Fakir bir erkekle ömrümü geçirmek istemiyorum, haksız mıyım?
2 ay
Fakir bir erkekle ömrümü geçirmek istemiyorum, haksız mıyım?
Evet haksızsın. Ama bence de ayrılmanız çok çok daha iyi olur. Senin gibi birisi ile zaten hiç bir zaman da düze çıkamaz, tekrardan düzenini asla kuramaz o. Hani aşkım, canım, bir tanem, herşeyim, senin ile herşeye varım bendi senle olmak. Amma da palavracıymışsın, basit ve ucuzmuşsun sen yaaaa...
Canım, sevgilinin iflası seni korkutmuş belli, para stresi haklı hissettiriyo ama ömür boyu fakirlik diye bir şey yok ki 💔😔 Dürüstçe konuşup "Bu durum beni yoruyo" de, yumuşak ayrıl. Çaktırmadan değil, net ol ki vicdanın rahat etsin. Senin mutluluğun önemli, peki asıl korkun ne tam? Anlat bana 🫂✨
Cevap
17Cevap
İflas eden parasıyla toparlar. ama bazı şeyler paraylada toparlanmıyor sen en iyisi... Çaktırmadan değil de dürüsçe ayrıl. En azından onun kaybettiği tek şey para olur...
Parası içinse ayrıl zaten. senden ne ona ne de kimseye fayda gelmez.
Para varken ye iç
Para bitince nasıl ayrılırım
Siz kadınlara güven olmaz
Bence de ayrıl. godumun fakiri hem iflas ediyor hem de manitası var...
En iyisi seni kullanıp paçavra gibi kenara atan biriyle sevgili ol ve olursun umarım
Ucuz işte
Evet öyle biri ya da şaka yapıyor.
Valla haklısın adam daha iyilere layık ayrıl bence de
Haklısın geç kalmadan bitir işi :) fakir erkeği annesi sevsin :)
37 yaşında zengin biriyim. Ev araba iyi bir gelir ayrılınca haber ver anlaşırsak ben batana kadar benimle takılırsın
Herhalde yani sen iyi günlerin kadını olan tc kadınısın
Evet bir parali escort oru... s olarak ayrilman şart kanka kendini satcagin büsürü erko var
Hemen ayrıl adama cok yazık
Kefen parasını da ye öyle ayrıl, beleşçi seni
Evine ve kalbine Haciz yolla
Beraber çalışın o kasaya baksın sen odaya
Direk şöyle ayrılmak istiyorum de
ayrıl da kurtulsun senden çocuk
Bunun için mi cidden
Vay anasına bee
Ciddi mi bu sorular ya 😂
İğrençsin
bncede ayril
Vur tekmeyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?