Öylesine engellediklerime baktım. Geçmişte kim duygularımla oynamışsa, tehdit etmişse, ghostlamışsa, aldatmışsa, beni sömürmeye çalışmışsa hemen hemen hepsi de manita yapmış ve çok mutlu görünüyorlar. Hatta evlenen bile var. Ben de hâlâ doğru insanı bekliyorum, yanlış insanları engelleyip duruyorum. Öyle anlık bi burukluk geldi.
Güncellemeler
2 ay
Konu etiketi aşk ilişkileri olmalıydı
Milletin kısmeti mi açılmaya başlamış yoksa benim gördüklerim tesadüf mü😄?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Dağın bir de arka kısmı var mutlu görünmek ve mutlu olmak ayrı bilemeyiz 😂
O da doğru
Bazen zirveye çıkıp düşerler daha etkili olması için
tesadüf
Genelde öyle olur zaten mutlu olmasada mutlu gibi düşün...
Yemin ederim ben kimi bıraktıysam şimdi evli barkli mutlu😂
😄😄
Ahh mı aldın naptın 😅
Senin de açılır merak etme
Evet kısmet Açılmış
Açılıyo