Yaşça büyük bir erkekle konuşmak istemiyorum ama sürekli tekrar tekrar yazıyor ne yapmalıyım?

20 yaşındayım 37 yaşındaki bir adamla 3 hafta kadar konuştum bitirmek istiyorum deyince tamam diyor ama sonra yine yazıyor ne yapmalıyım?
Yaşça büyük bir erkekle konuşmak istemiyorum ama sürekli tekrar tekrar yazıyor ne yapmalıyım?
Cevapla