Askerdeyken kız arkadaşım bir anda uzaklaştı, duyguları mı bitti yoksa kafası mı karıştı?

Şu an askerlik yapıyorum, bu yüzden sevgilimle çok sık görüşemiyorduk. 2 aylık bir ilişkimiz vardı. Kısa sürdü ama yoğun bir ilişkiydi. Toplam 5-6 kez buluştuk, onun dışında sürekli WhatsApp’tan konuşuyorduk.
26 Mart civarında bana “eskisi gibi konuşamıyoruz”, “daha çok görüşüp konuşmamız lazımdı” gibi şeyler söylemeye başladı. Yani sanırım o dönem ilişkide bir şeylerin eksik geldiğini hissetmeye başladı.
Sonra cumartesi buluştuk ve her şey çok iyiydi. Yakın, sıcak ve duygusal bir gündü. Vedalaşırken bile uzun uzun sarıldık.
Ama pazar günü biraz soğuk hissettiğim için sorunca “Eksikliğini hissedeyim biraz” dedi. Sonra da kafasının karışık olduğunu söyledi.
Pazartesi biraz mesafeliydi.
Salı günü “Niye yazmıyor, özlemiyor mu diye düşündüm” dedi. Ben özlediğimi söyledim, o da “Ben de özledim” dedi.
Çarşamba günü yine kısa ama sıcak konuşmalar oldu, hatta “Ben de özlemişim” dedi.
Ama perşembe günü ben bu konuyu tekrar açınca bana:
“Eskisi gibi içimde istek yok”
“Kararsızım”
“Ne hissettiğimi bilmiyorum”
“Seviyorum ama senin kadar değil”
gibi şeyler söyledi ve konuşma ayrılığa gitti.
Ben de “Bana karşı bir şey hissediyor musun?” diye sordum, o da “Evet” dedi.
Aramızda aldatma, büyük kavga ya da ağır bir problem olmadı. Daha çok uzaklık, bunalmışlık, kafa karışıklığı ve yoğunluktan olmuş gibi geliyor.
Sizce burada gerçekten duyguları mı azaldı, yoksa bunalıp kafası karıştığı için mi böyle oldu? Böyle bir durumda tekrar yazma ihtimali olur mu?
Askerdeyken kız arkadaşım bir anda uzaklaştı, duyguları mı bitti yoksa kafası mı karıştı?
Cevapla