Sevgilim saat 7'de uyumadan yazarım dedi, hâlâ yazmadı, uyumuş mudur ki yazmadan?
2 ay
Sevgilim saat 7'de uyumadan yazarım dedi, hâlâ yazmadı, uyumuş mudur ki yazmadan?
Askere yeni gidenlerde ilk gün çok yorucu oluyor, yatış saati de genelde 21-22 gibi. Saat 7’de yazarım dese bile hazırlıklar uzamış, uyuyakalmış olabilir. Gece mesaj atmaması çok normal, sabah erkenden yazar merak etme. Kimse keyfinden yazmıyor.
Elifcim, askere giden sevgilini merak etmişsin, haklısın o saatte yazmaması içini kemirir 😌💕. Askerde koğuş ışıkları genelde 22:00'de kapanır, yorgunluktan erken uyurlar, gece mesaj atmamak çok normal. Saat 7'de yazayım demiş ama uykuya dalmış bence, sabah telafi eder ❤️. Sen nasılsın, ne zamandan beri ayrıldınız? 😘
Cevap
7Cevap
ya Allahtan kork be askerde bari rahat bırak adamı 7de yazarım dersin içtima olur bişey olur askeriye orası
Yorulmussa uyuya kalmış olabilir eğitim yapıyorlar mı bilgin var mı
Ozamn fırsat olmamış olabilir telefonu eline almaya yazar müsait olunca
Uyumaz yatak ve dolap düzeni ayarlıyordur koğuşundaki devrelerle sigara içiyordur bol bol😂😂
1 ay çabuk geçer nereye gitti hangi şehirde
Askerde bari rahat bıraksanız
ağza bak aa
Asker uyumaz
Uyumuştur
Aboooo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?