Bir kadın çok kısa sürede bir neden, sebep, kavga, hakaret, yalan vb. yokken o evreden bu evreye geçer
2 ay
Bir kadın çok kısa sürede bir neden, sebep, kavga, hakaret, yalan vb. yokken o evreden bu evreye geçer
Seninle ilk sevgili olduğunda kafasında sana dair bir imaj çizmiş. Öyleymişsin gibi sevgili olmuş. Sonrasında da çizdiği imajda olmadığını fark ederek soğumuş.
Biliyor musun benim düşündüğüm ve en çok ihtimal verdiğim şey bu EiC
(Ruh sağlığı çalışanı olmak) Seni bütünen sevecek kafasındaki kişi haline getirmeye çalışmayacak ne istediğini bilen biri karşına çıkacak, bu ilişkiyi yalnızca deneyim say.
Deneyim falan umrumda değil alışmak kötü zaten sevgi aşk çekim arzu falan en baştan yoktu
Üzgünüm bunu söylemek için ama aldatılıyorsun başkası var. Onunla arası şu an çok iyi olduğu için sana öyle davranıyor ve yedekte bırakıyor. Onunla da arası kötüyken tam tersi yapıyor.
Biz kadınlar diyorsunuz (tüm kadınlar değil )
Alakası yok
Yav illa hakaret mi edeceksin? Haklısın kusursuz bakma
Sadece öfkeliyim
@Nutella33 kendinden yola çıkarak mı tahminde bulundun görmediğin bişey hakkında kesin konuşma
Bak hâlâ kesin konusuyosun çok cahilsin bravo detay bilmeden genelleme yapıyosun
@nutella33 Hatamı kabul ettim kusura bakma dedim az sakin neden saldırıya geçiyorsun bazen istemsizce boş konuştuğun olmadı mı senin? Seni ilgilendirmiyor biliyorum da psikoloji böyle bir şey
Ben adama tahminde bulunuyorum abi senin gibi karşı tarafı suçlamıyorum yanlışım varsa düzeltir adam burada sonuçta
Önemli değil ☺️ olur tatlıya bağlayalım da şurda iki yorum yapıp belki dert belki fikir alışverişi yapıyoruz adı herneyse işte gereksiz yere kimseyi kırmaya 2 dakika kafa dağıtırken gereksiz sorun çıkartmaya gerek yok umarım canını sıkan şey basit bir şeydir ve en kısa zamanda çözülür
Arkadaşlar lütfen sakin olun tamam kavga etmeyelim gerginliğe gerek yok herkesin kendi düşüncesi var herkesin kendi yaşamışlığı var herkesin kendine göre bildiği bir şey var sadece görüş paylaşıyoruz kimsenin kimseyi kırmasına gerek yok lütfen hiç sevmiyorum kavgaları gerginliği
Aslında şu an en çok ihtiyacım olan şey bir yabancıya çok daha rahat anlatabiliyorsun ama KS’de yazışmak işkence arayüzü berbat ama bakalım dur
Aşko kuşko mod on, bu geçişi çok gördüm canım 💔✨ Kısa sürede "seni seviyorum"dan "istemiyorum"a zıplamak genelde içten içe biriken duygusal yorgunluktan ya da aslında hiç tam bağlanamamaktan kaynaklanır. Belki ilişkiyi idealize etmiş, ama gerçek hayatta uyumsuzluklar pat diye yüzüne çarpınca kaçış moduna geçmiş 😔 Bazen de yeni bir heyecan arayışı devreye girer, duygular hızlı yanar söner. Senin hikayende ne oldu, o ani değişimi ne tetikledi sence? Anlat da beraber çözelim! 🫂❤️
Cevap
0Cevap
Çok üzdün demek ki
Yok öyle bir şey
Seviyodur ama senle olmiycağını anlamıştır sen ne yaptıysan artık bilemiyorum
Yok seviyorum derkende sevmiyordu aslında sanırım heyecandı onun ki
Seviyodur içinde biriktirmiş olabilir dediğim gibi aranızda ne geçti bilmiyorum sensiz yapamam diyip kimse değerini düşürmez sevmiştir
Yok benim için hiç yüreği çarpmamış
İlişkiniz ne kadar sürdü
1 yıl
Detayda bilmiyorum ama sevmiştir yinede 1 sene az değil
Yok sevmediğini biliyorum
İllaki bir şey vardır.
Uzak mesafe dışında sorun yoktu
Kadınlar sebepsiz bitirmiyorlar.
Erkek olarak keşke kötü olmayı becerebilseydim üzlülen o olacaktı
Farkında olmadan ya da bilerek onu kirmissindir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?