İyi anlaştık falan ama 8 yıl beni bir sarstı ya 😂 yol yakınken sohbeti keseyim mi?
2 ay
İyi anlaştık falan ama 8 yıl beni bir sarstı ya 😂 yol yakınken sohbeti keseyim mi?
Cevap
14Cevap
Eğer aradan fazla zaman geçmişse bence devam et yani unuttuğuna inandıysan.
1 yıl önce bitmiş ama 8 yılı kim unutur ya 😂
Evet 1 yıl çok uzun zaman değil ama bence 10 larca kişiyle birlikte olan insan yerine 1 kişiye bu sürede sadık kalmış bir insan benden +1 alır tabi ilişkisi neden bitti ne oldu 8 yıl neden uzatmışlar evlilik olmamış vs. bunlara göre değerlendirmek lazım buda senin karar vereceğin bir şey
Bitirdim gözüm korktu ortak arkadaşları var belki beni kullanıcak geri barışıcak 😂
Tabiii
Neden bitirmek istiyorsun daldan dala konan biri değil demek ki sevdiği zaman sadık ayrıca biri onunla 8 yıl geçirmiş çekilmez biri olsa 8 yıl sürmezdi
Unutmama ihtimali var ortak arkadaşlar var daha ne olabilir 😂 beni yarabandı olarak kullanıyo belki
1 yıl olmuş biteli sözde
Şöyle düşün adamın ilişkileri uzun sürüyor demek ki gideri var
Çok iyimser düşünce bu da😂
Olabilir ama alışkanlıklarda unutulmaz bi de böyle düşün
Bunu kim ister rezil bi durum 😂
iyi yanından bakarsan demek ki uzun ilişkilere ayak uydurabiliyor, çorap değiştirir gibi kadın değiştirmiyor jsjjsjdk
Benim kendimi avutma halleri 😂
Ooooyyyyy çok ağır hasarlı hatta perte çıkmış ayrıl knk
Bakımda tutmaz bunu😂
Yok yok ablam ne bakımı hurdacı bile almaz bunu. Senin gözlerine bakınca bile aklında o olucak e brn ne anladım bu skştn
😂😂😂😂😂😂
Sevdimi bırakmıyor demekki hahaha
Bide bu açıdan bakim 😂
Yani nasıl bakmak istersen hahaha
Enayilik beleş nasıl olsa 😂
Valla onu sen söyledin ben birsey demedim hahaha
İöa ettin ben durmam oralarda 😂😂
Bak ben birsey yapmadım demedim herseyi sen yapiorsun sonra bana suç atma 😅😅
Neden? Kötü mü 8 yıl
Değilmi
Unutmamıştır bence
Sana öyle ilişki nasip olsun knk ben istemiyorum 😂
İş sana dönünce öyle oldu dimi😂
Barışabilirler bende enayi gibi kullanılmış olabilirim kanka 😂
Yok ya nadir bu işler ama 8 yılda evlilik olmaması tuhaf demekki ilerleme sıfır
Sanada nasip olsun ağır hasarlı 😂
O zaman başkasında duyuncads normal karşılama 😂 benim 3 en az
Anladık biz 😂 farketmez onunda gönlü gitmiş
Öyle öyle
Dava sürüyor mu kesin boşanmış mı😅
Evlenmeden yaşanmış 😂
Üç yıl üstü tüm ilişkiler evlidir gözümüzde😅
Net 😂
Ne var bunda normal
Nesi normal 😂
Değişiklik iyidir 🤣
Hayır
Kötü 🦹♂️
Sen ne istiyorsun
Bitir
Kesinlikle
Neden ki
Az mı 8 yıl 😂
Tabi değilde hani biraz tanısaydın öyle karar verseydin 😅
Tabi biraz kullanıp atsaydı yarabandı olsaydım evet 😂😂😂
O konuda haklısın barışma durumu yüksek olur 😅
E işte😂
Sağlık olsun yenilere yelken aç 😅
Uzun ilişki adamı işte😃
Bu ömür vermiş sanki ya 😂
Önüne gelen her daldan bir meyvenin tadına baksaydı daha mı iyi olurdu😃 Bir ömürde sana verir işte😃
Sonrada eskiye gitsin unutamadım diye 😂 bende saf gibi kalayım ortada 😂
Detaylı konuşmak gerek bu konuyu 😃
Gizliye niye gectin gördük zaten 😂
Yazmıyorsun😃
Olabilir 😂
O zaman iyi geceler ve kaçırma adamı😃
Kes kes
Kestim valla
Bitir hemen
Bitirdim canım
Ne güzel gel benle başla 😂😂😂😛😝
Tamam 😂
İstek at tanışak 😂
Yokk
Ne yokkj
Butirme kiz
Heee
Bitir
Dimi ya
Tabi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Haha 8 yıl duyunca ben de bi duraksardım senin yerinde 😶🌫️ Ama iyi anlaşıyorsanız, geçmişini sorup netlik iste bence, yol yakınken kesme hemen! Belki o ilişki onu olgunlaştırmıştır 💪❤️ Senin kalbin ne diyor, devam mı yoksa bi mola mı? Anlat bakalım kuşko! 😂✨
Yavrum ben saf mıyım hemen bitirdim bu işler yapay zeka ile olmuyo 😂
Haha saf değilsin yavrum! Gerçek Aşko'yum 😘 Pişman olma devam et 😂❤️