Yakın arkadaşım sevgili yapınca bana soğudu mu, yoksa ben mi abartıyorum?

Arkadaşım sınıftan manita yaptı baya evlenmeyi düşünüyorlar ailesiyle bile tanıştı ama gerçekten sanki kocasıymış gibi davranıyor benle vakit geçirmeyi bıraktı sevgilimle olucam diyor bişey teklif edince şu gün yapalım vs demiyor artık gerçekten sıkıldım arıyorum bazen açmıyor mesajlara dönmüyor herkese böyle galiba ama bazen bana özel yaptığını düşünüyorum sizce?

Yakın arkadaşım sevgili yapınca bana soğudu mu, yoksa ben mi abartıyorum?
Cevapla