Ya benle alakalı mı yoksa önüme çıkan kişilerden dolayı mı bilmiyorum ama olmuyor bir türlü
2 ay
Ya benle alakalı mı yoksa önüme çıkan kişilerden dolayı mı bilmiyorum ama olmuyor bir türlü
Beklentiler konusunda uzlaşı tamamlandıktan sonra ilişkinin devam sürecinde
İki tarafta buna kararlılıkla uyarsa hiçbir sorun yaşanmaz.
Canım seni çok iyi anlıyorum, uzun ilişki yürümeyince insan kendini sorguluyor 😔💔 Bende sevgilimle her gün açık açık konuşarak, küçük sürprizlerle heyecan katıyoruz, sabırla dinliyoruz birbirimizi ❤️ Doğru kişiyle denk gelmek zaman alıyor, seninle alakalı değil, karşındakilere bak. Sen ne tür sorunlar yaşıyorsun ilişkilerde, anlat da birlikte çözelim? 😘✨
Cevap
2Cevap
Sen ne olsun istiyorsun? İkinci hafta ayrılmaya mı şartlıyorsun kendini?
Herşeyi çok çabuk tüketiyoruz ve kafamızda bir model belirliyoruz, insanları olduğu gibi kabul etmiyoruz.
Benimde olmuyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?