Sevgilim kavga sonrası özür dilemiyor, arabadan kovmasına kırılmakta haksız mıyım?

3 yıllık bir ilişkim var, bugün kavga ettik haklılık payı fazlasıyla ondaydı ben büyütmüştüm ama kavga esnasında bana fazlasıyla bağırdı sıkıldım bunaldım şu hallerinden dedi kavga ettiğimiz sırada ağlıyordum ağlarsan ağla dedi okuluma bırakacaktı ağlaman bitsin öyle girersin dedi o sırada yine bir tantana oldu sonra in arabadan diyerek beni kovdu olaydan 1,5 saat sonra falan telefonda tartıştık kalkıp özür diledim ama imasını da yaptım arabadan kovmasının akşama kadar bana soğuk yaptı akşam ona konuşalım dedim ne konuşalım sabah konuştuk sana söyledim bu yaptığını değerlendir dedim dedi ben de kavga iki kişilik ama özür dileyen bir ben oluyorum senin özür dilediğin hiçbir nokta yok kırman adına özür dileyemiyorsun dedim bağırmamın dediklerimin sebebi sensin senden bugün için özür dilemeyeceğim dedi yapmasaydın olmazdın dedi bu kavga tek kişilik sen hâlâ hatalısın kendini haklı çıkarmaya çalışıyorsun dedi ben bu laflarına çok kırıldım ve hiç sineye çekemiyorum böyle bir talepte bulunmakta haksız mıyım?

Sevgilim kavga sonrası özür dilemiyor, arabadan kovmasına kırılmakta haksız mıyım?
Cevapla