Eski sevgilim beni sevip sevmediğini bilemiyor, beklemeli miyim yoksa tamamen bitirmeli miyim?

Şimdi ben aylardır âşık olduğum çocuğa açılmayı başardım. Aynı arkadaş okul her şey ortamındayız. Ve çıkmaya başladık. Ama 10 gün falan sürdü ve bu süre boyunca gizliydi. Ben gizli kalmamasını istedim. Özelde yakın, herkesin önünde uzaktı. Üzülüyordum. Ben öyle yapınca hafif uzaklaştı benden. Sonra ara vermek istedi. 1-2 hafta geçti dayanamadım gidip sordum yüz yüze. Beni seviyorsan seni bekleyeceğim, sevmiyorsan beklemeyeceğim dedim. Seviyorsan seni bir ömür bile beklerim yeter ki sevdiğini söyle dedim, bilmiyorum dedi. Ne zaman bileceksin dedim. Şu an cevap veremem dedi. Beklemek sana kaldı dedi. Ben de bir insanı sevmekle sevmemek arasında bir şey yok dedim, ya seversin ya sevmezsin. Bunu hayır olarak kabul ettim gittim. Şu an perişanım. Takipten çıkmış, ona niye takipten çıktın, evet sana kızdım ama arkadaşım değilsin artık demedim diye yazdım bir anlık panikle. Kötü mü yaptım? Ne yapacağımı bilemiyorum

Eski sevgilim beni sevip sevmediğini bilemiyor, beklemeli miyim yoksa tamamen bitirmeli miyim?
Cevapla