• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri
2 ay

İşsiz biriyle sevgili olur musunuz, böyle bir ilişkiye başlar mısınız?

_-Dream-_ u
_-Dream-_ Takip Et
Master Yaş: 39
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
197
Yapay Zekaya Sor
İşsiz biriyle sevgili olur musunuz, böyle bir ilişkiye başlar mısınız?
İşsiz biriyle sevgili olur musunuz, böyle bir ilişkiye başlar mısınız?
Cevapla
İlişki Soruları Sevgili Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
26 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Gözleme2002 s
    Gözleme2002 Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 100%
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 973 cevap paylaştı.

    Erkek işsiz olmadan olmaz bence ama kadın için zaten ev işleri yani en hanımlığı bile bire bir meslek. O yüzden kadının çok çalışmasına gerek yok erkek muhakkak çalışılmalı. Şimdi diyeceksin ki erkek karısına yardım etsin ama inanın erkek ne kadar yaparsa yapsın bir kadın gibi temizlik veya düzen yapamıyor. Ben de mesela evde o kadar eşime yardım ediyorum ama onun yaptığı daha temiz daha güzel oluyor. Ben her ne kadar özen gösterip zaman geçirsem de temizlikle ilgili o elini ufak bir hattında ortam daha düzgün görünüyor ve daha çabuk. O yüzden bir erkek her zaman çalışmalı çalışıyor olmalı o evde yatan bir insanla evlenilmez.

    1
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • aerolite
    aerolite Takip Et
    Master Yaş: 57 , eic 31%
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 16,2b cevap paylaştı.

    Neden işsiz olduğuna göre durum değişir.

    Çok varlıklıdır, çalışmak istemez

    Çok tembeldir çalışmak istemez

    Çok seçicidir, iş beğenmez

    İşinden ayrılmış, yeni iş arıyordur

    Öğrencidir, vakit yoktur

    Çocuğu, hastası.. vs vardır, evdel birilerine bakmakla yükümlüdür.

    Erkek gibi, erkek adam, kadının parasına bakmaz, kadın parası yemez. Ama tembel, aptal bir kadınla da vakit harcamaz

    Umarım yeterince açıklayıcı olmuştur.

    7
    2 Yorumla
    • _-Dream-_ u
      _-Dream-_
      2 ay

      👏👏👏👏

      Yorumla
    • aerolite
      aerolite
      2 ay

      🙏🤝

      Yorumla
  • Zevksizhayat
    Zevksizhayat Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 60%
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.

    Kültür seviyesi önemli ya mesleğinden çok

    2
    2 Yorumla
    • Zevksizhayat
      Zevksizhayat
      2 ay

      Teşekkür ederim

      Yorumla
    • _-Dream-_ u
      _-Dream-_
      2 ay

      Rica ederim

      Yorumla
  • Canısıkılanlimon
    Canısıkılanlimon Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36 , eic 100%
    2 ay

    Somut olarak mı soyut olarak mı işsiz bu çok önemli. Kendini yeterince geliştirmiş hani derler ya taşı sıksa suyunu çıkarır adamlar var ama dönem dönem hak ettikleri değeri bulamadıkları yerde işsiz kalabilirler, bence bu bir sorun değil, o adam zaten her zaman her yerde iş bulur ve sorumluluklarını yerine getirir. Ama soyut olarak işsiz kendini geliştirememiş hiç bir işte tutunamamış iradesiz, tembel hayvan kıvamında rahatına düşkün erkeklere hiçbir şey yapılmaz, çünkü onun karakteri işsizdir zaten.

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

97

Cevap

40

Cevap

  • VvEeNnÜüSsS
    VvEeNnÜüSsS Takip Et
    FenomenYoda Yaş: 29
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 616 cevap paylaştı.

    Hayır asla olmam daha baştan uzak dururum

    6
    1 Yorumla
    • Freddy1616
      Freddy1616
      2 ay

      Peki siz tanıdığınız zaman isi vardi diyelim ki evlendiniz isten çıkardılar. O zaman ne yapardınız?

      Yorumla
  • _ΛqresiF_
    _ΛqresiF_ Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 31
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 26,3b cevap paylaştı.

    Öyle birine saygı bile duymam.

    3
    6 Yorumla
    • Mordekaiiiii
      Mordekaiiiii
      2 ay

      Abartt

      Yorumla
    • ismaillll374858
      ismaillll374858
      2 ay

      hadi ordan

      Yorumla
    • _ΛqresiF_
      _ΛqresiF_
      2 ay

      Sanırım sizde şu boş gezenin boş kalfasındansınız.

      Yorumla
    • Mordekaiiiii
      Mordekaiiiii
      2 ay

      Yoo işim gücüm var sadece bu kadar ağır konuşmana gerek yoktu

      Yorumla
    • _ΛqresiF_
      _ΛqresiF_
      2 ay

      Ağır konuşmadım gerçekçi konuştum. Kendi ihtiyaçlarını bile karşılayamayan, gurursuz erkektir benim gözümde.
      Çalışkan olup dönemsel bir işsizliğe düşenlere değil lafım.

      Yorumla
    • Hesapsız_Duygular
      Hesapsız_Duygular
      2 ay

      Tecavüz etseydin bari

      Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.

    olurum evet

    2
    0 Yorumla
  • Azethéa
    Azethéa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 100%
    2 ay

    Adam vardır çalışır çabalar az kazanır zor kazanır ama ekmeğini taştan çıkarır. Yiğittir merttir zehir olsa yutarsın
    ama bi de bazı adamlar var anca boş boş gezer birilerinden geçinirler, iş beğenmezler, her iş de bir sıkıntı bulurlar. Böylelerine şahsen saygı bile duymuyorum

    2
    0 Yorumla
  • YecücMecüc
    YecücMecüc Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 100%
    2 ay

    Böyle nir ilişkiye başlarım neden çünkü yarının ne olacağını kimse bilemez, mesela ben işim vardır biri ile birlikte olurum bir bakmışsın işimi kaybettim ne olacak o zaman kadın beni bırakacak mı e tabi bırakırsa o kadının karakteri der yoluma bakarım tabi de bence işsizlik bir sorun değil, asıl sorun vasıfsızlık.

    1
    0 Yorumla
  • Byznrsydn
    Byznrsydn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 79%
    2 ay

    Ben çalışıyorum kendimi idame ettiriyorum standartlarımı buna göre oluşturuyorum karşı taraf çalışmıyorsa çalışmayı geçtim daha doğrusu kendi geçimini sağlamak için çabalamıyorsa sadece evde yatıyor ya da dışarılarda boş boş takılıyorsa, zaten aynı standartlara sahip değiliz demektir

    6
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    2 ay

    Kızların hiçbir vasfı olmayıp zengin koca istiyorum demesini kesinlikle doğru bulmuyorum. günümüz de çoğu kız her sektör de çalışıyor. kızların çalışıp erkeklere bakacak hali yok. ben de kız olsam işsiz ve hatta asgari ücretli birine gitmem. ben otobüs söförlüğü yapan kadınlar bile görüyorum. ben bile öyle sırtını karısına ya da karısının babasının zenginliğine ve kızın işine maaşına bel bağlamış çok erkek müsveddesi tanıdım ve tanıyorum. bana gelince ben işsizken ve asgari ücretli iken kesinlikle evlenmeyi düşünmedim. şimdi Allaha çok şükür devlet işi iyi bir işim var , evim var , birikimim var. şimdi düşünmememi engelleyen bir şey kalmadı ama işte yaş çok geçti. yani iş işten geçti.

    1
    2 Yorumla
    • Ilçinneziha
      Ilçinneziha
      2 ay

      Yaş kaç ki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      2 ay

      @Ilçinneziha 40 oldu.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    2 ay

    Kız arkadaşım ile tanıştığımda işsizdi (hala işsiz) iyice samimi olmaya başlayınca iş güç konuşmaya başladık, ama beni sürekli lüks mekanlara götürüyor çok iyi giyiniyor sonra öğrendim ki babasının şirketi varmış orada çalışıyor gözüküyormuş ama işe gitmiyordu :D

    1
    0 Yorumla
  • Vissenniaa
    Vissenniaa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 100%
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 309 cevap paylaştı.

    Çabasızla olmam. İşsiz olabilir, bugün işsizdir yarın girer ne yani? Yeterli o güveni versin.

    5
    2 Yorumla
    • SalihC4n
      SalihC4n
      2 ay

      İşte kadınım olcak kısinin dusunceleri bunlar

      Yorumla
    • Vissenniaa
      Vissenniaa
      2 ay

      @SalihC4n olması gereken bu. Boş gezenle işim olmaz ama insanlık hali bir dönem işsiz kalmak, çok iyi bir mesleğe sahip olmamak çok da sorun değil. Çabalıyorsa yeter.
      Saygım kalmaz falan diyenlerin babası hiç mi maddi sorun yaşamamış, iflas olur işsizlik olur…

      Yorumla
  • Hayvansever1i
    Hayvansever1i Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 97%
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 464 cevap paylaştı.

    Eğer geçici bir süreçse , çalışkan biriyse sevgili olurum. Ama düzenli bir mesleği yoksa geleceğe dair evlilik planı kuramayız. Aşk karın doyurmuyor.

    2
    0 Yorumla
  • CamelotT
    CamelotT Takip Et
    Xper 7 Yaş: 41 , eic 100%
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 381 cevap paylaştı.

    Bu olay çok önemli değil güven önemli kısmet biraz iş olayı neticede bende şu sıralar çalışmıyorum lakin bir elin nesi var iki elin sesi var benim iş mantığım hak hukuk adaletten yana öyle yeni plaza ağızları vs liyakatsiz ortamlar zaten yordu beni bazen sokakta i. k da görev yapanları görüyorum ve hallerine de acıyorum sevgililik kısmına gelince bu iş göreceli iş çözülür güveni lazanmaya bakmak gerek..

    1
    0 Yorumla
  • MassiveStroke00
    MassiveStroke00 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Evet olurum işine aşık olmuyorum sonuçta ayrıca işsizlik ayıp bişey değil herkesin başına gelebilir, işsiz biriyle sevgili olurum ama tembel biriyle sevgili olmam asla

    1
    0 Yorumla
  • SakinBirPanda
    SakinBirPanda Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    2 ay

    Ya iş hayatı olacak ya ev hayatı, hiç çalışmayan birinden iyi ev performansı beklerim. Ben erkek halimle ben çalışıp hem de ev işleri yapabiliyorsam o da bi zahmet birini yapabilsin en azında.

    1
    0 Yorumla
  • yarıölü
    yarıölü Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 100%
    2 ay

    Yani şimdi sevgili olmanın niyeti önemli vakit geçsin dersen eh dersin ama ciddi birşeyler istiyorsan o tarz şeylerde herkesin kurulu düzeni olması lazım

    1
    0 Yorumla
  • mercan__00
    mercan__00 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 674 cevap paylaştı.

    Olmam. Gelmişim şu yaşıma. İşsiz biri ev de geçindiremez. Ben, evlilik düşünmeyen düşünse de evini geçindiremeyen birini bu yaşımdan sonra ne yapayım?

    1
    0 Yorumla
  • _Queenn_
    _Queenn_ Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.

    Hayır olmam… ciddi evlilik odaklı bakıyorum… maddi açıdan hazır olmalı… sonunu görebiliyor olmalıyım vaad edebiliyor olmalı.. bir de bunlarla uğraşmak istemiyorum… cv si tam olsun mümkünse anlaşması kalsın sadece… maddi manevi denklik aklıma kalbime sinme kısmını baştan halletmiş olalım en azından..

    0
    0 Yorumla
  • DİYKAT
    DİYKAT Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.

    Yalana gerek yok, olmak istemem. Çünkü ben belirli bir seviyeye gelip manitamın işsiz olması canımı sıkardı. Atıyorum işe girme potansiyeli var, bir süreliğine mola verdi. Amenna. Ama daimi işsiz ise dur orada hele hele derim. Demeyende hayal dünyasında yaşamaya devam edebilir

    0
    0 Yorumla
  • düşünmektükenmektir
    düşünmektükenmektir Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 98%
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    İsim bile olmaz. Cok kotu bir sey. Bir erkek parası yokken bi kizla görüşmeyi düşünmesin bile. Kiz sana nereye kadar harcayabilir.

    2
    0 Yorumla
  • r_engarenkyollar
    r_engarenkyollar Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.

    Geçici bir işsizlik durumu ise sıkıntı etmem ama çalışmayı sevmeyen yan gelip yatan bir insansa hiç işim olmaz o erkeğe saygıda duymam

    2
    8 Yorumla
    • CamelotT
      CamelotT
      2 ay

      Yani şimdi ben kırım kırım kırıldım bu duruma üzüm üzüm üzüldüm 😔

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      @CamelotT neden hayırdır inşallah

      Yorumla
    • CamelotT
      CamelotT
      2 ay

      Bilmem üzüldüm işte yani sevgililik kısmı bana zaten uzak ta ne bilim sen sonunu sert baplayınca üzüldüm işte

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      @CamelotT sert değil bence erkeğin evde yatması bir iş arama çabasında olmaması hoş bir şey mi sizce birde bu kişi sağlıklı bir bireyse , ne yapsın evde oturup kadın paradi mi yesin bu kişiye kimse saygı duymaz ki çevresi de duymaz erkek adam çalışır ekmeğini taştan çıkartır olması gereken de budur

      Yorumla
    • CamelotT
      CamelotT
      2 ay

      Ona lafım yok lakin günümüz de bakıyorum şöyle gidiyoruz evet kendimden pay verim madem öyle iki yer ile temastaydım ramazan öncesi ve bu iki firma da gayet rövanş ta olan kurumşar ve çalışma imkanları da aramakla bulunmaz türden her neyse iki kurum da beni 1 ay oyaladı ve bu süreçte olasılıklar da olmadı yani bu iki kurum 1 aydan sonra olumsuz cevabı vermiş bulundu şimdi iş arayan biri olarak hangisine kızayım kendime mi bunların i. k birimlerine mi liyakatsiz bir dönem de lafım meclisten dışarı (at izi it izine karıştı) neden biliyormusun çünkü kurumsal yerler de artık alım yapmak yerine içeriden kendi adamlarını kullanmaya çabalıyor hadi diyelim ki olmadı vs yani burada çabalayanın da bir saygınlığı kalmalı bu durumdan muzdarip im ben daha önce uzun süre personel taşımacılığı yaptım yaptığım işte çalıştığım hiç bir firma beyaz yakası dışındakilere değer vermiyor e sgk primşeri ni mesleğin gereği sen de biliyorsun işin boyutu biraz siyasete dönüyor lakin dediğim gibi (at izi it izi) meselesi..

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      @CamelotT haklısınız rabbim hayırlı iş kapılari açsın inşallah 🙏

      Yorumla
    • CamelotT
      CamelotT
      2 ay

      Yani yanlış anlama kadının parasını yemek değil esas olan ama ik biriminde bulunan bazı kesim patronun ona sunduğu olanaklardan mıdır bilinmez iyice zafer sarhoşu olup çıkıyor liyakat olmayınca işte olmuyor yani

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      2 ay

      @CamelotT 🥺🤗

      Yorumla
  • NeşeliŞirinee
    NeşeliŞirinee Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39 , eic 100%
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 326 cevap paylaştı.

    ~Evet oldum ama olmamak gerekiyormuş, erkek kadından alt seviye de olunca bu durum erkeklere iyi gelmiyor İyilik yapıyorsun başka anlam çıkarıyor ~

    2
    0 Yorumla
  • scorpiongirl429
    scorpiongirl429 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 67%
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.

    Sonradan işini kaybettiyse desteklerim ama en baştan işi yoksa ilişkiye baslamazdim. Benim de işim yok şu an. Evi kim geçindirecek 😝😂

    2
    0 Yorumla
  • KüncülüZadeHanım
    KüncülüZadeHanım Takip Et
    Bilge Yaş: 35 , eic 100%
    2 ay

    İşsizlik geçici bir dönemdir. O sorun olmaz da, uzun süre hayat amacı çalışmak olmayan bir insanla olmazdı.

    2
    0 Yorumla
  • HazalÇiçekçi
    HazalÇiçekçi Takip Et
    Bilge Yaş: 33 , eic 100%
    2 ay

    Kişisel önceliklerim ve gelecek beklentilerim doğrultusunda, şu an böyle bir sorumluluğu üstlenmeyi tercih etmiyorum.

    1
    0 Yorumla
  • Catboy99
    Catboy99 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 568 cevap paylaştı.

    Ben çalışıyorum maaşım yeterli, karşı tarafında çalışmasını isterdim evde boş boş oturup napıcak

    1
    0 Yorumla
  • hazalpskk
    hazalpskk Takip Et
    Xper 4 Yaş: 22 , eic 100%
    2 ay

    Kuru kuruya sevgi karın doyurmaz. Para erkeğin gücüdür. Ayrıca ben kazanıyorsam o en az ben kadar kazanmalı.

    1
    0 Yorumla
  • BubiiBubii
    BubiiBubii Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 95%
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Çabalıyorsa işi olsun diye belki olabilirdim ama çabassıza ııı ıııı olmam. Erkek dediğin çalışkan olur.

    1
    0 Yorumla
  • sarıdilber
    sarıdilber Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 100%
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.

    Yeni işten çıkmış ama çabası varsa olurum eğer aylak kahvede oturan gamsız ve ana baba parası yiyorsa asla

    1
    0 Yorumla
  • İşteHerifinTeki
    İşteHerifinTeki Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 100%
    2 ay

    Yeni işsizse olabilir ama uzun vadede ise hayır. Boş beleş insanların kafa da genelde boş oluyor.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    2 ay

    Çalışmaya hevesi varsa neden olmayayım Bugün olmaz yarın olur bir hayali amacı hedefi varsa destekte olabilirim ayrıca zor dönemde çoğu insan bırakır burun kıvırır ama destek olursan sıpsıkı sadakat bağı oluşur

    1
    0 Yorumla
  • Sugarriremmm
    Sugarriremmm Takip Et
    Xper 6 Yaş: 18 , eic 100%
    2 ay

    Değişiyor sebebe bağlı tembellik Felan ise hayatta yaklasmam

    2
    0 Yorumla
  • McCaLLs
    McCaLLs Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 49%
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı.

    İşsiz olması daha iyi benim için.
    Çalışmasına gerek yok

    2
    2 Yorumla
    • Ayse98754
      Ayse98754
      2 ay

      Neden gerek yok

      Yorumla
    • McCaLLs
      McCaLLs
      2 ay

      Çalışıp evin, karısının ve çocuklarının ihtiyaçlarını karşılamak erkeğin görevi. Eşimin evimize ve çocuklarımıza en güzel şekilde bakması yeterli benim için.
      Ayrıca geleceğe dair planlarım var Türkiye, dünya turu gibi eşim çalışırsa bu planları rahatca yapamayız. Çalışmaması daha iyi

      Yorumla
  • Vedide0
    Vedide0 Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 100%
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 820 cevap paylaştı.

    Geçici durumsa sorun yok sürekli işsiz se olmaz

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    2 ay

    Yani ıssız biri ile olunur önemli olan kişiliği kültürlü olup olmadığı bence para pul Mal mülk bunlar boş seyler bir kızın zaten calismayani makbul erkeginde deli kanlı olması makbul erkeğin kumarı alkol madde karı kız ayağı olmasın İnanki gidip taş 5oplasa kazandığı evine harcar

    1
    0 Yorumla
  • RedStilettoLove
    RedStilettoLove Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Olabilir insan sevdiğine destek te olabilir hayat bu maddi manevi yanında yer alır eşinin

    1
    0 Yorumla
  • aklımdadelısorular12
    aklımdadelısorular12 Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Benim işim varsa bizi idare edebilecek karakterli biriyse sorun yoktur ya

    1
    0 Yorumla
  • EliaEb
    EliaEb Takip Et
    Guru Yaş: 19 , eic 100%
    2 ay

    Biriyle evlilik niyetiyle konuşurum o yüzden işsizse olmaz.

    1
    0 Yorumla
  • birsuskuncicek
    birsuskuncicek Takip Et
    Mentor Yaş: 28 , eic 81%
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 17b cevap paylaştı.

    Sonuçta erkeklerin de mola vermeye hakkı var hayatlarnda dönemsel olabilir

    1
    3 Yorumla
    • mutlulukbutonu
      mutlulukbutonu
      2 ay

      😂😂😂

      Yorumla
    • birsuskuncicek
      birsuskuncicek
      2 ay

      Evt öyle yalan mı

      Yorumla
    • yaralıdavsaan
      yaralıdavsaan
      2 ay

      @birsuskuncicek tatlı şey seni heryerde karşıma çıkıyor diyer kızlar senin gibi düşünmüyor para peşindeler askeri ücret ile hayatım da çalışmadım 34 yaşıma kadar soran kız olursa işsizim diyorum 😁

      Yorumla
  • pinkღchocolate
    pinkღchocolate Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 39%
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 543 cevap paylaştı.

    üniversitede falansak okey olabilir ama yaş büyükse no

    1
    0 Yorumla
  • Pilotöğrencisi
    Pilotöğrencisi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 21 , eic 100%
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 428 cevap paylaştı.

    Erkekler olur demiş kızlar hsyır demiş aradaki farka bak nankör çok türkiye de.

    1
    0 Yorumla
  • Maykılevdeoturuyor
    Maykılevdeoturuyor Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    İşsiz birisini ailesi evinden atmaya çalışıyor kızlar sevgili mi olacak

    1
    0 Yorumla
  • кızıℓ-ιямαк
    кızıℓ-ιямαк Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 98%
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 376 cevap paylaştı.

    Keyfi olarak çalışmıyorsa olmam ama arayışı çabası varsa sevgili olunur tabi

    1
    0 Yorumla
  • Grandiflora
    Grandiflora Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 46%
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı.

    İstikrarsız birimi o dönemdemi bir sıkıntı yaşanıyor bunlara bakarım

    1
    0 Yorumla
  • Tengria m
    Tengria Takip Et
    Master Yaş: 110 , eic 100%
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Asla olmam, kadın dediğin en az 100 bin TL maaşı olmalı

    1
    0 Yorumla
  • UykucuHilal u
    UykucuHilal Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.

    İşsiz erkeğin kendine faydası yok, bana ne faydası olacak

    1
    0 Yorumla
  • psychoparadıse
    psychoparadıse Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 94%
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.

    Partnerimden maddi beklentilerim yok. Benimkine okeyse...

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    2 ay

    Evvet. Yorumlar durumu açıklıyor ki... kızlar 25+ yaş sonrası tamamen maddiyata sonrasında evlenmeye sonrasında bu maddiyatı kadına aktarmasına önem veriyor. Yani erkekler baba oluyorsunuz ama eşim diye aldığınız eşitim dediğiniz kadını evlat almış oluyorsunuz. temel mantık olarak bir baba kızını sever mi? O zaman evliliklerde kadınları mutlu eden etmenler varken. Erkeği mutlu edicek hangi etmenler asla yoktur. Yorumlarda paylaşınız ⏳😏

    0
    0 Yorumla
  • Pnomoni
    Pnomoni Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 446 cevap paylaştı.

    Ne kadar süre neden işsiz olduğuna göre değişebilir ama erkek için önemli iş ben kadınlarda onemsemem fakat bir kız olsam sürekli işsiz avara bı adamla işim olmaz

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    2 ay

    Ben evliyim ev hanımıyım haliyle eşim çalışıyor. 😃😀😄

    3
    0 Yorumla
  • Qadıns
    Qadıns Takip Et
    Xper 1 Yaş: 22
    2 ay

    Özel bir nedeni yoksa, ve çaba harcamak yerine yok yok diye söyleniyorsa hayır olmam. Amaç çok para kazanması değil çabalaması. Kendi için , benimle bir gelecek için , çabalamayan erkekle neden olayim?

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    2 ay

    Cevaplara baktım, pek çok erkek sorun etmezken pek çok kadın bunu sorun ediyor. Şaşırdık mı, hayır.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    2 ay

    Issiz kizla neden sevgili olim benim parami yemek isteyecek bana hediye almaz hesap odemez ben kole miyim?

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    2 ay

    Sitenin yarisi böyle üyelerden oluşuyor 🤭 istemem

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    2 ay

    Olurum sonra iş bulabilir. İşsiz olması sevgili olmamıza engel değil ki

    2
    0 Yorumla
  • dnndhelhdmegdkdk
    dnndhelhdmegdkdk Takip Et
    Xper 1 Yaş: 23
    2 ay

    İşsiz dediğin öğrenci ise Evet eğer iş arayıp bulamıyorsa o çok ayrı ama sana şunu söyleyeyim etrafta ortamda takılıp bana parası yediği bir işsizlikse yıpranırsın

    1
    0 Yorumla
  • Leviathan_S
    Leviathan_S Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 39
    2 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Olmazdım sanırım

    1
    0 Yorumla
  • ImpossiblePrincess
    ImpossiblePrincess Takip Et
    Bilge Yaş: 39 , eic 75%
    2 ay

    İşsiz derken sürekli işsiz mi? Yoksa geçici olarak çalışmama mı? Geçici ise sorun değil, gerçi birikimi varsa çalışmıyorsa o da sorun olmaz. Ama asalak gibi de olsun istemem yani.

    0
    0 Yorumla
  • godfatherofistanbul
    godfatherofistanbul Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    2 ay

    La kadinin parasina dustuysek kafamiza sikalim

    4
    0 Yorumla
  • kucuksewen
    kucuksewen Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    2 ay

    Ben zaten öyle birisini istiyorum arıyorum ama şu an herkes çalışma ve o yüzden okuma derdinde bana düzgün bir ev hanımı lazım!

    2
    0 Yorumla
  • xneslii
    xneslii Takip Et
    Xper 2 Yaş: 27
    2 ay

    Yani işsizlik kendi tercihiyse olmam ama iş bulamadıysa bu onun değil toplumun bi yanlışlığıdır

    1
    0 Yorumla
  • Lililinasd
    Lililinasd Takip Et
    Xper 1 Yaş: 22
    2 ay

    Aşıksam işsiz biriyle sevgili olurum, ama sevmiyorsam yani mantık sevgililği olacaksa hayır. En azından parası olsun.

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (77)
Devamını Gör(122)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > İşsiz biriyle sevgili olur musunuz, böyle bir ilişkiye başlar mısınız?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

İşsiz biriyle sevgili olur musunuz? 209 cevap verildi
İşsiz biriyle sevgili olur musunuz? 33 cevap verildi
İşsiz biriyle sevgili olur musun? 51 cevap verildi
İşsiz biriyle sevgili olur musun? 95 cevap verildi
İşsiz biriyle sevgili olur musun? 25 cevap verildi
İşsiz erkekle sevgili olur musunuz? 4 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Manzaraya karşı favori içeceğiniz hangisi?
  • Konuşmayı seviyor musun?
  • Aşka ayrılık zor mu?
  • Doktoru dinler misin?
  • Civic Fd6 nin iç tasarımı nasıl sizce?
  • Ulaşınca heyecanını kaybettiğiniz bir şey oldu mu?
  • Erkekler de zengin sevgili hayali kurar mı?
  • Bu eller sadece soru sormuyor 😃?
  • Yıllardır erken uyuyamıyorum, uyku düzenimi kalıcı olarak nasıl düzeltebilirim?
  • Marjinal bir tarzınız var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨