Evlenemediniz veya sevgiliniz olmadığı için acı çekiyor musunuz?

Sevgilileri ve evlenenleri gördüğünüzde kıskançlıktan niçin varım diye sordunuz oluyor mu

Bu kalp ağrısı ve acısı yüzünden fazla yaşayamayacağım galiba

Yaşım 28 ama yaşadığım duygusal rahatsızlık had safhada

İstanbul gibi bir beton yığının içerisinde hapsolmuş durumdayım

Belki de bunların bütün temelinde istikrarlı bir işe sahip olamamak yatıyor

İki tane üniversite bitirdim ve diplomam var

SGK kariyerim boyunca 3 ay 4 ay 5 ay 3 ay 2 ay 3 ay 4 ay

Çalışma süreleri hep böyle sebepleri ise adamdan çok adamcılık liyakat akrabacılık kolonicilik

En fazla çalışma sürem bir sene 1 ay

Evlenemediniz veya sevgiliniz olmadığı için acı çekiyor musunuz?
Cevapla