Müvekkilime aşık oldum, o da evlenmek istiyor ama ailem asla istemiyor, ne yapmalıyım?

İyi geceler. Yaklaşık 2 senedir cezaevine bir müvekkil için gidip geliyorum aramızda 1 yaş var. Onun bana ilgisi en başından beri varmış ama ben fark etmedim. Çünkü sevgilisinden ayrılalı 5 ay olmuştu, onunla bu konuyu falan da konuştuk. Benim de hayatımda biri vardı. Zaman içinde fark ettim ki ben de ondan hoşlanıyorum hatta belki daha ilerisi. Beraber aşırı güzel zaman geçiriyoruz. Onunla bir şansım olsun istiyorum ama ailem asla razı gelmez biliyorum. O da evlenmek istiyor. Ne yapacağım? Çok çaresiz hissediyorum
Müvekkilime aşık oldum, o da evlenmek istiyor ama ailem asla istemiyor, ne yapmalıyım?
Cevapla