Güncellemeler
+1 yıl
Üni zamanı kızlar yemeğini, temizliğini falan yaparmış. Ayy yapsa bile bana ne ne anlatıyorsun ya. Sanki iyi bir şey yapmış gibi anlatıyorsun
Güncellemeler
+1 yıl
Ben hiçbir kıza gitmedim hep bana geldiler ben aralarından eledim öyle çıktım falan demişti. İyi ama bundan bana ne? Bize ne?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
O kadar ego kastıktan sonra agasıyla instaya attığı fotoğraf:
Aşağılık kompleksi vardır, ben olsam çok önemsemezdim.
Ben de önemsemiyorum
Sürekli kendini övüp övüp duruyor. 2 gün önce onun yanında diğer ehliyet hocam bana sen çok güzelsin sade duru bir güzelliğin var dedi bu kendini öven hoca da konuyu değiştirdi. Bugün konu aldatmaktan açıldı öğrencinin biri güzel kadınlar aldatılıyor genelde dedi bu hocada güzel kadınlar aldatır diye anlamış bana bakarak dedi ki senin için söylemiyor güzel kadınlar aldatır diyor (yani bana sen güzel değilsin dedi) tebessüm ettim geçtim. Yani güzel bulursun ya da çirkin bulursun bu sorun değil gerçekten sorun değil. Ama gelipte bana bunu söyleminin amacı nedir? Ben sana ben güzel miyim diye sormadım, neden böyle bir şey diyorsun
Kendince böyle davranarak kendini önemli gösterme çabası içinde işte. Saygı, tevazu falan bedeni çoktan terk etmiş. Gereksiz bir kişilik..
Evet kesinlikle öyle. Teşekkür ederim yorumlarınız için
Rica ederim, iyi günler..
İyi günler
Sen ona beni göster bak asıl yakışıklı böyle olur. De got olsun :D
S. g mk salağa lale olmuşsun haberin yok
Pardon?
Ozguven eksikliği aşağılık kompleksi var.
Evet ben de öyle düşünüyorum
Yorumları okudum da acaba senden yüz bulamadı da sana gıcık oldu o yüzden kendini övüp duruyor sana da kendini çirkinmişsin gibi hissettirmek için laf sokuyor olabilir mi? Bunu bi düşün derim..
Aynı şeyi düşünmüştüm. Bana ilk günlerde çok içten içten bakıp durdu ne zaman konuşsa 5 kişiyiz hep bana bakarak konuşup durdu. Gözleriyle beni etkilemeye çalıştı. Şimdiki kadınlar yemek yapmıyorlar falan dedi öğrencinin biri de bana sordu sen yapıyor musun dedi evet yaparım kendimi bildim bileli mutfaktayım dedim. Diğer öğrenciler beni sürekli övüp durdu senden çok güzel eş olur anne olur falan dediler.
2 gün önce onun yanında diğer ehliyet hocam bana sen çok güzelsin sade duru bir güzelliğin var dedi bu kendini öven hoca da konuyu değiştirdi. Bugün konu aldatmaktan açıldı öğrencinin biri güzel kadınlar aldatılıyor genelde dedi bu hocada güzel kadınlar aldatır diye anlamış bana bakarak dedi ki senin için söylemiyor güzel kadınlar aldatır diyor (yani bana sen güzel değilsin dedi) tebessüm ettim geçtim. Yani güzel bulursun ya da çirkin bulursun bu sorun değil gerçekten sorun değil. Ama gelipte bana bunu söyleminin amacı nedir? Ben sana ben güzel miyim diye sormadım, neden böyle bir şey diyorsun
Tamam işte gözü sende adamın çok net yani. Kendini ezik hisset istiyor biri bi iltifat edince değiştiriyor konuyu ya da seni rencide ediyor. Benimde unv hocalarımdan biri yapmıştı bunu bana. O zaman anlam verememiş çok üzülmüştüm ders sırasında bi arkadaş güzel olduğum için model olabileceğimi söylemiş bu hemen atlamış boyu yetmez demişti. Arkadaşlar yeter diyince güzellik göreceli olamaz bence diye konuyu kapatmıştı. Seninle benzer bi durum. Kendisine yüz vermeyince saldırıya geçiyor bu karakterdeki insanlar. Tek bildikleri de etrafım kızlarla dolu benim kadar yakışıklı adam arasan da bulamazsın gibi söylemler
Evet canım etrafım kızlarla dolu diye de söylemişti. Çok haklısın, yorumların için teşekkür ederim
Rica ederimm
ezik psikolojisi herhalde
Ozguveni net yerlerdedir öyle alhilanmak dikkat çekmek istiyordur acilen bırakması lazjm
Egoist bir o. Cocu olduğu için
Evet çok ego yapıyor ama atıyorda baya baya kendini çok üstün görüyor ya
Ben öyle adamın ağzını burnunu kırarım mesela karşımda öyle yaparss
Ya asla takılabileceğim bir karakter değil zaten mecbur ama
Ne mecbur kendine hiç mi saygın yok
Ehliyet hocamın birisi
O zaman ehliyet hocanı değiş
O 1 kez girdi şu an başka hocam giriyor dersime ama aralarda falan denk geliyoruz başlıyor kendini övmeye allahım ya
Sus de sen de
Amacı beni kendine bağlamak bunun farkındayım gözleriyle falan belli ediyor zaten. Ben yüz vermiyorum ne zaman konuşsa gözü bende 4 öğrenci 2 öğretmen var ne zaman konuşsa kendini övse gözleri bende oluyor. Diğer hocam bana senin çok duru bir güzelliğin var çok güzelsin dedi bu hemen konuyu değiştirdi
Sen de bir tersle onu tepki koy
Yaa umrumda bile değil hiç işim olmaz 3 ders daha dinlerim sonra herkes yoluna. Allah onu hergün görenlerin yardımcısı olsun
Evet iyi hatırlattın ben de daha ehliyet alamadım işten güçten 23 yaşındayım işte olur da çyle adama denk gelirsem kafasını direksiyona vururum 😂
Tavlama peşinde ya umarım denk gelmez haspam
Aynen gelmez umarım
Aslan burcu kokusu aldım
Burcunu sormadım, soracağım
Aslansa topukla
İşim olmaz be karakteri lağım gibi
Yol ver gitsin
Sevgilim değil ehliyet hocamın biri
egolu narsistin tekidir. o yüzden
Ayrıl gitsin kafanı Hamur gibi niye yoruyorsun
Aslan burcudur
Asla kendimi övmem övmem de
Ahahah bu benim sevgilim sanırım
Hahajajajajahahaj harem kurmuş
Nasıl yani
Bir sürü kızı kendine toplamış ise harem kurmuştur
Sallıyor gibi geldi bana
rakam abartı olabilir ama okullarda böyle durumlar olabiliyor
Olabiliyor olmuşturda zaten ama bana ne neden bana söylüyorsun bunu amaç ne
şov yapıyor
Aynen aynen
sende eski sevgilimin lamborghini vardı dersin 🤣
Ayy hiç benlik değil
Onun seviyesine mi düşeyim
bu bir alay metodudur
Narsist. Doktor kendi haline bırakın dedi
Ayy evett
Onu görmezden gel 😄
Öyle yapacağım artık ayy gına geldi 😂
manipülasyon tekniği ben de çok överim.
Bu dediğiniz nedir? Ne işe yarar?
kral gibi davranmazsan kral olamazsın
Amaç ne ama?
Uzak dur.
İşim olmaz böyle biriyle
Olmasın.
Olmaz
👍🏻
canım net
Anlamadım
canım net yazmıştım canıma çevirmiş bu tür davranışlara bi polar diyoruz hastanede bu tür çok servisimize gelen insanlar oluyor bu tabi başlangıç evresi nasist insanları etkilemek için badboy kafasından çıkamamış büyüyememiş ergen bir insana benziyor tahminimce yakın arkadaş çevresinde sigma kuralları denen memeyi kullanıp gülüşüyorlardır büyüyememiş bir canım kısacası
canım
S A L A K yazıyorum canıma çeviriyor site agshajshjajsjakdj canımların hepsini S A l a k olarak değiştir ve oku
Hahaha okudum hocam 😂 evet haklısınız hocam sürekli kendini övüp övüp duruyor. 2 gün önce onun yanında diğer ehliyet hocam bana sen çok güzelsin sade duru bir güzelliğin var dedi bu kendini öven hoca da konuyu değiştirdi. Bugün konu aldatmaktan açıldı öğrencinin biri güzel kadınlar aldatılıyor genelde dedi bu hocada güzel kadınlar aldatır diye anlamış bana bakarak dedi ki senin için söylemiyor güzel kadınlar aldatır diyor (yani bana sen güzel değilsin dedi) tebessüm ettim geçtim. Yani güzel bulursun ya da çirkin bulursun bu sorun değil gerçekten sorun değil. Ama gelipte bana bunu söyleminin amacı nedir? Ben sana ben güzel miyim diye sormadım, neden böyle bir şey diyorsun
Böyle insanlar genelde küçüklük tramvaları sonucu yaşadıkları ezikliğin burukluğun duygusal yönünü kaldıramadıkları için farkında olmadan bilinç altına yerleşmiş kişiler oluyorlar veya diğer bir açıklaması da şu kötü ebeveynler kötü bir çevre ve eksik bir karakter bu tarz insanlara karşı yüz yüze bile olsa ilgilenmemek umursamamak onları mahvediyor örneğin yine kendini överken ben daha fazla egoistliğini dinlemek istemiyorum başka bir şey konuşalım veya konuşmayalım dediğin zaman ona yapabileceğin uzun vadede en iyi şeyi yapmış olursun
Hocam ben öyle bir karaktere sahip değilim düşünmeden konuşmam o cümleyi kuramam ben. Karşımdakini kırmak istemem. Bu da benim s a laklığım işte
O tarz insanlar kendileri bir şeyin farkına varmazlar bilgin olsun
Çocuk yakışıklı sayılır hocam. Yani ne gerek var bu hallere girmeye. Dünyanın en yakışıklı insanı bile olsa bu şekil konuşuyorsa tipi bile iyi gelmez bana artık
Narsist olabilir
biz onlara halk dilinde kısaca y@vş@k diyoruz
Çok itici
Evet çok ama çok itici ya
Ayrıl bana gel
Sevgilim değil öyle biri sevgilim olamaz benim. Ehliyet hocam
Seni etkilemeye çalışıyor herhalde
Amacı beni kendine bağlamak bunun farkındayım gözleriyle falan belli ediyor zaten. Ben yüz vermiyorum ne zaman konuşsa gözü bende 4 öğrenci 2 öğretmen var ne zaman konuşsa kendini övse gözleri bende oluyor. Diğer hocam bana senin çok duru bir güzelliğin var çok güzelsin dedi bu hemen konuyu değiştirdi
Him
Aşağılık psikolojisi
Evet öyle sürekli karşısındakini aşağılıyor
Ayrıl gitsin
Benim sevgilim de öyleydi, her erkek peşimden geziyor bana sürekli ilgi gösteriyor eve atmaya çalışıyorlar diyordu. Terk ettim, kendi dünyasında takılsın
Sevgilim değil ehliyet hocam öyle birini sevgilim yapmam ben
Sevgilin olduğunu söylemiyorum
Bu tür insanlar ilgi many. ğı aşağılık psikolojisine sahip insanlar
Paranoya gibi her kişiye ilgi duyuyorlar
Egoist, narsist