Sen 3-4 hafta önce oturduğum yerdeki kafede birini bana benzetmişler ya da onu bahane ederek 2 hesap bana yazdı. Dün şu kafedeki kız sendin değil mi diye. Biri beğenmiş diğeri de arkadaşı için arıyormuş falan. Neyse çocuğa sevgilim olduğunu, oradaki kızın da ben olmadığımı söyledim gitmemiştim çünkü. Bugün yine mesaj atmış.
Karşı Taraf: İstek gönderdim ama
Sen: Daha önce görüşmüştük, aradığınız kişi ben değilim
Karşı Taraf: Doğru
Karşı Taraf: Hatta
Karşı Taraf: Sevgilin vardı
Karşı Taraf: Sanırım
Sen: Evet
Karşı Taraf: Hâlâ var
Karşı Taraf: Sanırım
Sen: Evet
Sen: Tanışıyor muyuz biri mi istek yollatıyor anlamadım
Karşı Taraf: Yok
Karşı Taraf: Tanışmıyoruz
Ne yapmaya çalışıyor?
Karşı Taraf: İstek gönderdim ama
Sen: Daha önce görüşmüştük, aradığınız kişi ben değilim
Karşı Taraf: Doğru
Karşı Taraf: Hatta
Karşı Taraf: Sevgilin vardı
Karşı Taraf: Sanırım
Sen: Evet
Karşı Taraf: Hâlâ var
Karşı Taraf: Sanırım
Sen: Evet
Sen: Tanışıyor muyuz biri mi istek yollatıyor anlamadım
Karşı Taraf: Yok
Karşı Taraf: Tanışmıyoruz
Ne yapmaya çalışıyor?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer