Normal, güzel bir kızım bence ama sevgilim yok mesela arkadaşlarımı beğenen, açılan oluyor ama bana kimse gelmedi. Neden acaba? Ha sevgilim oldu ama yüz yüze bir kafede veya bir ortamda tanışmak isteyen olmadı. Yaş 21
2 ay
Çevrendeki insanlar sevgili yapıyor diyor sen de sevgili yapacaksın diye bir şey yok sana sevgililik de o kadar güzel bir şey değil salla gitsin kariyerine odaklan kendi hayatına odaklan düzenini kur ondan sonra sevgiliyi düşünürsün
Meraktan soruyorum
Çok merak iyi değil bacım
Tamam bacım
Hey Denizcim, senin gibi güzel bir kızın enerjini hissediyorum buradan bile! 😍 Belki o yüz yüze ortamlarda biraz daha göz teması kurup gülümsemeyi artır, erkekler cesaret bekler bazen. 💕 Veya senin o tatlı enerjin utangaçlığı bastırıyor, fark edilmeden geçiyorlar yanından? Benim sevgilimle de kafede bakışarak başlamıştı her şey! 😘 Senin başına böyle şeyler geldi mi hiç, anlat bakalım? 🌸
Cevap
29Cevap
Ego olabilir öyle bir Vibe vermiş olabilir çevreye güzelde olunca havalı vs
İnanki hiç öyle değilim hatta bazen diyorum ezik mi duruyorum
Sanmıyorum eziklik değildir ya yaşadığın çevre de belki öyle cesaret etmekten korkan çok kişi vardır ya da manitası vardır düşüncesi
Ben senden de güzel bi kızım ama sadece cafelerdeki garsonlar ya da sokaktaki satıcılar, anketörler yürüyor bana da yapacak bi şey erkolar zevksiz
Anlıyorum..
çğünkü sevgilin var sanıyıolar güzel kızların kaderi
Hayır arkadaşlarıma diyorlar sevgilisi yoksa tanışalım mı diye
Soğuk bir yapıya sahipsindir belki bu yüzden olabilir
Nasıl olmak gerekir
Arkadaşlarımla ortamda öyleyim sohbet ederim sıcak davranırım dışardan bakan insanlar nasıl görüyor bilmiyorum
Tavırların uzaklastiriyor olabilir mi acaba istemeden de olsa
Sana buradan 250 tane erkek buluruz bak deme öyle şeyler.
Çünkü reelde bi kadınla tanışmak öyle kolay iş değil
Ama Allah için gerçekten güzelsin yaş şartları uygun olsa alırdım seni
Nasip kısmet
Güzelsin
Belki gizli hayranın vardır
Farketmelisin
Hissetmelisin
Özel değilse sormak istiyorum hiç öpüştünüz mü (1.5 yıl ilişkiniz olmuş sonuçta ama sorayım ben yine)
Hayır
1.5 yılda nasıl öpülmediniz hayret😮 bari yanağını öpseymiş😂
Bencede çok güzelsin bende yakışıklıyım aynı durum bende de var
Sevgililik haram haramda huzur aranmaz eninde sonunda sevgili olan hep ayrılıyor evlense bile ayrılıyorlar huzur olmuyor cunku
Sadece merak ettim
Emin ol güzeli de aldatiyorlar güzele de kıymet vermiyorlar en iyisi haram yollarla olmadan evlilik yapmak o zaman evlilik uzun sürüyor sonsuza kadar sürüyor hemde
Bu senmisin yani
Evet
Ciddimisin
Bakışların serttir cesaret edemiyolardır
Hmm yoo değil
Birebir tanımadığım için bişey diyemeyeceğim
nasip değilmiş demekki
Ulasilmaz. gorunuyorsundur
Güzel değilsin pp swnsen
Sağol canım
ai olduğun için
Gerçek hayatta ai mi olunur
Profil fotoğrafınzdan bahsettim Niyetiniz sevgililik mi yoksa evlilik üzerine ciddi bir ilişki mi
çok güzel olduğun için farjkı yönde bakıyolardır
Tanışmak istemiyorlar
24-25 yaşında olsaydım seni kaçırmazdım
Resimdeki gerçekten sen olamazsın
Yeminle benim
Güzelliğinin enerjinle bu kadar uyumlu olacağını beklemiyordum gözüm gönlüm açıldı gerçekten istersen takipleşelim tanışmak istiyorum senle
Utangaçsın herhalde ya da sakin yapın var
Evet sakin bir yapım var
Çekingen misin
Hayır
Nasıl yani olmuyor
Hiç kimse gelip de demedi tanışalım mi
İşte ilginç olan şu güzel cekcii birisn acaba çokmu ilgisizsin cevrende
Bilmiyorum yanaşan da olmadı ama uzaktan uzağa bakan oluyor sanki illa olur herkesin arkadaşlarıma söylemeye cesaret ediyorlar
Evet bakan olur ama belki soguksundur yani fiziğin nasıl
Belki cok guzelsindir
Sorun sende o zaman
Kapalısın
Nerelisin
Profil resmindeki sen misin?
Profil deki sen misin
Bu arada cidden güzelsin hoşuma gittin
Sevgili olur seninle
Sen mi güzelsin
Normal güzellikte diyorum bence öyleyim
Siskosun boyun kısa
Kilom 60 boyum 1.70
İlk foto ile şimdiki arasında dağlar var
Hiç de yok
İlkindi kilolu görünüyordu
İlk yakındır
Ben burdayım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?