Dışarı çıkıyorum o kadar güzel kız varki bir erkek neden bana baksın diye moralim bozuluyor ne yapmalıyım bilmiyorum?

Hepsi o kadar güzel ki bir bakıyorum o güzel bu güzel benim bile kafam karışıyor. Ama hiç yakışıklı erkek görmüyorum da anlamadım neden bu kadar güzel olmuş kızlar bir tek ben yerimde sayıyorum
Dışarı çıkıyorum o kadar güzel kız varki bir erkek neden bana baksın diye moralim bozuluyor ne yapmalıyım bilmiyorum?
Cevapla