Yani beğeniyorsun eline ne geçiyor tabii ki de ayrılık sebebi😏
2 ay
Cevap
21Cevap
Abazan olduğunu düsünür soğurum.
Beğenmeyi aklından bile geçiremez.
Hep aynı kişinin fotoğraflarını beğeniyorsa hesabını sorarım.. ayrılmak ağır olur önce bir dinlerim. İletişim önemli.
Kesinlikle öyledir kıvırcık bu arada mecbursun muydu benim sana sloganım unuttum tüh dkdkekdkdk
İnşallah hatırlamazsın
Şimdi gidip bakacam en son doğum gününde yazdıysam 15 gün vardır yoktur dndndjd
İşaret geldi mi sksksksks
Ailen ya da ünlü birisi değilse kıskanırım tabi ayrilirmiyim bilemem
Vur tekmeyi gitsin haketmiyor 😂
O kadar değil ya ameller niyetlere göredir bu iş birde sevgililerim birbirine olan sadakati ve guveniyle ilgili karşındaki kişinin gerçekten sana sadık olduğunu düşünüyorsan güveniyorsan o kişi zaten seni aldatacak insan değildir beğendi kişiler de ya ünlü ya da aileden kişilerdir
Eğer birbirlerinin fotoğraflarını beğenirlerse demek ki birbirlerinden hoşlanıyorlar
Kesinlikle beğenmişsin zaten birini daha ne istiyorsun değil mi ama
Tabikide ayrılık sebebi geniş değilim birde kıskancım
Ne için beğendiğine bağlı. Kadın erkek arkadaş olamaz mantığına karşıyım.
Çok büyük bu hata degil
Ne demek çok büyük bir hata değil E niye beğeniyor ki Yani o beğeniyii atınca ne oluyor edene ne geçiyor kadın onun yanında mı oluyor
Amacına göre değişir bu durum şimdi öyle düşün beğenmek bi tuşa basmak sadece yani amacı karşı taraftan bi dönüşmü acaba yani mesaj atsa tamam eyvallahta
Ben direkt şutlarim hayırdır yani sen kim kopk derim
Büyük konuşmayalım ya benim hep başıma geliyor ona söylersin ve söylediğin halde yaparsa da büyük hata sayılabilir tabi
Kabul etme senin gururun yok mu? Demek fingirdek biri etme kardeşim ya
Konunun bnle alakası yok genel konuşuyorum
Keşke sadece ayrılık sebebi olsa
kaşı cinsin kim olduğna bağlı
Seksi bir fotoğraf ise evet.
Parmaksız devam ederdi hayatına
O kadar da değil ya ama ikaz edilir
çoğu kişi yapar
Ayrılık sebebi ama tabi ki beğenir özgür bir birey
Karşı cinsin fotosunun ne işi var
Bence direkt ayrılık sebebi.
Bu konu hakkında konuşmaktan hoşlanmıyorum
Çok büyük bir ayrılık sebebi hem de
Önce kavga sebebi.
Evet ayrılık sebebi
saçmalık zaten
Beğenebilir.
Evet.
Ayrılık sebebi
Sevgili kullanmiom
Burcun ne senin
Cok mu lazım
Sapıklık yapmadım sakin ol
Yapacaktın
Ön yargılarından kurtul biraz günahımı alıyorsun çünkü
Ben kendime bile güvenmiyorum
Belli zatn herkesi kendin gibi sanıyon
Al iste valla tartişamicam ne anladiysan öyle kal iyi akşamlar
Kendine olan güvensizlipinden normal bir soruda bile cevap vermej yerine cephe alıyorsun benim yanlış anladığım birşry yok bu kadar gergin olmandaki sebep ne
Burdakilerinin genelinin konuşmaktan çok farklı bir amacı olduğu için
Genelleme yapma sana o amaçla yaklaşırsam ana bacı sövedebilirsin hak veririm sana ama ben sana basit bi soru sormuştum kırıcı bi kadınsın
Ayhhh pekiii
Burcunu söyleyebilirsin veyahut bi özür dileyebilirsin
Olabilir
Beğenebilit
Bi geniş daha
Nettt
Saniyesinde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hey kıvırcıkk777, 27'lik güzelim! 😘 Sevgilinin karşı cinsten fotoğrafları beğenmesi bence ayrılık sebebi değil, ama sürekli yapıyorsa kıskançlık bombası patlar tabii 💣 Benimkinde olursa tatlı tatlı uyarırım, "Aşko kuşko modundayım, senin beğenilerin bana özel olsun" derim 😂 Senin sevgilin yapıyor mu bunu? Anlat da empati yapayım, ne dersin? 💕