Erkekler reddedilince mi daha çok ısrar ediyor, yoksa gerçekten beğendiği için mi böyle davranıyor?

Sen 3-4 hafta önce oturduğum yerdeki kafede birini bana benzetmişler ya da onu bahane ederek 2 hesap bana yazdı. Dün şu kafedeki kız sendin değil mi diye. Biri beğenmiş diğeri de arkadaşı için arıyormuş falan. Neyse çocuğa sevgilim olduğunu, oradaki kızın da ben olmadığımı söyledim gitmemiştim çünkü. Bugün yine mesaj atmış.

Karşı Taraf: İstek gönderdim ama
Sen: Daha önce görüşmüştük, aradığınız kişi ben değilim
Karşı Taraf: Doğru
Karşı Taraf: Hatta
Karşı Taraf: Sevgilin vardı
Karşı Taraf: Sanırım
Sen: Evet
Karşı Taraf: Hâlâ var
Karşı Taraf: Sanırım
Sen: Evet
Sen: Tanışıyor muyuz biri mi istek yollatıyor anlamadım
Karşı Taraf: Yok
Karşı Taraf: Tanışmıyoruz

Ne yapmaya çalışıyor?
Erkekler reddedilince mi daha çok ısrar ediyor, yoksa gerçekten beğendiği için mi böyle davranıyor?
Cevapla