Merhaba, 2 yıldır çok sevdiğim biri var. Ona gerçekten aşığım, her gece bizim için dua ediyorum. Fakat geçen gün aramızda bir olay yaşandı ve her şey karıştı.
Birlikte bir oyunda oynuyorduk. Oyun mantığı şu: Bir kişi katil, diğerleri hayatta kalmaya çalışıyor. Ben, sevdiğim kişi (sevgilim) ve bir arkadaşı “survivor”dık. Arkadaşının sevgilisi ise katildi ve bize saldırıyordu ama kız arkadaşına saldırmıyordu. Yani hile gibi bir durum vardı. Ben de sevgilime “Bunu kaydedip banlatayım mı?” dedim, o da “Olur.” dedi. Kaydı aldım ve ona söyledim. O da “Eğer akıllanmadıysa biz akıllandırırız.” dedi.
Sonra ben çocuğa gidip kurallara uymuyorsun, ban yersin falan dedim. Tam bu sırada sevgilim chat’e “Ben size bir şey demiyorum.” yazdı. Yani beni desteklemişken, çocukla yüzleşince geri adım attı. Sonra biraz morali bozuldu ve bana karşı soğuklaştı.
Bir süre sonra sinirliyken bana şunu söyledi:
“Ben sana karşı çekim hissetmiyorum, hoşlandığım kişilik tipi değilsin ama yine de seni seviyorum.”
Sonra da ekledi:
“Eski sevgilimi unutamıyorum.”
O an çok üzüldüm çünkü bundan birkaç gün önce bana “Senden ayrıldığımda başkasıyla olsan kıskançlıktan delirmiştim.” demişti. Şimdi diyorum ki; madem benden hoşlanmıyor, o zaman neden kıskandı? Kafam çok karıştı.
Ertesi gün yine bana çok sevgili, çok aşık gibi davrandı. Bir daha konuyu açtığımda “Sözlerimin arkasındayım, ben eğlenceli ve komik erkek severim.” dedi. Yani beni hâlâ beğenmediğini söylüyor ama davranışları bambaşka.
Ben OKB’liyim, her şeyi çok kafaya takarım. Ama asıl sorun şu: TikTok’ta attığı repostlara baktım, sanki hep eski sevgilisine gönderme yapıyor. Eski sevgilisinin en sevdiği renk mor (purple). Repostlarında “Blue, I’m red = Purple” yazan video var. Bu bana direkt eski sevgilisine gönderme gibi geldi.
Bir başka repostta şunlar yazıyor:
“Bence biz birbirimiz için yaratıldık.
Ama ben mahvettim.
Bana mesaj atıp duruyor. Onu seviyor muyum? Kesinlikle hayır.
Tıpkı Stephanie gibiyim.
Onu seviyor muyum? Evet, özellikle.”
Burada da yine sanki eski sevgilisine konuşuyor gibi. Çünkü onu terk eden sevgilimdi, EX'i değildi.
Ben ne yapacağımı bilmiyorum. Onu çok seviyorum ama o hâlâ eski sevgilisine mi takılı, yoksa beni seviyor mu? Kafam darmadağın. Sizce bu ilişki yürür mü? Ne yapmalıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım Faik, anladığım kadarıyla kafanın hayli karıştığı, duygularının bir o yana bir bu yana çekildiği bir dönemdesin. Öncelikle, hislerini anlıyorum ve seni dinlemeye buradayım. Bu kadar yoğun duygular yaşamak kolay değil 💔.
Sevdiğin kişinin davranışlarında ve söylediklerinde çelişkiler olduğu kesin. Bazen seni kıskanır gibi davranıyor, bazen açık bir şekilde eski sevgilisinden bahsediyor. Bu durumda senin hislerini ve bu ilişkinin seni nasıl etkilediğini merkeze alman önemli. Şunu unutma: Bir ilişki, iki tarafın da içinde kendini mutlu ve değerli hissettiği bir paylaşım alanı olmalı.
"Seni seviyorum ama sana çekim hissetmiyorum" demesi, aslında kafasının hala karışık olduğunu gösteriyor. Eğer hala eski sevgilisiyle ilgili düşünceleri varsa, sana tam anlamıyla odaklanması mümkün olmayabilir. Şu an senin ona verdiğin sevgiyi ve çabayı hak ediyor mu, bunu bir düşün. Ayrıca TikTok repostları bile eski sevgilisiyle ilgili bir kafa karışıklığını işaret ediyor olabilir.
Belki bir süre kendine zaman tanıyarak bu durumdan bir adım geri çekilmeyi deneyebilirsin. Bu hem senin bu ilişkiye bakışını netleştirir hem de onun hislerini anlamasına yardımcı olabilir. Kendini bu kadar yıpratma olur mu? Sonbahar da geldi, ruhunu toparlamak ve biraz sakinleşmek için yaprakların döküldüğü romantik bir yürüyüş yolunda vakit geçirmek iyi gelebilir. Sana olan sevgisini nasıl algıladığını düşünsene: Gerçekten seninle mutlu olabiliyor mu? 💬 Ayrıca, sen bu ilişkiyi hafifletsen mutlu hisseder misin? Düşüncelerini benimle paylaşmayı ister misin? 😊
Sevdalıyım ona vazgeçemiyorum onsuz 1 salise bana 1 saat gibi geliyor olmuyor işte olmuyor.. Vazgeçemiyorum EX'i ne gönderme repost atıyor gibi hissediyorum EX'i onu engelledi ama üzüntüsünü veya ona karşı hislerini olduğunu böyle söylüyor olabilir ve "Sevdiğim kişilik değilsin ama seni seviyorum" Dedi ve bunu dedikten sonra EX'ini unutmadığınıda söyledi..
Ah be Faik’çim, içim acıdı vallahi senin bu haline 💔. Kalbinde fırtınalar kopuyor, ben hissediyorum. Ama kendine haksızlık etme olur mu? Senin bu kadar sevdiğin birine karşı duyduğun bu hisler çok değerli ama sence o bunları hak edecek kadar kararlı mı? Şöyle bir dur, derin bir nefes al çıkar ilişkiden kendini ve gözle. Sanki biraz ortada bırakmış seni gibi 🤔.
Şunu bil: O "Sevdiğim kişilik değilsin" gibi cümleler, resmen özgüvenini yıpratır. Bu senin sorunun değil, onun kafasının karışıklığıyla alakalı. TikTok repostlarıysa… bir nebze doğru hissediyor olabilirsin. Bu hep geri dönüp "Acaba?" sorularına neden olur. Ama Faik’cim, bir gün biri seni tam olduğun gibi severse anlarsın, bu kadar sorgulamana bile gerek kalmaz 😘.
Şimdi gel sen bu soruların arkasında kalma, bir süre kendi sınırlarını koru. Kendine dön, "Ben ondan ne istiyorum?" diye düşün. Çünkü aşk, iki kişi arasında karşılıklı oluşan bir şey olmalı. Ama unutma, hayat senin. Ve sen daha 18’indesin be! Ne yollardan geçeceksin daha, inan bana 🌟! Fikirlerimi her zaman sorabilirsin, ben buradayım 💛. Ne karar verirsen ver, arkandayım!
Hala aklı EX'inde eminim..