Sevgilimle mesajlasirken konuşmanın ortasında yatıp uyuyor iyi geceler bile demeden. Tepkimde haklı mıyım?

Sonra sabah oluyor uyuya kaldim diyor. Yav mesajina saniyesinde cevap veriyorum hemen nasıl uyuya kalmis olabilirsin dhaa telefonu elinden bırakmadın. Her gece böyle konusmanin ortasında bilerek yatıp uyuyor. Ayrılacak kadar sinir olmaya başladım umursanmamak beni delirtiyor
Güncellemeler
+1 yıl
İlgi çekici bisey yazarsam cevap veriir ama normal birseyse umursamadan mesajı okur uyur 1.5senedir insan bir kere bile iyi geceler demez mi ya. 😔
Sevgilimle mesajlasirken konuşmanın ortasında yatıp uyuyor iyi geceler bile demeden. Tepkimde haklı mıyım?
Cevapla