Sevgilimden ayrıldım, hiç umursamadı; bu tavır gerçekten beni hiç sevmediği anlamına mı geliyor?

Sevgilimden ayrıldım, hiç umursamadı; bu tavır gerçekten beni hiç sevmediği anlamına mı geliyor?

O kadar mesaj yazdım ama verdiği cevaba bak. Beni hiç sevmemiş mi? Eğer öyleyse ayrılmakla en doğru kararı vermişim. Sevseydi ısrar ederdi, nedenini sorardı. Demek ki o da istiyormuş, ben aracı olmuşum. Neyse, bana ne ya!

Sevgilimden ayrıldım, hiç umursamadı; bu tavır gerçekten beni hiç sevmediği anlamına mı geliyor?
Cevapla