Nişanlım bir var bir yok davranıyor, ayrılalım deyip bırakamıyorsa bu süreçte ne yapmalıyım?

Nişanlım zaman yaklaştıkça sorun cıkarıyor, bi hazırım diyore bir değilim bir güvenemiyorum diyor, güvenmemesi için gerekçe yok ona hiç hata yapmadım. nişan attık bir kere birdaha biraraya geldik derken cok yoruldum.. erkekler hep böyle mi bu süreçte? heyecanı bitmiş sorunlardan yıpranmıs. maddi sorunumuz yok ama hep geçmişi kurcalıyor soru soruyor. soru cevabı tatmin etmiyor birdaha soeuyor bende yıpranıyorum. ayrılalım diyorum bırakmıyor. yanında kalıyorum git ben bırakamıyorum sen bırak diyor. 5 dk geçiyor özür dilerim diyor. ben cidden ne yapacagımmı şşaşırdım kaldım.

Nişanlım bir var bir yok davranıyor, ayrılalım deyip bırakamıyorsa bu süreçte ne yapmalıyım?
Cevapla