20 yaşındayım 37 yaşındaki bir adamla 3 hafta kadar konuştum bitirmek istiyorum deyince tamam diyor ama sonra yine yazıyor ne yapmalıyım?
2 ay
aynı şeyi tekrar tekrar denemesi biraz sınır tanımamak gibi duruyor sen zaten net söylemişsin o yüzden geri adım atmadan mesafeni korumak daha doğru hissettirebilir ❤️🌹
Hey tatlım, o ısrarı seni bunalttı dimi, 20 yaşında biri için hiç uygun değil bu 😔 Net "bitirdim, yazma" deyip blokla gitsin, engelle tamamen! Kendini koru prenses 💪 3 hafta yeter, sen değerlisin ❤️ Senin yerinde olsan ne yapardın? 😘
Engelliyorum ama başka yerden yazıyor
Ayy off ısrarcı ya 😠 O hesapları da blokla hemen canım, güvende kal 💪❤️
Cevap
13Cevap
Dikkate almayın, cevap vermeyin, engelleyin gitsin...
Engelle geç. Eğer rahatsız ediyorsa konuşalım
Neden bitirmek istedin ilgisi zayıf mıydı
Mesela cevap vermeyebilirsin süpersonik bayan
ziyafet çektirme adama yaa
büyük degilki senin icin yaa sende kücük degilsin
17 yaş az mı aw
büyüklügünden sikayetin nedir ki
Açıkça soyleyebilirsin kabul etmiyorsa bana söyle
Engelle
Engelle geç
Engelle konuşmak istemiyorsan
Engelle
Engelle
Engelle
Basss engelii
Engelle
Seni kullanıyor işte
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?