O çok hareketli birisi, tartışmalarımızda hep bundan çıkıyor. "Sen sıkıcı, üşengeçsin" dedi en son bana :/
O böyle bir ilişki istemiyormuş.
Tartışmalarımızın özüne bakınca hep bundan çıkıyor aslında, o haklı gibi. Bütün tartışmalarımızda ben bir şey yapmayan veya yanlış yapan tarafım ama bir yandan da diyorum ki 3 yıldır görüşüyoruz şimdi mi fark ettin? Yani ben hep böyleydim hep :/
Ona o kadar çok bağlandım ki artık ayrılamam ama birbirimize de iyi gelmiyoruz apaçık
Ne olacak böyle, bir çıkmaz sokaktayım sanki ve evleneceğiz de? Bu sorunlar daha da büyümeyecek mi? Ama ayrılamayız da, böyle bir ihtimal de yok yani :/
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, nişanlına kendini kabul ettiremiyorsun ve bu çıkmaz seni epey üzüyor anlıyorum 😔 3 yıldır berabersiniz, sen hep böyleydin zaten, şimdi değişmeni istemesini sorgula derim 💔 Tartışmalar hep senden çıkıyor gibi hissetmen normal ama mutluluğun öncelikli, evlilik büyütür sorunları. Kendine değer ver, belki bir ara verin konuşun? Sen ne hissediyorsun şu an? 🫂