Sevgilimin dudağındaki yara aldatma belirtisi olabilir mi, yoksa paranoyak mıyım?

Sevgilim son günlerde çok soğuk yapıyor ve ben böyle bir durum varsa ayrılalım dememe rağmen ayrılığı da kabul etmiyor. Uzun süredir buluşmak da istemiyordu ve bugün buluştuğumuzda dudağının tam üstünde bir yara vardı, sordum uçuk çıktı diyor ama hiç de öyle durmuyordu ve şişlik vb. hiçbir şey yoktu sadece yara vardı. Ben aldatıldığımı düşünüyorum sizce gerçekten aklıma gelen şey mi?
Sevgilimin dudağındaki yara aldatma belirtisi olabilir mi, yoksa paranoyak mıyım?
Cevapla