Sevgilim benden soğudu mu, yoksa arkadaşlarına kapılıp beni mi geri plana atıyor?

Arkadaşlar günaydın. Uzun diye okumamazlık yapmayın lütfen!! K bir erkek arkadaşım var 1.5 yıldır beraberiz. Çok da güzel gidiyordu. Tabii ki tartışmalarımız vs oluyordu. 2 kez de ayrıldık. Son ayrılmamızda onu çok sıktığımı ve özgür bir insan olduğunu söyleyip ayrıldı. Fakat sürekli benimleydi. Mesajlaşırken kanka ayağı yanıma gelip flörtleşiyordu. Bu arada ilk sevgilisiyim ve o 25 yaşına girecek. Önceden önceliği bendim yani bunu hissettiriyordu sevdiğini dahi hissettiriyordu. Son zamanlarda bir grup arkadaşına çok takılmaya başladı. Onlar için beni ekmeye başladı. 3 erkek takılıyorlar bazen başka bir grupla birleşip geziyorlar. Bu süreçte ben kendimi çok değersiz hissetmeye başladım. Ama artık bıktığım olay dün oldu. Motorunu ilk aldığı zamandan çektiği fotoğrafı atmış bana ve o zaman baktığı kız vardı onu reddetmişti üstüne rezil etmişti onun muhabbeti geçti ben de düz cevap verince mesajı sildi. Niye sildin dedim canım istedi dedi. Sizce artık soğudu mu ilişkiden. Ben çok seviyorum onu ama o böyle yaptıkça ne kadar da sevsem kendime yediremiyorum. Akıl verir misiniz? Ha bu arada ayrılık sonrası o barışmak istiyor
Sevgilim benden soğudu mu, yoksa arkadaşlarına kapılıp beni mi geri plana atıyor?
Cevapla