir fiyasko. Bir erkek hayatındaki kadına değer veriyorsa önce onun huzurunu korur dürüst olur. Şimdiden böyle yalanlara sığınan adamla yarın bir gün aile kurmaya kalksan o görümce adayı hayatını zindan eder sevgilin de izler.
Güven dediğin bir kere kırıldı mı, yapıştırmaya çalıştıkça elini keser. Kısacası Seni çiğneyen adamla yol yürünmez yol yakınken önüne bak derim.12 Yorumla
Soran2 ayTeşekkür ederim cevap için. Zaten çok kötü kavga ettik ve konuşmuyoruz şu an. Benim için son damla sizin aranızda olan şey beni ilgilendirmez demesiydi. Ben de ilerde karın olduğumda bana istediğini söyleyip yapabilir öyleyse ama sen yine sizin aranızda mı diyeceksin diye çıkıştım. Bana göre bu değer vermek değil. Herkes yok kardeşi senin için arasını mı bozsun diyor ama kim haksızsa ona tepki vermek neden yanlış olsun. Eğer o haksızlığı ben kardeşine yapsaydım o tepkiyi bana verecekti ama sırf kan bağı var diye beni görmezden mi gelecek ve haksızlığa susacak, karışmıyorum deyip işin içinden çıkacak. Bu arada başta öyle de demiyordu sen haklısın diyordu bana ve mesafe koyduğunu söylüyordu ama yalanı ortaya çıkınca böyle konuşmaya başladı.
Aşk İlişkileri konusunda 921 cevap paylaştı. kızım sen şizofren misin? adamın kardeşi kardeşi sen kimsin? sen yarın öbür gün en b. ktan sebepten onu terk edip gidebilirsin bu onun kardeşi karındaşı hayatının ilk anlarından beri onu tanıyan ve karşılıksız seven ilk dostu siz kızların evlenince kendinizi erkeğin 1 numarası zannetmeniz kadar hastalıklı bi zihniyet yok, bak yavrum, aşk geçer gider kan bağı baki kalır sorun varsa çözmeye çaılışırsınız görümcenle ama adam sen dedin diye öz kardeşiyle arasında ki bağı koparmak zorunda değil aksine koparırsa o adamdan kimseye hayır gelmez vefasız kaypağın teki demektir.
26 Yorumla
Soran2 ayÖncelikle hitabını düzelt. Sevgilim bile kardeşinin nankörce davrandığını ve hak etmediğim şeyleri söylediğini ve onu dolduruşa getirmeye çalıştığını kabul etti. Ayrıca silsin demedim, bu şekilde kötü davrandığı için hatasını anlasın diye mesafe koysun istedim. Ayrıca biz sözlüydük aileler biliyordu sadece resmiyete taşımamıştık. Sizler yarın öbür gün aileniz eşinizin ağzına sı*sa susun kanınızdan diye. Mutluluklar ve eşinize sabırlar.
Soran2 ayEvlilik gibi komedileri ciddi düşünüp birini gerçekten sevseydin senin için önemli olan tek bağın kan bağı olmadığını ve aile kurmanın ve eşine gösterilmesi gereken saygının farkında olurdun. Uzatmaya gerek yok cevap için teşekkürler
- 2 ay
benim için önemli olan tek şey kan bağı değil zaten dostlarım var ortada haklı haksız olsa dostumu da aileme karşı savunurdum ama afedersin ailemle bağı kopartmak başka şey, ha sen bunu demioyr muşsun zaten o ayrı sıkıntı çözüm yolun, afedersin soğuk yaptırarak kimseye bişey gösteremezsin 3 nüz de oturacaktınız konuşacaktın anlatacaktın derdin neyse.
Soran2 ayKardeşi suçlu olduğunun farkında ve buna rağmen benim ona adım atmamı bekleyen biri. Araya zaman girdi diye tüm o söylediklerini ve yaptıklarını görmezden gelmemi bekliyor ve bir özür bile dilemedi aksine halen fırsatını bulduğunda sinsice ara bozmaya devam ediyor ve evet, benim için de aile bağı çok önemli hatta dediğin gibi belki de bağ olarak en değerli bağ ama aile sadece kanından olanla kurduğun bağ değildir ilerdeki eş adayında ailendir ve ortada bir tarafa haksızlık varsa haksızlığı yapan tarafla hişbir şey olmamış gibi devam edip aşırı samimiyet kurmak diğer tarafa verilen değersizliktir benim için. Neyse çok uzadı görüşünü paylaştığın için teşekkür ederim.
Yapay Zeka Cevapladı
Canım seni o kadar iyi anlıyorum ki, yalanlar güveni paramparça eder 💔😔 Sevgilin kız kardeşi için seni üzme riskini göze almış, bu değer vermemek gibi geliyor bana da. Haklısın, sevgi yalansız olmalı ama belki açıkça konuşup affetme şansı ver? Yoksa içindeki kırgınlık büyür ❤️ Sen olsan affeder miydin? 😘
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
Gizli Üye(25-29)2 ayÇok iyi bir niyetli bir insansın ki anlatıp üzüntünü dile getirmişsin. Ben de görümceyim, bazen hatalar yapıyorum ve abimin bazı zamanlar beni savunmadığını düşünürüm ama bazen de savunur. sanırım sorun kız kardeşiylese ona soğuk yaparak çözebilirsin.
11 Yorumla
Soran2 ayKız kardeşi haksız olduğunu bilmesine rağmen özür dileme tenezzülünde bile bulunmadı ama. Ben de ona bir adım atarak konuşmam. Bir gün ben de görümce olacağım ama bu demek değil ki kardeşimin sevdiği insanla ilgili hele ki bana iyiliği dokunan biriyse ardından kötü konuşup kardeşimi dolduruşa getirip aralarını bozayım. Umarım herkes ne ekerse onu biçer
2 ayDerdini anlatmak için yanlış platformadasın kimse anlayamacaktır seni. Kardeşin yaptıkları hiç hoş değil ama kardeş olduğu içinde mesafe koyamaması ve onla olmasıda bir o kadar normal. ikilemde bırakan bir soru bu maalesef. ama sende haklısın elbette.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
2 ayCanım benim ayrıl gitsin. Eğer ağır şeyler olduysa sana karşı doldurduysa evlenince daha kötü olacak. O yüzden uzatmanın anlamı yok bitirmek en mantıklı hareket. Bitirmezsen çok üzüleceksin
11 Yorumla
Soran2 aySevgilim ile ailem arasında problem çıktığı bir zamandı. Zaten hassas bir dönemde resmen fırsat bilip ailemi ve beni kötüledi. Sevgilim de özellikle onun ve çevrenin etkisiyle bazı aşırı hareketlerde bulundu. Bu da ailemle sevgilimin arasını daha kötü yaptı. Bundan dolayı ona mesafeli durmasını istedim çünkü kötü etkiliyordu. Şuanda da konuşmuyorum zaten kendisi ile
- Aşk İlişkileri konusunda 428 cevap paylaştı.
2 ayTamamda sen kimsinki onla mesafeli olmasını istiyorsun hangi vasıfla bu cümleyi erkek arkadaşına konuşuyorsun istemiyorsan ayrılır biter, seni mi seçicek kız kardeşini seçicek kız kardeşinin bir bildiği var ki kardeşine biley söylüyor o muhabbetlere girme, kapı dışarı edilirsin.
14 Yorumla
Soran2 ayBana yaptığı kötü ithamlardan dolayı istedim. Kimi seçtiği önemli değil o beni değil ben onu kapı dışarı ettim.
- 2 ay
Onunda çok da umrundaydı 89 milyon nüfus var senin yerini dolduracak kızlar var o çocuğun bu ayrılma konusunu kafaya takacağını sanmıyorum.
Soran2 ayOnun da yerini dolduracak 89 milyon insan var. Ayrılmayı isteyen o değil bendim. Uzatmaya gerek yok cevabın için teşekkürler
- 2 ay
🫡..
Aşk İlişkileri konusunda 5,2b cevap paylaştı. Bence abartmışsın sonuçta kız akrdeşi sen yokken o vardı elinde büyüdü kardeş ayrı sevgili ayrı kardeş arasına mesafe konulmaz zaten benimde kız kardeşim var sevgilim kız kardeşinle mesafeli olacaksın dese sen kimsin derim? aile ile arasına girilmez
14 Yorumla
Soran2 ayPeki kardeşin sevgilin ile aranı bozsa ve kardeşinin haksız olduğun sen de bilsen yine de aynı şeyi der miydin sevgiline. Benim tek istediğim gördüğüm muamele karşısında tepki göstermediydi ama değmiyormuşum anladım
Soran2 ay@snsstz teşekkür ederim kimse bu ayrıntıya dikkat etmiyor
- Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.
2 ayİyi misiniz? Kardeşi ya! Kardeşi kardeşe kırdırtmak olur mu? Mecbur bırakmışsın (tabi ki hoş değil) ama yalan söylemek zorunda kalmış. Siz sevmeyebilirsiniz, kardeşinin aramızı bozmasına izin verme diyebilirsiniz bunlar hakkınız ama kardeşinle görüşme diyemezsiniz
01 Yorumla
Soran2 ayKardeşi neden sevgilimle aramı bozmaya çalışıyor, kardeşse kardeşliğini bilsin. O kadar iyiydim ki kardeşine kaçarak evlendi abisi küstü ben aralarını yaptım sonuçta ne gördüm nankörlük. Bırakın araya mesefa koymasını istemeyi hiç konuşma desem bile hakkım onun nankörlüğü karşısında
- Aşk İlişkileri konusunda 392 cevap paylaştı.
2 ayKimse kardeşimle aramı açmamı bekleyemez haddine değildir. Bu sevgilim de olsa eşim de olsa kuzenim de olsa aynı.
aynı şekilde bende hayatına girdiğim adamdan bunu istemem. Kardeşinin yaptıklarını gördüğünde mesafesini korur korumaz onun bileceği iş. Ben ne böyle çocukluk yaparım ne de yaptırırım. Bu çocukla geleceğin de olmaz güzelim benden sana söylemesi. Kardeşi ile bu kadar ters olman bir yerde patlak verir04 Yorumla
Soran2 ayPeki kardeşin sevgilin ile aranı açıyorsa aynı şekilde konuşur muydun? Durduk yere mesafe koymasını istemedim. Kardeşi aramızı açıyor diye mesafe koymasını istedim
- 2 ay
O benim sorunum kimse bana bunu diyemez de diretemez de..
Soran2 ayPeki o zaman umarım ilerde bu tarz bir durumla karşılaşmazsın çünkü kız kardeşin eşine ne derse desin kız kardeşin ile arana mesafe koymayı bile düşünmeyecek birisin anladığım kadarıyla. Kız kardeşin kanından olabilir ama eş demek de candan demek. Neyse cevap için teşekkürler
- 2 ay
Ben sana o mesafeyi koyarım koyamam demedim. O benim sorunum dedim. Gerekeni ben zaten yaparım ama partnerim asla buna teşebbüs dahi edemez diyorum. Kardeşim candan öte eşim ise değerlim olurdu. Yeri başka olurdu ama kimse kimsenin ailesine yük olmaya mesafe yaratmaya gelmesin. Şimdiden böyle olursa ilerde çok üzerler senin zaafını kullanırlar belli etme demek için demiştim de sen anlamamayı seçiyorsun güzelim.
- Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
2 ayKardeşiyle arasına mesafe koymasını soyleyemezsin bence. Sevgilin dolduruşa geldi mi peki sana karşı tavrı değişti mi önemli olan bu. Eğer değiştiyse sanki sadece şimdiyle mi sınırlı kalacak sanıyorsun. Evlenince de öyle olacak. Öyle biriyle evlenmek ister misin?
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 5,1b cevap paylaştı. Kardeşine karşı böyle hissetmen doğal klasik gelin görümce çekişmesi şimdiden baslamis ama sonuçta onlar kardeş arada kan bağı var kardeşiyle arasına mesafe koymasını istemen biraz olmamış artık o kız kardeş ilişkinizin bir gercegi ve değiştirebileceğin bir konu gibi de gözükmüyor onla yaşamayı öğrenmen gerek bir şekilde zor ama kolay değil o da gülün dikeni
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı.
2 ayHaksızsın, sana yapılan yanlış var ve sen haklısın görüşmez konuşmazsın olur biter senin hiçbir şeyin olsada onun kardeşi. Kardeşinle görüşme demeye hakkın yok. Dünyanın en adi pisliğini de yapsa o onun kardeşi yine görüşmek isterse görüşür. O kardeşiyle görüşmeyince sen mutlu olacaksan o zilli kardeşinden daha kötüsün
00 Yorumla
2 aysen haklı olabilirsin kardeşi seni kötülemiş belki kıskandığından bilmiyorum ama hayatının başından sonuna kadar yanında olan aynı karından doğan birisiyle de konuşmamasını söyleyemezsin sonuçta aynı aileden aynı karından geldiler o adam baba yarısı sayılır anne babadan sonra karşılıksız seven tek insan sen bir gün ayrılırsın ama o yanında olmaya devam edecek ha sen yine de sevgilinle konuş kardeşinim hareketlerinden yaptıklarından rahatsız olduğunu söyle gerekirse orta yol bulun barışın barışmazsanız bile sustur gerekirse ayrıl ama asla kardeşiyle iletişimini koparma sonuçta canı ciğeri o kız
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 703 cevap paylaştı. ya mecbur kardeşi gorusecek bence sen sevgilini dusunuyorsan bu duruma sokmazsın onu tamam kardesi kotu etkiliyorsada canım degil ya ne dogruysa onu yapsin dinlmesin ama goursmesine karisma yani benim fikrim bu
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)2 ayEvet haksızın. Çünkü bir insana kardeşinle görüşme diye bir istekte bulunamazsın. Kişi görüşmeyecek ise kendisi zaten bu sınırı çeker. Burada sorun kardeşinde değil senin sevgili dediğin kişide. Sevgilini kız kardeşi doldurmadı senin sevgilin dolduruşa gelecek bir kişiliksizmiş. Herkes onun bununla ağzına bakmaz. Böyle bir erkekten asla adam olmaz. Bunla evlen de gör ebeninkini. Mutlu olmayacağına garanti veriyorum. Ama zaten sen de çok olgun değilsin belli
01 Yorumla
Cevap sahibi2 ayBu kişi başkalarının etkisiyle karar veriyor ve sana yalan söylüyor. Bu ciddi bir karakter sorunu. Bunu asla unutma.
- Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.
2 ayHaklısın ve bence ayrılmanın zamanı geldi. Aileler anlaşamıyorsa zaten zor olur evlilik de.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı. Böyle bir kardeşi varken mutlu olmanız zor gibi hemşire. Çünkü en ufak şeyde hep sen kötü olursun
10 Yorumla
2 aySenin canım bi8 kardeşiz para versen görüşmem diyeceğim kardeşim var ama beni öldürmekle bile tehdit etsen görüşeceğim kardeşim var. Bir insanı ailesi ile test etme
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 314 cevap paylaştı. Yeri geliyor karından/ kocandan boşanıyorsun
Ama kardeş hala kardeş
Yaşadığını durum tabiki çok sıkıntılı
Ama görüşmeyeceksin demek sanki hayatın gerçeklerine biraz ters00 Yorumla
2 aySen kardeşimle görüşmüyorum dediğine inandıysan kusura bakma ama bu senin saflıgından kaynaklanıyor hiç bi erkek sevgilisi istiyor diye kardeşiyle arasına mesafe koymaz he sevgilisi istiyor diye kardeşine uzak duran bi adamında karakterinden şüphe edilir..
00 Yorumla
2 ayHaklısın. Kan bağını herkes çok abartıyor bana göre seçtiğimiz bağlar daha değerli.
13 Yorumla
Soran2 ayYorumun için teşekkür ederim. Herkes kardeşine neden tepki göstersin demiş kardeşi haksız bile olsa. Bu durumda bir çoğu evlense ailesine karşı eşlerini ezdirecek kişiler. Haklı haksız diye olaya bakmamışlar bile
- 2 ay
Habil ile Kabilde kardeşti ancak Kabil kardeşine en büyük düşmanlığı etti ve kıyamete kadar bütün işlenen cinayetlerin hakkıyla lanetledi Allah onu. Hz. Yusuf'un kardeşleri onu kuyuya attılar. Diğer yandan ilk inanan Hz. Hatice anamız peygamberimizin eşiydi ve onun en büyük destekçisiydi. Yani aynı karında yattın diye bir insanın kesinlikle her şeyi söyleme yapma hakkı olmuyor. Yani aslında kimin haklı olduğu daha önemli senin de söylediğin gibi. Benim de aynı konudan evliliğim bitti. O yüzden yaşadığın hayal kırıklığını gayet iyi anlıyorum. Muhtemelen kendi aranızda konuştuğunuzda kardeşi için hoş şeyler de söylemiyordur ama iş davranışa gelince tersini yapmış. Bence hiç değer muhabbetine girme derim hatta açıklama bile yapmadan tamamen iletişimi kes derim. Çünkü karşındaki sözde 'adam'ın çıkarı için yapmayacağı omurgasızlık yok belli ki.
Soran2 ayÇok teşekkür ederim beni belki de en iyi anlayan sizsiniz. Sevgilim benimle konuştuğunda dediğiniz gibi kardeşinin haksız olduğunu defalarca dile getirdi ve hatta bana kendisi onunla eskisi gibi samimiyet kurmadığını ve her şeyin farkında olduğunu söyledi (aramızı bozmaya çalıştığının yani ) ama dediğiniz gibi iş davranışa gelince yalanları ardı ardına sıralıyormuş bana. Bana mesajda sen haklısın derken belki ona da aynı şeyleri diyordu bilemem. Ayrıca inanın kardeşine o kadar iyiydim ki yaptığı şeyi bundan dolayı da hazmedemiyorum. Evden kaçarak evlendi abisi onunla küstü ve ben barışsınlar diye sevgilim ile kavga ettiğimi bile bilirim ve bunun gibi bir çok olayda tarafını tuttuğumu ama kardeşi bildiğiniz nankörlük yaptı ve asla hak etmediğim lafları bana karşı kullandı. Allah kimsenin hakkını kimsede bırakmaz. Sizin için de en hayırlısı olmuştur umarım.
Aşk İlişkileri konusunda 932 cevap paylaştı. haksızsın. sen kim oluyorsun da ailesiyle görüşmesini yasaklıyorsun? o onun kardeşi. sense onu terkedicek gibi duran bir yabancısın.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Arada resmiyet olmayan birinin ailesiyle haşır neşir olursan seni değil ailesini seçmesine şaşırmamalısın
00 Yorumla
2 ayErkekler saf oldukları için çok kolay dolduruşa geliyorlar
06 Yorumla
Soran2 ayDolduruşa getirildiğini kendisi bile söyledi ve sana söyledikleri yaptıkları onun aybı dedi kabul etti ama bana o kadar aybı varsa neden benim için hiçbir tepki göstermedi kardeşine diyorum herkes saçmalama kardeşi diyor. Ben de sözlüsüydüm. Dış kapının dış mandalı mıydım? İnsan sevdiğine yanlış yapan ailesi dir diye ailesine tepki göstermeyecek mi yani
- 2 ay
Kim öyle diyor ya çok yanlış tepki vermişler sen kardeşinden daha yakınsın kardeşi onun arkadaşı
Soran2 ayGeç dalganı. Gülme komşuna gelir başına demişler başına gelmez umarım.
- 2 ay
Çok yanlış anladın dalga geçmedim ki gerçekten söylüyorum dalga değil
- 2 ay
Ha arkadaş ha kardeş ne fark eder
Soran2 ayPeki
Sevgilinin kız kardeşi sonuçta. İyi de olsa kötü de olsa. Tabiki samimi olacaklar. Kimse el kızı için kendi ailesini satmaz.
00 Yorumla
2 ayÇocuk saalak zaten biri karşinle görüşme diyecek tamam diyecem hahaha
10 YorumlaHaklısın canım kendini üzme bırak gitsin
11 Yorumla
Soran2 ayTeşekkür ederim cevap için
Gizli Üye(25-29)2 ayKardeşi ile kendini rakip görüyorsan bu senin sorunun kardeş kardeşe kırdırılmaz
11 Yorumla
Soran2 ayO beni görüyor ben değil. Kardeşine çok iyiydim arkamdan konuştuğu ve benim öğrendiğim güne kadar. Sonra daha kötü oldu ve daha çok ara bozmaya başladı
Gizli Üye(25-29)2 aySen kimsin. Senin için kardeşinden mi geçecekti. Bir erkekten kardeşi ile görüşmemesini istemek neyin kafası.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)2 ayKız kardeşi sonuçta ne kadar sen iyi olursan ol kardeşini bırakmaz ya da ailesini silmez yani
01 Yorumla
Soran2 ayAilesini silmesini istemedim benim hakkında kötü konuşmalarından dolayı bir süre mesafe koymasını bekledim. Lafta en değerlisiydim ama değilmişim.
2 ayboş ver takılma bunlara şeylere kardeşini atsın mı yaksın mı biraz mantıklı olmakta fayda var.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)2 ayÜzgünüm ondan sana ne koca olur ne de arkadaş ayrıl hiç uzatmadan
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)2 aySevgilinin aileden değerli olduğu bir durum düşünemiyorum. Siz ayrılın en iyisi.
00 YorumlaÖf ikisinide sktr et yoluna bak
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 350 cevap paylaştı.
2 ayHayır gelmez bunlardan sen ondan hemen ayrıl.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 13,3b cevap paylaştı.
2 ayPembe dizi olmuş valla tehlikeli sen onu unut
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)2 aykendi kardesiyle arasini senin icin acmasini beklemen bile sacma zaten
11 Yorumla
Soran2 ayKardeşi bizim aramızı açıyor ama. Onun yaptıklarını neden göz ardı ediyorsunuz. Eğer ilişkimi etkiliyorsa uzak durmasını istememin nesi kötü
Gizli Üye(30-35)2 ayGörümce görmeyeyim ömrümce 😂😂
29 Yorumla- 2 ay
ağzı yanmış biri daha 😂
Cevap sahibi2 ayağzımız yanmaz ağız yakarız :D :D
- 2 ay
çok iddialı vav 😂
Cevap sahibi2 ay@YasakBakış öyledir :D
- 2 ay
öyledir (şüpeli) öyeleyim değilmi o 😂
Cevap sahibi2 ay@YasakBakış süpeli değil şüpheli :D
- 2 ay
doğru klavye mağduruyum 😂
Cevap sahibi2 ay@YasakBakış tamam motorunu al git :D
- 2 ay
aaaa motoruma laf yok motor aşkı diye bir gerçek var 😎
Gizli Üye(25-29)2 ayNe olursa olsun sen aralarına giremezsin onlar kardeş kimsenin haddine değil görüşme demek. Bence baya bi abartıyorsun.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)2 ayYaşlar kac bir ve yalan söyleyenden olmaz
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
2 ayAyrıl bitir ilişkini çok net söylüyorum
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 328 cevap paylaştı. Yalan varsa güven yoktur
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 887 cevap paylaştı. Ohooooooo hikaye hiç bitmiyor.
00 YorumlaAynen katılıyorum
10 Yorumla
2 ayaman hiç çekilmez hemen uzaklaş
10 YorumlaYalan söylüyorsa hayır gelmez
10 Yorumla
2 ayKız kardeşinide seviyor bunu unutma 😁
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. olmaz onda.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 23,1b cevap paylaştı.
2 ayBitti
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)2 aybir yerde seçim yapacak yani
00 YorumlaSonuna kadar haklısın
00 Yorumla
2 ayYalan varsa bitmiştir her şey
00 Yorumla
2 ayKafan mı güzel
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 20,6b cevap paylaştı.
2 ayHaklısınız o haksız
10 Yorumla Biterr
10 Yorumla
2 ayBence bitti
10 YorumlaHaklısın
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)2 ayBizene
00 Yorumla
2 ayAyrıl
00 Yorumla
2 ayBitti
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer