Sevgilim olmadı, evlenemedim diye üzülmek normal mi, yalnızlık korkusu sizde de var mı?

Kuzenlerimin arkadaşlarımın ikinci çocukları oluyor. Çocukları okula başlıyor. Benim daha kız arkadaşım bile olmadı. Üzülüyorum tabii ister istemez. Sevilmek de evlenmek de ayrı bir nimet ve herkese de nasip olmuyor belli ki.
Sevgilim olmadı, evlenemedim diye üzülmek normal mi, yalnızlık korkusu sizde de var mı?
Cevapla