Bu beni hiç sevmediği anlamına mı gelirr? Sanal ilişki?

Biz 2 senedir konusuyoduk sanaldan tanışmıştık. Hiç bulusmadik hic. 21 yaşında ben 26. Öyle böyle konustuk işte. Keşke konuşmaz olaydık çok yaraladı beni çok haddinden fazla değer verdim. Mal gibi. Takılıp gecicektim iste neyine ciddi baktıysam. 3 haftadır bitti her şey toksiklestik baya. Ciddi degildi hiç gelecekten bahsetmiyodu zaten. Yine de çok kaptırdım. Şu an kurtuldum bu belirsiz durumdan ama bazen üzülüyorum işte. En son baya kavga ettik sesli sekilde. Dedim sen aşktan sevgiden anlamaz misin o da yuru git lan kapat teli dedi saygısızca ve ergenlesti baya. Beni hiç sevmemi demi
Bu beni hiç sevmediği anlamına mı gelirr? Sanal ilişki?
Cevapla