Nişanlım beni olduğum gibi kabul etmiyor, ilişki yürümüyor ama ayrılamıyorum ne yapmalıyım?

O çok hareketli birisi, tartışmalarımızda hep bundan çıkıyor. "Sen sıkıcı, üşengeçsin" dedi en son bana :/

O böyle bir ilişki istemiyormuş.

Tartışmalarımızın özüne bakınca hep bundan çıkıyor aslında, o haklı gibi. Bütün tartışmalarımızda ben bir şey yapmayan veya yanlış yapan tarafım ama bir yandan da diyorum ki 3 yıldır görüşüyoruz şimdi mi fark ettin? Yani ben hep böyleydim hep :/

Ona o kadar çok bağlandım ki artık ayrılamam ama birbirimize de iyi gelmiyoruz apaçık

Ne olacak böyle, bir çıkmaz sokaktayım sanki ve evleneceğiz de? Bu sorunlar daha da büyümeyecek mi? Ama ayrılamayız da, böyle bir ihtimal de yok yani :/

Nişanlım beni olduğum gibi kabul etmiyor, ilişki yürümüyor ama ayrılamıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla