3 yıllık kız arkadaşım beni askerdeyken terk etti. Bu nasıl insanlık?

Ben askerdeyken bekliyemem diyip beni terk etti 4ay konusmadik oda universite okuyodu o zaman sarfinda biriyle iki hafta cikmis sonra bana mesaj atti mutlu degilim iyi degilim diye yanima kadar geldi barismistik izne gelmeme 10gun kala yine terk etti izne geldim bana yine mesaj atti ben unutmaya cabalarken hep aklimi karistiriyo askerligimin bitmesine 60 gun kaldi nasil bir insanlik? bu bazen nefes bile alamicak duruma geliyorum unutmak istiyorum cok canimi yakiyo bazen korkuyorum unutamazsam karsima duzgun biri cikmazsa diye ama bana bunlari yapan insani yanimda istemiyorum ama burda durmadan dusunuyorum ve kotu hisediyorum kendimi
3 yıllık kız arkadaşım beni askerdeyken terk etti. Bu nasıl insanlık?
Cevapla