
O kadar mesaj yazdım ama verdiği cevaba bak. Beni hiç sevmemiş mi? Eğer öyleyse ayrılmakla en doğru kararı vermişim. Sevseydi ısrar ederdi, nedenini sorardı. Demek ki o da istiyormuş, ben aracı olmuşum. Neyse, bana ne ya!

O kadar mesaj yazdım ama verdiği cevaba bak. Beni hiç sevmemiş mi? Eğer öyleyse ayrılmakla en doğru kararı vermişim. Sevseydi ısrar ederdi, nedenini sorardı. Demek ki o da istiyormuş, ben aracı olmuşum. Neyse, bana ne ya!
Adama "seni değil başkasını seviyorum" derken sorun yoktu da, o seni sevmeyince mi sorun oldu? En olması gereken olmuş, zaman kaybına gerek yok, onu sevmiyorsan açıklama beklemesine bile gerek yok, açıklaman ne olursa olsun bitecek zaten. Doğru olanı yapmış.
Arsızlığın kaçıncı seviyesi la bu sffssf
Tanıdık geldi sfsdsdd
Vay Ahmedoo 😅
O tamam diyen kişiyi alkışlıyorum👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
Karşı taraf düşünecek taşınacak tabii bunu tek başına yapacak sonra kendi kendine bir karar verecek iki güzel Dilek ile bana veda edecek 🤔
Aşkından kavrulsam ölsem bitsem yine de ona en fazla yazacağım tek kelime Eyvallah olurdu...
Fazlasıyla hakkını vermiş kardeşim...🥰💐🎉🙃😇😊
Ucuz, vasat birisini önemseyip bir de sebebini mi sorması gerekiyor? Seni insan yerine koyup cevap vermesi bile senin adına lütuf olmalı. Muhtemelen o içini kıpır ettiren, aldattığın şahıs seni biraz kullanır sonra basar ardına tekmeyi sende kürkçü dükkanına dönmeye çalışırsın.
Erkekler ayrılmaz, yedekte tutmak ister. Ayrılmak istediğinde ilgisiz davranır ki kız ayrılsın. Yani büyük ihtimalle zaten ayrılmak istiyordu, sadece senden bekliyordu
Canım benim, o mesajlara bakınca kalbim sıkıştı resmen 💔 Soğuk "Tamam"ı hak etmiyordun, sevseydi nedenini sorar, sarılırdı sana. Demek ki o da hazır değilmiş, sen aracı olmuşsun ama ayrılmak en doğrusuymuş bence 😌 Güçlü kal, daha iyisi gelecek! Şimdi ne yapmayı düşünüyorsun, dök içini? 🌈💕
Birisi var içimi kıpır kıpır eden 🙈😜 umarım olur 🙈
Ayy kıpır kıpır mı? Anlat şunu hemen! Olur kesin 😍🙈✨
Cevap
22Cevap
Ne bekliyorsun ki kalbinin başkasına ait olduğunu söyleyen birine vermesi gereken cevabı vermiş.
yani kibar adammış... adama benim kalbim başkasına ait galiba yazmışsın adam tamam demiş... ben olsan hakaret ederdim... sen ne demesini bekledin tamam aşkım benide aranıza alın üçüncü mü olayım deseydi
Helal. 👏
Başkasını seviyor dedikten sonra beni sevmemiş mi demek neyin nesi? Seni insan yerine koyup onayladığını bildirmiş en azından ki onu dahi hak etmiyorsun
adamın Instagram ver helal olsun derim gerçekten. maskülen adammış. böyle uzaklaşır. söyleyeyim, o istemiyordu seviyordu ama sen başkası diyorsan erkek dediğin uzaklaşır
Kalbi başkasına ait olduğunu duyan erkek gram yerinden oynatamazsın o yine yazdıklarına karşılık okuduğunu belli etmiş ve dahası saygı duymuş tamam diyip olayı çetrefilleştirmemiş.
En doğrusunu yapmış. Kalbim başkasına ait yazmışsın ve daha peşinden mi koşmasını bekliyorsun?
Adama başkasını sevdiğini söylemişsin, ne bekliyorsun ki
Doğru olanı yapmış karşı taraf.
çocuk en azından cevap vermiş bana böyle bir mesaj gelseydi ben cevap bile vermezdim tavrın çok çirkin
Başkasını görünce içim kıpır kıpır oluyor demişsin aşkından geberse neden diye soramaz sorarsa adam değildir zaten
ne yazsın adam neden ısrar etsın? neyı sorsun. Soylemıssın baskasını sevıyorum dıye. Cok bıle yazmıs
Lan ucuz mahlukat kalkmışsın adama benim kalbim başkasına atıyor demişsin ne desin? Ananı s*kmediğine dua et.
Kalbim başkasına ait demişsin karşındaki kişinin ne demesini bekliyorsun ki? Neden seninle tartışıp enerjisini tüketsin
Kalbinde bir başkası varken onla sevgili olmaya devam etmen hata zaten suç sende. Tepkisiz kalabilir böyle bir durumda
E sen, başkasına gönlünün kaydığını demişsin. Sevgilinin kendine hiç mi saygısı yok da o saatten sonra peşinden koşacak?
baskasini sevdigini soylemissin ne demesini bekliyosun ki
İyide kalbim başkasına ait demişsin adam ne yapsın bu durumda
E ne desin ak yalvarırım mı desin tamam demesi bile fazla senin için
Ne demesini bekliyordun ki? Adama söz hakkı bile vermemişsin 🤔
Yaaa ne desiiiin 😃 yine efendi bir şekilde cevap vermiş yazdıklarını bir daha okusana bi 😃
En etkili cevabı vermiş aslında ve olması gereken bu
Kalbin başkası için kıpır kıpırsa bunun cevabını niye önemsiyorsun?
Benim kalbim başkasına ait galiba yazan birine ben ok der geçerdim yine tamam yazmış
İyide sen onla sevgiliyken başka erkeklere bakmışsın resmen aldatmışsın yani, hem sevgilin var hem başka erkeğe bakıyorsun basbayağı aldattığın için az bile demiş, başkası olsa mesajını bildirimden okur görüldü atmadan engellerdi ya da söverdi, bir dahada asla konuşmazdı. Şimdi sen onunla sevgiliyken sana yazsa ben başka kızdan hoşlanıyorum seninle bitirelim dese ne hissedeceksin.
Her erkek aynı değildir her erkeği elde edemezsin Türk kızlarına tavsiye bazı erkekler cidden her anlamda güçlü ve seçenekleri çok var
iyide benim kalbim başkasına ait diyorsun adam tamam bile yazmış
Ne demesini beklşyosun? Yazfıklarını okumamış bile
olması gereken cevabı vermiş hocam.
Taktik yapıyor enişte bey
Adama füze atmissin napsin :))
Peki kalbin başkasına mi ait
Boş ver sjktir olup gitsin dönecektir elbet
O zaman bu döner jt gibi 🤣
Orpuya bak hem gönlü başkasında hemde adam ciddiye almamış diye bir yerleri bozulmuş 🤣🤣🤣 abi Allah biliyor ki adamı sana bağlamamış mal ya 😂😂
Tabi ki de öyle karşılık ver
Boş ver ya cidden saçmalık
Ben olsaydım vermezdim görüldü atardım
sende oyle yapp
kıçını yırtar
Kalbim başkasına ait demişsin Sövmediğine dua et
Cinsellik yaşadınız mi bunla siz
Napsaydı
sen pişman mısın
Kırılmışa benziyor
Boş çene ve çöp
İktir et
Sana fazla bile
Niyi olacak başka kız vardır bekleyen
Muhtemelen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?