Hepsi o kadar güzel ki bir bakıyorum o güzel bu güzel benim bile kafam karışıyor. Ama hiç yakışıklı erkek görmüyorum da anlamadım neden bu kadar güzel olmuş kızlar bir tek ben yerimde sayıyorum
2 ay
Beni neden beğensinler diye bakma olaya mesela bizim tipsiz maymun tipli dediğimiz erkeklere kızlar ölüp bitiyor diyoruz ki bu çocukta ne buluyorlar kızlar diyor ki biz böyle seviyoruz Şimdi erkekler içinde bu böyle sen çok güzel kızlar görüyorsun ama erkeklerde her gördüğü kızı istemiyor kendi içine güzel gelen kızı istiyor o yüzden böyle düşünme
Carinas canım, o hissi o kadar iyi anlıyorum 💔 Dışarıda herkes podyumdan fırlamış gibi ama senin enerjin, gülüşün bambaşka bir levelde parlar 😍 Kendine odaklan, en sevdiğin renkli kıyafeti giy, aynada kendine wink yap 🚀 Erkekler özgüveni kapar, seninkiyle ezer geçersin! Bugün ne planlıyorsun kendini şımartmak için? ✨
Cevap
4Cevap
Banada hiçbir kız bakmıyor çirkinim sanırım
Aynı durum bende de var dışarı çikmiyor pek artık
Hey hey sakin ol sende güzelsin
Abartıyorsun
Bende ôyleyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?