• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (34) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • Kadın EmeğiKadın Emeği
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • YKS2026YKS2026
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(34)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • Kadın Emeği Kadın Emeği
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • YKS2026 YKS2026
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +28
Aşk İlişkileri

Çok güzelim ama kullanmak için bile olsa da kimse bana sevgililik teklif etmiyor. Neden olabilir?

Gizli Üye
Gizli Üye
(18-24)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
521
Yapay Zekaya Sor

Yani vakit gecirmelik bile istemiyorlar

Çok güzelim ama kullanmak için bile olsa da kimse bana sevgililik teklif etmiyor. Neden olabilir?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları Güzellik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
26 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • FikretinMücadelesi
    FikretinMücadelesi Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl

    O zaman güzel değilsin sana öyle geliyor. Kendi kendine güzelim demekle güzel olmuyorsun ama daha bu hayat yüzleştirir seni birtakım gerçeklerle acele etme. Kaldı ki seni kullanan insan sevgilin olmuyor ancak fbuddy olmuş oluyor sana. Yıldız Tilbe de ben güzelim diyor bütün insanlar gülüyor.

    Bir kız için zorunlu yalnızlık diye bir şey yok. Sana teklif edenler illa ki olmuştur ama o adamları düşük değerli düşük profilli bulduğun için kabul ettin. Kendinden bir tık üsttekini arzu edersin hipergami gereği ama en iyisini istediğin için yalnızsın.

    Sandığın kadar güzel olsaydın arzu duyduğun erkeklere ulaşırsın. Belki de güzelsin ama seni güvenilir ve değerli bir kadın olarak görmüyorlar.

    Bir erkeğin ne kadar değerli olduğu etrafında ona arzuyla bakan kadınların sayısından anlaşılır. Bir kadının ne kadar değerli olduğu ise çevresinde ona ilgi gösteren erkeklerin niteliğinden anlaşılır.

    #FİKRETDOĞAN

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • HARLEY_QUİNN7
    HARLEY_QUİNN7 Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 85%
    +1 yıl

    Bu tür bir durumda, dış görünüşünüzün veya cazibeliğinizin insanlarla olan ilişkilerinizde belirleyici olmayabileceği unutulmamalıdır. İnsanların ilişkilerdeki tercihleri ve etkilenme biçimleri farklılık gösterebilir ve bu durumun pek çok olası sebebi olabilir:

    1. **İletişim Tarzı:** İlişkilerde iletişim becerileri, bir kişiyle bağlantı kurmanın önemli bir yönüdür. İnsanlar, iyi iletişim kurabilen, anlayışlı ve destekleyici kişilerle ilişki kurmaya daha meyillidirler.

    2. **Kişisel Gelişim:** Bir ilişkiye girmek için insanlar farklı kriterlere sahip olabilir. Karakter özellikleri, kişilik, değerler ve ortak ilgi alanları gibi faktörler ilişkilerde daha belirleyici olabilir.

    3. **İlişki Beklentileri:** İnsanların ilişki beklentileri farklılık gösterebilir. Bazıları ciddi ve uzun vadeli ilişkiler ararken, bazıları daha rahat ve spontane ilişkileri tercih edebilir.

    4. **Karşılıklı Çekim:** İlişkilerde karşılıklı çekim önemlidir. Bir kişinin sizi cazip bulmaması veya çekim hissetmemesi, ilişki teklif etmemesinin nedeni olabilir.

    5. **Deneyimler ve Geçmiş İlişkiler:** İnsanların geçmiş ilişkilerden aldıkları deneyimler, ilişki kurma şekillerini etkileyebilir. Geçmişte yaşanan olumsuz deneyimler, insanların ilişkiye girişimini engelleyebilir.

    Bu gibi durumlarla başa çıkmak ve ilişkilerde başarılı olmak için önemli olan, kendinizi tanımak, güvenilir bir iletişim kurmak ve sağlıklı ilişki beklentileri geliştirmektir. Eğer bu konuda endişeleriniz varsa, bir danışman veya yakın bir arkadaşla konuşarak farklı bakış açılarına sahip olabilir ve olumlu ilişki deneyimleri geliştirebilirsiniz.

    2
    0 Yorumla
  • Tersy
    Tersy Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 58%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı.

    Bir kadının güzel olması benim için yeterli kriter değil. Günde 1 saat oynaşsan bile, belli bir sohbeti olmayan biri ile kalan 23 saatte ne yapılır? Entelektüel bilgi birikimi olmayan, sohbet edemeyen, konudan konu açamayan, sadece kendinden bahsedip dinlemeyi beceremeyen, bir şey anlatırken aklı başka yerde olan birisi dünya güzeli de olsa benim umurumda olmaz.

    1
    0 Yorumla
  • Green_mile_devi
    Green_mile_devi Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 60%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.

    Soğuksundur.

    Lafta isteyip gerçekte ismiyorsundur.

    Desinler ama istemeyim diye görüntü veriyor olabilirsin. İnsanlar artık teklif edip bir de saçma muhabbetlere girip kızın bi tarafını kaldırmak istemeyebiliyor

    Ya da kendince güzelsin fakat insanlara güzel gelmiyor olabilirsin.

    Davranışların da etken olabilir ya da

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

44

Cevap

126

Cevap

  • nordun_gadasi
    nordun_gadasi Takip Et
    Efsane Yaş: 36 , eic 31%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 43b cevap paylaştı.

    Burdan yazan olur merak etme gadası

    0
    0 Yorumla
  • thewalkerist
    thewalkerist Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 340 cevap paylaştı.

    Merhaba,

    İlk olarak beklentilerinizi oturtalım. Nasıl bir ilişki istiyorsunuz? Kullanılmak mı? Sevilmek mi? Kullanılmak istiyorsanız yolunuz basit, varın yazın buraya, bir sürü sapkın çapkın peşinizden ağızlarından sular akarak koşsun.

    Ancak sevilmek istiyorsanız işte o biraz çaba give dikkat gerektiriyor.

    Nasıl bir karakteriniz var? Davranışlarınız nasıl? Beklentileriniz nedir bir ilişkiden, çok soru var maalesef. Peki siz bunların cevaplarını biliyor musunuz? Ne beklediğinizi ve istediğinizi biliyor musunuz?

    Eğer romantik bir ilişki arıyorsanız etrafınızdaki erkekleri dikkatli bir süzgeçten geçirmeniz gerekir.

    İyi niyetli, kafası cinsellikte olmayan, gerçekten sizin iyiliğinizi düşünen insanlar arayın. Deneyin, konuşun birileriyle, buradan olur dışardan olur. Ama ilk bulduğunuza atlamayın. Kendinize hak ettiğinix değeri verin.

    Dikkatli olun. Hatalardan uzak durun. Red flagleri iyi okumayı öğrenin. Gerekirse sorguya çekin. Ama yine de kendinizi kolay lokma yapmayın. İnanın kullanıp atmak isteyen çok insan var.

    Size iyi günler ve boş şanslar dilerim.

    2
    13 Yorumla
    • bitirim_05
      bitirim_05
      +1 yıl

      Sadece beğendikleri halde neden kimse yanasip teklif etmiyor bunu öğrenmek istemiş. Kızı tanımıyorsunuz. İşyerinde bir kiz var önüne gelen ınstagramdan yazıyor ona tanımadıkları halde örneğin. Bu kiz da güzelim diyor ona neden yazan olmuyordur

      Yorumla
    • thewalkerist
      thewalkerist
      +1 yıl

      @bitirim_05 Yani şöyle söyleyeyim belki de biraz soğuk görünüyorsunuz, belki intimide edici bir auranız var. Belki sizin onlar için farklı olduğunuzu düşünmüşlerdir. Belki onların girişimlerini farkınızda olmadan geri çeviriyorsunuz.

      Sebepler bir sürü olabilir. Ancak "beni beğeniyorlar da neden sormuyorlar" dememelisiniz. Eğer onlardan adım beklemek istemiyorsanız, insiyatifi alıp siz bir adım atabilirsiniz.

      Bu tarz konular gerçekten üzerine saatlerce konuşabilecek meseleler. O yüzden sizden tek ricam, sahip olduğunuz değeri bilip, bu değerin altına çekmeyin kendinizi. Yeter ki biri sevsin beni deyip, Bırakmayın tedbiri elden.

      Belki biraz soğuk olmamayı deneyebilir, sıcakkanlı davranabilir. Hoşlandığınız erkekler ile flörtleşmeyi düşünebilirsiniz.

      İyi günler dilerim.

      Yorumla
    • bitirim_05
      bitirim_05
      +1 yıl

      Ben is ortamında yaşıyorum bunları. Arkadaşlarımla mola sahasında gayet guler yüzlü neşeli halde sohbet ederken bir bakıyorum birileri tarafından göz hapsindeyim. Onları çaktırmadan gözlemliyorum. Beni arkadaşlarına gösteriyorlar. Bisey beklediğimden değil merakımdan soruyorum. Bu kişiler haftalarca bu şekilde Beni takip ederken neden girişimde bulunmuyor? Kiz arkadaşlar gelip bana söyleyebilir.

      Yorumla
    • thewalkerist
      thewalkerist
      +1 yıl

      @bitirim_05 Ama bakın şimdi hikaye biraz değişti. Soruyu soruş tarzınıza göre biz bunları bilmiyorduk maalesef. Şimdi bir sürü sebep olabilir.

      Utangaçlık veya çekingenlik söz konusu olabilir. Gözlemlediğiniz kişiler, sizinle tanışmak veya sohbet etmek istiyor olabilirler fakat utangaçlıklarından veya nasıl yaklaşacaklarını bilememekten dolayı tereddüt ediyor olabilirler. Belki de bu yüzden uzaktan izlemeyi tercih ediyorlar.

      Sizin neşeli ve canlı tavırlarınız çevrenizdekilerin ilgisini çekmiş olabilir. Eğer çok dikkat çekici iseniz, örneğin normalden fazla sesle gülme, yüksek sesle konuşma, ya da normalden farklı bir kıyafete, görünüşe ya da davranışa sahip olmanız onların size bakmasına neden olmuş olabilir.

      Grup baskısı da olabilir. Eğer kişiler bir grup halindeyse, grup içi dinamikler ve baskılar nedeniyle harekete geçmekte zorlanıyor olabilirler. Grup içindeki diğer bireylerin ne düşündüğü veya nasıl tepki vereceği, onların adım atmalarını engelleyebilir belki.

      Belki de doğru zamanı, sizin yalnız olmanızı bekliyorlar.

      Eğer denemek istiyorsanız şöyle bir deneme yapılabilir. Bir gün arkadaşlarınızla değil de, yalnız başınıza oturun. Müsait olun. Çok fazla telefonunuza bakmayın, kahvenizi içip çevrenize bakın. Bakalım şanslarını deneyecekler mi?

      İyi günler dilerim.

      Yorumla
    • byzks
      byzks
      +1 yıl

      O gerçekten sevmeyi bilen erkekler burdada var mı gerçekten

      Yorumla
    • thewalkerist
      thewalkerist
      +1 yıl

      @byzks Ümit kesmenin bir faydası yok maalesef. Sadece dikkatli olmak gerekir. Kendimi belki kanıtlayamam, açıkcası ihtiyacım da yok ama bir ihtimal inancınızı kazandırabilirim.

      Bu büyük aşk meydanında, gerçek sevginin peşinde koşan erkekler elbette var. Onlar, kalplerindeki sevgiyi bir sanat eseri gibi işler, her dokunuşları, her bakışları ile sevdiklerine olan bağlılıklarını ifade ederler. Aşkı, yüreklerinin en derin köşelerinde bir ateş gibi besler, bu ateşi sönmeye yüz tutmuş umutların ışığı yaparlar.

      Bu erkekler, sevgilerini şatafatlı hediyelerle ya da boş vaatlerle değil, sabırla, anlayışla ve tutkuyla gösterirler. Onlar için gerçek sevgi, sabahın ilk ışıklarıyla başlayan bir söz, geceye kadar süren bir yemin, bir ömür boyu sürecek bir bağlılık demektir.

      Güler yüzleri, sıcak kahkahaları ile neşe saçarlar; dertleri, sıkıntıları olanlara omuz olurlar. Onlar, sevdikleri için zamanlarını, ruhlarını, hatta yüreklerini bile seve seve feda ederler. Sevgileri, bir deniz feneri gibi, en karanlık zamanlarda bile yol gösterir.

      Evet, onlar burada; aramızdalar. Belki de bir dostun, bir ağabeyin, bir sevgilinin kılığında. Sevmeyi bilen, yüreği sevgiyle dolu bu erkekler, her zaman var olacaklar. Ve eğer dikkatli bakarsanız, onların varlığını, sessizce ama derinden hissedersiniz. İşte o zaman, gerçek sevginin hâlâ var olduğunu, en saf, en temiz haliyle burada, aramızda yaşadığını anlarsınız. Lütfen pessimist davranmayınız. İyiye şans veriniz.

      İyi günler dilerim.

      Yorumla
    • byzks
      byzks
      +1 yıl

      Yeterli olsunlar ve sayıları artsın onlara hasret kalıyoruz çünkü

      Yorumla
    • thewalkerist
      thewalkerist
      +1 yıl

      @byzks Evet, gerçekten de, sevgiyi yürekten yaşayan, onu cömertçe sunan erkeklerin sayısı artmalı. Bu erkekler, sevdiklerinin değerini bilir, onlara olan saygılarıyla tanınırlar; onlarla geçirilen her an, bir yıldız kayması gibi değerlidir.

      Onlar, küçük jestlerle büyük sevgiler gösterirler; bir çiçek, bir not, sıcak bir kahve... Her biri, "Seni düşünüyorum, seninle olmaktan mutluluk duyuyorum" demenin farklı yollarıdır. Onlarla geçen zaman, dünyanın karmaşasından bir sığınak, huzur dolu bir liman gibidir.

      Sevgi dolu bu erkeklerin sayısının artması, toplumumuzu daha yaşanabilir, daha mutlu, daha anlayışlı bir yer haline getirebilir. Her biri, sevginin sadece bir kelime olmadığını, eyleme döküldüğünde nasıl güçlü bir dönüşüm yaratabileceğini gösterir.

      Lütfen umudunuzu kesmeyiniz. Varız. Gerçekten varız. Sizler nasıl hasret kalıyorsanız biz de verdiğimiz kalbi güvende tutacak kadınlara hasretiz.

      Ah keşke şöyle bir yolu olaydı da direkt bulayım birini, vereyim kalbimi, baksın gönlünce, sevsin, sevdirtsin kendini bana. Zor ama pes etmiyoruz, hedefim bulmak ruh eşimi.

      İyi günler dilerim.

      Yorumla
    • byzks
      byzks
      +1 yıl

      İnşallah gönlüne göre biri çıkar karşına, sizlerde haklısınız , bunları her kadın da hak etmiyor. Hem kadının hem erkeğin güzel sevenini bulmak zor ama kısmet işleri

      Yorumla
    • thewalkerist
      thewalkerist
      +1 yıl

      @byzks Sizlere hak veriyorum. Kadınlar için daha zor. Erkekler, ya ne diyeyim ben kendi cinsime, Beni de tiksindiriyorlar yemin ediyorum. Bu kadar iki yüzlü, bu kadar sinir bozucu bir güruh nasıl yetişti ben anlamıyorum. Empati yoksunu, sinir bozucu, kanser edici insanlar o kadar çok ki. O yüzden sizlere sonuna kadar hak veriyorum. Ancak kendimin de onların eşşeklikleri yüzünden yanmam beni üzüyor.

      Hayır elimden bir şey de gelmiyor. Artık bir yerden sonra kime yardım etmeye çalışsam, iyilikte bulunmaya çalışsam "tavlıyor musun kızı" diyorlar. Tüm benliğimden bıkıyor, yardım etme isteğimi bile kursağında bırakıyorlar.

      Neden herkes bu kadar iki yüzlü olmak zorunda? Neden herkes bu kadar utanmaz olmak zorunda? Bir erkeğin tüm olayı bir kadını tavlamak mı olmalı? Onu kullanıp bir köşeye atmak mı olmalı? neden böyle yapıyorlar?

      Oturup ağlayacağım yemin ediyorum. İnsana akıl sağlığını kaybettirecek derecede insanlar var. Yok ne insanı ya onlara insan diyesim yok.

      Kusura bakmayın ya sitem ettim. Ama gerçekten burama kadar geldi. Daha dün bir hanım efendiye yardım etmeye çalışıyorum öküzün biri gelmiş "buradan yürünür" diyor. Utanmaz herif, kadın aldatıldığını söylüyor sen ne anlatıyorsun. En son postu yapan arkadaş küfretti ona zaten

      Herneyse. Tekrardan kusura bakmayın, kafa ütüledim. İyi günler dilerim.

      Yorumla
    • byzks
      byzks
      +1 yıl

      Estağfurullah, daha fazlasını hak ediyor bazı insanlar. Bunlar az kalır. Yani illaki bir fesatlık düşünüyorlar. Bende karşılıksız iyilik yapmayı severim cinsiyete takılmadan ama insanlar farklı düşünüyor. Onların sorunu vallaha ben kendimi bilirim insanlar bozuk, Allah ıslah etsin

      Yorumla
    • thewalkerist
      thewalkerist
      +1 yıl

      Yok ağzımı bozmayı da sevmiyorum ama bazıları inatla zorluyor...

      Herneyse teşekkür ederim, tekrardan kusura bakmayın, iyi günler dilerim.

      Yorumla
    • byzks
      byzks
      +1 yıl

      Bazı insanlar cidden sınırları sabrı zorluyorlar, yanlış bir şey yapmadın , ağzına eline sağlık. Aynı duygu ve düşüncelerdeyim bende çünkü 🤭

      Yorumla
  • 06romeo
    06romeo Takip Et
    Master Yaş: 60 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Çok normal. Çünkü devir değişti. Artık kızlar kadınlar teklif beklemesin, canım çektiyse sen teklif et. Kesin kabul görürdün. Aşk güzel şey, sevmek sevilmek sevilmek çok güzel. Ama sen sorunda “kullanmak için bile olsa” demişsin ya, buna katılmıyorum. Bu kullanmak ya da kullanılmak değil ki. Karşılıklı arzuların örtüşmesi ile oluşan ortak haz alma olayı. Yani bu karşılıklı paylaşmak. Bu da güzel bir şey. İlle de kullanmak fiyorsan sen buna, o zaman ben de sana derim li, peki o zaman sen karşında beğendiğin seçtiğin erkeğe sevgililik teklif et ve onu çatır çıtır kullan. Çünkü realistim ben. Ne dersin? Yanlış mı düşünüyorum? Keyifli günler. Sıkma kendini, rahat ol ve anın tadını çıkar. Hayat yalamaya değer. Mutlu olmak elimizde. Baayyyyy…

    😃🤩😊🥰❤️🍀🌸🍃🪷

    1
    0 Yorumla
  • Saddov
    Saddov Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 32
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 8,1b cevap paylaştı.

    Güzellik bir yere kadar. Hatta sadece başlangıç noktasında etkili. Sonrasında huy ve anlaşabilirlik devreye giriyor. Yakın çevremizde çok güzel iki kız var yolda görsek selam vermemek için yol değiştiriyoruz.

    5
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Kadınsı değilsin.
    Tüm kadınlar her şeyi ince bel dolgun göğüsler büyük kalça okka burun kalın dudaklar uzun kirpikler badem gözler zannediyor.
    Evet ilk etapta buna bakıyoruz ancak ikinci etap karakteriniz ve davranışlarınız.
    Dikkatimi şu aralar çeken bir şey var.
    Şu yukarıda belirttiğim özelliklerin bir veya çoğuna sahip kızlar genelde erkeksi mentalite ve davranış, konuşma şekline sahip bu nedenle kaybediyorlar.
    Tam tersi olsa tüm erkekler peşlerinden koşar.
    Onu elde etmek için herkes çabalar.
    Ama erkeksi olduğu için seksi gelmiyor.
    Erkeksi kadın cinsel olarak bile çekici değil

    1
    19 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Baya kadinsiyim aslinda

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bunun yorumunu sen yapamazsın.
      Bir erkek yapabilir.
      Mesela
      Her dediğim doğru ve insanları sürekli yargılayan eleştiren biriysen
      Anlayışsızsan, empatik zekaya sahip değilsen
      Dik başlı ve inatçıysan
      Gerçekten beğendiğin erkeğin sınırlarına uymak yerine onun uymasını bekliyorsan kadınsı değilsindir.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bahsettigin erkek kole mi ariyor kadin mi?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sinirlarina uymasini bekleme ama onun sinirlarina uy demenden bahsediyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Niye tek tarafli uyulsun sacma

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kadın takip edebileceği bir rehber arar.
      Sınır derken o erkeğe adapte olabileceğin biri diyorum.
      Zirzop bir pıçın sınırına uyup ahlak ve karakterinden feraget edeceğin bir erkek değil.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Alla alla biz bilmiyor muyuz karakterli olmayi da erkegin karakterine uycakmisiz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Rehber niye arasin kendi kafasi çalışıyor kendi bulur yolunu bunlari nerden uyduruyorsun allah askina

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bak hep bu sorun sosyal medyadan kaynaklanıyor kadınla erkeğin birbirine tamamen uyması gerektiği böyle bir şey mümkün değil.
      Erkek ilişkide güç ve liderdir kadın ise onu takip eden destekleyen konumdadır.
      Anlayışlı ve sevgiyle sevdiği adamı destekler.
      Ama günümüzde tam tersi destek değil köstek olmak sürekli erkeği yetersiz hissettirmek, erkeğe saygısız olmanın marifet olduğu, erkeğe uyum sağlamanın ise aciz ezik bir kadın profili oluşturduğu imgelendi algınıza birçok kadının bu işlendi.
      Ancak böyle bir durum söz konusu değil.
      Senin gibi birçok güzel kadın görüyorum iki konuşuyorum normal konuşuyorum saygısızlaşıyor.
      Bir erkekle nasıl konuşacağını bilmiyor.
      Sanki o güzelliği onu her şeyi tölere edilebilir bir varlık kılıyor gibi zannediyor.
      Ancak durum gerçek bir erkek için böyle değil.
      Direkt seni kafasında Kara fatma olarak işaretliyor ve gidip o buna mı baktı diyeceğin orta veya çirkin olan Melisa’yla flörtleşiyor veya evleniyor.
      sonra bu çirkinde ne buldu diyorsun.
      Bir şey bulmadı ortanca bir kızdı ama kadınsı tavırları aşırı fazlaydı erkekte onu hayatına almak istedi.
      Kadınsı olanlar daima daha çekici ve seksi oluyor. Duygusal olarak daha erkeği bağlanabilir kılıyor ve daha cinsel istek uyandırıyor.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Uydurduğum bir şey yok gözlemlediğim ve psikoloji kanallarından dinlediklerimden yola çıkarak bunu diyorum.
      Her şey güzellik değil.
      Neden kadınlar gül gibi kızlar 190 manken gibi çocuklarla evlenmek yerine
      gidip eli yüzü düzgün olmayan birnevi çirkin ama erkeksi sahiplenici gardiyan modunda ciddi ve kadını umursamaz ve duygusuz olan erkeklerle hem sevgili oluyor hemde seks yapıyor düşündün mü?
      Çünkü erkeksi
      O manken çocukların iç dünyası yumuşak doğuyorlar ama yüzü fiziği on numara
      Kadın görüyor Mertcan’a bak offf diyor sonra bir iki muhabbet ediyor erkeksi gelmiyor.
      Emrah’ı yakışıklı bulmuyor Emrah yanına geliyor iki konuşma açıyor tavrı hareketleri kadını büyülüyor bu çocukta ne var anlamıyorum diyor tutuluyor.
      Çocuksa kızı zerre umursamıyor.
      Çünkü o çocuğun şansıda sağlam bir duygusal dünya ile doğması.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben erkegi desteklemem demiyorum ki desteklerim ama o da beni desteklesin ev hanimi olup aferin kocacim sen yaparsin kocacim ben yapamam dememi bekliyorsa avcunu yalasin. Ben de basarili olurum o da basarisiz olsa bile ben onun motivasyonunu dusurecek kiracak seyler soylemem. Ya da benden az kazansa bile mesela ben onu yine overim mesela ben muhendisim o garson diyelim isi hakkinda ona motive olurum harika bir topluma faydali ve caliskan bir insan oldugunu ona hissettiririm

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Harika ve biri gormezden gel lutfen yanlislikla yazilmis onlar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Öncelikle şunu demem gerekiyor.
      Her şey cinslerin birbirinde verdiği izlenim ile alakalı.
      Ben kız arkadaşıma hesap ödetmem ve ev işlerine de karışmam.
      Ben böyle anne ve babada büyüdüm.
      Evde külfetli tamirat işlerine de eşime el sürdürtmem ağır işleri ben yaparım.
      Öte yandan kadınların bazıları şey diyor erkekte ütü yapmalı çamaşır yıkamalı yeri silmeli eşitiz öyle olmalı ikimizde çalışıyoruz.
      İyi güzel diyorsunuz ancak çoğumuz ataerkil anne ve babada büyüdük.
      Baba parayı kazandı anne ev işlerini yaptı.
      Nadir farklı olanlarda var ama çok nadir.
      Şimdi sen böyle bir babayı görerek büyüdün babanda hayatındaki erkek figürüdür temsilidir.
      Erkek arkadaşın ev hanımı işleri yapınca gözünde erkeksi olmuyor hatta araştırmalara göre ev işlerini yapan erkeklerin yapmayanlara göre daha az seks yapabildikleri sonucuna varılmış.
      Kadının beyninde kadınsı bir izlenim yarattığından dolayı hemcins olarak bilinçaltı algılıyor bu nedenle ona arzusu azalıyor.
      Mesela umursayan romantik, duygusal şiirler yazan erkekler büyük oranda tercih edilmez neden?
      Çünkü iç dünyası yumuşak acı çekmemiş olgunlaşmamış erkek doğası böyledir ve kadın bunu kadınsı olarak algılar.
      Bu nedenle bu erkekler daha arka planda son tercihleri olur.
      Ama hanzo yani daha duygusal olgunlaşan veya böyle bir fıtratla doğan erkekler her zaman daha seçimlerinde ön plandadır.
      Çünkü kadının gözünde güçlü bir izlenim yani erkeksi olduğunu farkettiriyor.
      Bilinçaltı umursamaz, romantik olmayan hödük hatta kaba türevi erkeği görünce erkeksi algılıyor ve onu çekici görüyor.

      Yorumla
    • Gizlikullanıcı0034
      Gizlikullanıcı0034
      +1 yıl

      Git kendine köle al o zaman. Yok inatçı olmayacak yok erkeğe şöyle davranacak nesin sen prensin oğlu mu? Ulan inatçı olmak karakteristik bir özellik @mm salaaagı

      Yorumla
    • cansublahblah
      cansublahblah
      +1 yıl

      ayy ne cevap veriyorsun şuna salla adamı saçma saçma yanıtlamis işte

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Gerçekleri inkar etsende gerçek gerçektir.
      @gizlikullanıcı0034
      Erkeksi olduğun üslubundan belli zoruna gitti evde kaldın veya tercih edilmiyorsun sanırım.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @cansublahblah bak bu kız kadınsı uslübündan belli.
      Cansu gözlemlerim ve deneyimlerim sonucu bu kanaate vardım.
      Her şeyi ben bilirim erkeğe ihtiyacım yok mentalitesinde asi, saygısız ve inatçı kadınlar ya yalnız kalıyor.
      ya da pasif literatürde beta denilen yumuşak itaatkâr erkeklerle evleniyorlar.
      Sonra evliliklerinde tam tatmin olmuyorlar.

      Yorumla
    • cansublahblah
      cansublahblah
      +1 yıl

      ya bi sus baştan aşağı saçma yanıt yapiyorsun ne kadınsı abi her erkek senin şu dediklerine bakmaz bile

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Benimle böyle saygısız bir şekilde konuşamazsın.
      Arkadaşın değilim edebinle konuş ya da yazma.
      Gözlemlerim ve tecrübelerim sonucu eriştiğim bilgileri paylaştım.
      Burası benim yorumum başka yorum altında kendi deneyimlerini paylaş
      veya saygılı olmayı öğren.

      Yorumla
  • bayuslu
    bayuslu Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 82%
    +1 yıl

    Ee bu genelde olan bir durum zaten. Erkekler genelde cok guzel ve dikkat cekici kadinlara yanasmaktan biraz korkuyor. Ya o kadinin hayatinda kesin biri vardir diye dusunuyor, ya da kadin cok guzel oldugu icin erkek o kadinin kendisine bakmayacagini dusunuyor.

    1
    11 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Cirkinlere mi teklif ediyorlar yani

      Yorumla
    • bayuslu
      bayuslu
      +1 yıl

      Cirkinlere degil ama standart ya da normal guzellikte olan kadinlara daha rahat aciliyor erkekler. Ama benim bu soyledigim reelde gecerli. Sanalda kadin cok cok guzel olsa bile erkekler yazar genelde, cunku kadin ya cevap vermez ya da en fazla reddeder.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sanalda cok yazan oluyor ama gercek hayatta hic olmuyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sence guzelmiyim cidden kafam karisti sanalda standart guzelliktekilere de cok yaziyorlar mi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yani soyle soyliyim cok takipcim var cok guzel iltifatlar aliyorum bir cok erkek dunyanin en guzel kizisin falan diyor videolarimi durusunu falab begendiklerini soyluyorlar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bunlari herkese soyluyorlar mi bilmiyorum ama kendimi begeniyorum yani guzel oldugumu dusunuyorum ki ben guzel bakinca herkesin guzel oldugunu dusunen birisiyim 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ama dedigim gibi realde tik yok 😂

      Yorumla
    • bayuslu
      bayuslu
      +1 yıl

      Evet iste dedigim gibi sanalda yazan cok olur. Cunku en fazla reddedersin. Ama reelde reddetmen ya da ters cevap vermenden ister istemez cekinir erkekler. Ayrica sence guzel miyim demissin de ben buna nasil yorum yapabilirim ki 😂

      Yorumla
    • bayuslu
      bayuslu
      +1 yıl

      Ayrica mesela reelde diyelim birinden hoslandin, o kisinin seninle konusmasini istiyorsun. Karsindaki kisiye biraz cesaret vermen gerekebilir. Yani ondan hoslandigini belli etmelisin. Cunku dedigim gibi o insan cekinebilir, reddedilecegini dusunebilir. Bakislarinla bile cok rahat bir sekilde belli edebilirsin.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Birinden hoslaniyorum ama ask degil ayiptir soylemesi takilmalik 😃gulumsuyorum falan o da gulumsuyor ama otesi yok sıkıldim ya 😃

      Yorumla
    • bayuslu
      bayuslu
      +1 yıl

      Demek ki fazla cekingen. Sonucta sen yesil isigi yakmissin. Buna ragmen hala gelip konusamiyorsa ozguven eksikligi vardir.

      Yorumla
  • H2__O
    H2__O Takip Et
    Guru Yaş: 47 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 707 cevap paylaştı.

    Ya zannettiğin kadar güzel değilsindir, ya da tavırlarında bir sorun vardır, insanlar sana yaklaşmaya çekiniyorlardır.

    Ayrıca güzellik ve çekicilik aynı şey değildir, güzellik bir estetik ölçüsüdür ama çekicilik karşında ki kişide arzu uyandırmaktır.

    Güzel ama soğuksan da kimse yaklaşmak istemez.

    1
    2 Yorumla
    • askozanaa
      askozanaa
      +1 yıl

      Ders almam lazım senden

      Yorumla
    • H2__O
      H2__O
      +1 yıl

      @askozanaa Selam, ne konuda ders alman lazım benden?

      Yorumla
  • Üy3ißmin3g3r3kyoK
    Üy3ißmin3g3r3kyoK Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39 , eic 83%
    +1 yıl

    L@n derdini s... im. sorunun ne senin daha ne işte niye kullansın seni millet. Kullanmasınlar. Sen vakit geçirmelik biri misin. Nelere layık görüyorsunuz kendinizi ya.🤷‍♀️🙇‍♀️🤷‍♀️

    5
    0 Yorumla
  • myd1oez
    myd1oez Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 43,7b cevap paylaştı.

    Normal , ama güzel olmayabilirsin genelde erkekler her kıza aynı şeyi söylerler ve çoğu da kendini mükemmel hatta bulunmaz sanabiliyor bu durum sonrasında beklentiye giriyorlar. Gerçeği söyleyen insan sayısı çok az olunca kızların çoğu böyle düşünüyor.

    1
    0 Yorumla
  • thexpendablesss
    thexpendablesss Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Sen bekledikce olmuyor, hayatini rutin ve sosyal yasa illa ki biri gelir ozguvenin arttiginda zaten sen secici olacaksin belki de istemeyeceksin bir de boyle dusun

    2
    0 Yorumla
  • abdullah637373
    abdullah637373 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 78%
    +1 yıl

    Saf güzellik görücü usulü varken önemliydi artık pek de önemenmiyor. Mesela elbiz erkeklerin geneli ultra güzel ama bakımsız bir kızdansa çirkin ya da orta tipte ama kendine bakan bakımlı kızları tercih ediyor.

    0
    0 Yorumla
  • KaRTaL_27
    KaRTaL_27 Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 66%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Güzel olduğunu düşünmüyorum sende cevrendeki insanların gazına gelmiş kendini güzel sananlardan sın

    5
    0 Yorumla
  • Nslem
    Nslem Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Bak işte kendinde söylüyosn çok güzelim diye sırf sevgili yapmak için kullanılmak istemek neden ki yani boş ver kimse takılmasın sevgili olmasın zamanı gelince elbet çıkar gerçekten sevip kıymet verecek biri

    0
    0 Yorumla
  • Suhandan06
    Suhandan06 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 72%
    +1 yıl

    Hayatında başka birinin olduğunu düşünüyor olabilir karşındaki, çünkü bunu çevremdeki çok kişiden duydum hayatında kesin başkası vardır deyip konuşmuyorlar bile

    1
    3 Yorumla
    • Herakkles
      Herakkles
      +1 yıl

      Ama güzel kızların iliskidi vardır mutlaka korkusu var ondan

      Yorumla
    • Suhandan06
      Suhandan06
      +1 yıl

      Çevremin güzellik algısına göre güzelim ama adam akıllı sevgilim olmadı 1 elin 5 parmağını geçmez çünkü kimse konuşmaya yeltenmiyor 🤣🤣

      Yorumla
    • Herakkles
      Herakkles
      +1 yıl

      Ama dm kapalı

      Yorumla
  • H_İ_Ç
    H_İ_Ç Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 657 cevap paylaştı.

    Ben çirkinim diyen görmedik daha. Ortalama bir güzelliğin varsa bile davranışların ya da görünüşün ürkütüp kaçırıyordur insanları.

    1
    0 Yorumla
  • Zahidehanim16
    Zahidehanim16 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 50 , eic 100%
    +1 yıl

    Çok sosyal değilsiniz ya da soğuk ciddi bir duruşunuz vardır belki.

    2
    0 Yorumla
  • pinkcivcivv
    pinkcivcivv Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 96%
    +1 yıl

    Çirkin olabilir misin acaba mesela kilolu musun hareketlerin pick mi tarzı mı bakımsız mısın cok senep olabilir

    0
    0 Yorumla
  • Tekeli00
    Tekeli00 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Kullanılmak için asla sevgili olmak isteme.! Mal mı bu kullanasın. Gelecek yaşayacağın adam karşına çıkar elbet bir gün sabır et.

    0
    0 Yorumla
  • 35-ÇILGIN-ADAM-35
    35-ÇILGIN-ADAM-35 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Güzeli affetmem çekinmem etmem onlar kendini sana layık görmüyor olabilirler ya da dediğin gibi güzel olmaya bilir görmedim bişey diyemem

    0
    0 Yorumla
  • YakışıklıOglan27
    YakışıklıOglan27 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Yani güzel bir kızsın farklı bir bakış açım var buna rağmen bir sevgilin olmuyor bu durum çok tuhafıma gitti açıkçası

    0
    0 Yorumla
  • küllükedi
    küllükedi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Senin onlara bakmayacağını düşünüyorlardır. etrafında seni beğenip de açılmaya cesaret edemeyen vardır.

    0
    0 Yorumla
  • çirkin_cocuk
    çirkin_cocuk Takip Et
    Bilge Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl

    Yaş 24 ise Tanrının emri ile ben talibim (bir de İstanbul ) Hiç olmadı ilkim olani uçan tozdan esirgerim ama suz beni istemezsiniz ki

    0
    0 Yorumla
  • c1lar1ty
    c1lar1ty Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl

    güzel giyinmiyorsundur yüz bakımın yetersizdir şu an çoğu güzel kıza teklif gelmiyo güzel bol olduğu için

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bende gayet sıradan olup erkekleri peşinde divane eden kadınlar hakkında bir şey gozlemledim. ''Cilve'' . Nasıl yapılıyor hiçbir fikrim yok ama :) :D

    1
    1 Yorumla
    • ibraamyigit145350
      ibraamyigit145350
      +1 yıl

      cilve yapan kadinlar hep begenilir

      Yorumla
  • Eliftürcan
    Eliftürcan Takip Et
    Bilge Yaş: 33 , eic 70%
    +1 yıl

    Güzellik gerçekten bi yere kadar hatta ilk aşamada gerekli gerisi biraz sosyal beceri.

    1
    1 Yorumla
    • ibraamyigit145350
      ibraamyigit145350
      +1 yıl

      evet mantikli ama güzel olup da kafasi calismiyorsa o da kötü

      Yorumla
  • serkan82
    serkan82 Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 95%
    +1 yıl

    Cidden oturup bunu mu düşündün kafanı camdan çıkar oksijen alsın bedenin.

    1
    0 Yorumla
  • schrodçg
    schrodçg Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 35%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.

    Gel ben seni kullanırım canım ama biraz hor kullanabilirim 😁😁😃😘

    0
    0 Yorumla
  • Metehançlgn
    Metehançlgn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Beni de öyle ama ben yakışıklı da sayılmam sanırım ondan

    0
    0 Yorumla
  • irrigate1993
    irrigate1993 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 69%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Guzellikle iş bitmiyor giyime kusamada bakarlar duruşa nasıl davrandığına da

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Çok güzel olduğuna emin miyiz 😅🤦‍♀️
    Körün bile kör alıcısı olur, İtici yapan bir noktan vardır mutlaka. Çok güzel olmadığında kesin eğer böyle diyorsan🤭

    0
    0 Yorumla
  • wudst
    wudst Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben olsam ederdim :) kaçırmazdım yani böyle birini, neden etmiyorlar peki sence?

    0
    2 Yorumla
    • ibraamyigit145350
      ibraamyigit145350
      +1 yıl

      soğuk duruyor olabilur

      Yorumla
    • wudst
      wudst
      +1 yıl

      Bir ihtimal tabii

      Yorumla
  • Rose83
    Rose83 Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.

    Mesafeli ve ulaşilmaz geliyorsundur erkeklere ondandır..

    0
    0 Yorumla
  • Öylesineeeaçtım
    Öylesineeeaçtım Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Kullanmak için bile olsa derken? Kullanılmak mı istiyorsun bu ne saçma düşüncedir

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Şimdi tamam gel konuşalım dicem. Yanlış anlicaksin. Gerçekte karşına çıkacam. Bana açılmıyor diceksin. Tanışmak istermisin? Seni gormeden. Beni görmeden.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Demek ki gerçekten çok güzel değilsin ;))

    Sarışın ve renkli gözlü değilsen konuşmak isterim. Sarışın ve renkli gözlü kız tercih etmiyorum. İtici geliyor sarışınlar.

    0
    0 Yorumla
  • SteelForGee
    SteelForGee Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Egoluysan burnun havadaysa geleni tersliyosan olmaz

    0
    0 Yorumla
  • yagızdelıkanlııı
    yagızdelıkanlııı Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.

    Boş bırakmazlar diye düşünüyor millet illa vardır biri hayatında o yüzden kimse uğraşmak istemez

    0
    0 Yorumla
  • ÇiçeğiburnundaAnne
    ÇiçeğiburnundaAnne Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 88%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.

    Hijyen konusunda titiz misin Buda önemli bir nokta çünkü (hiç bir kadın kendini kullandırtmamalı)

    0
    0 Yorumla
  • Yunusemre1143
    Yunusemre1143 Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Belki de o kadar güzelsin ki yanına erkek yanaşamıyor cesaretsizliğinden

    0
    2 Yorumla
    • halemsu
      halemsu
      +1 yıl

      Masterchef alican a benziyorsun

      Yorumla
    • Yunusemre1143
      Yunusemre1143
      +1 yıl

      Sence yakışıklı mı o adam? Bu arada kimileri piyanistteki adama, kimileri de buna benzetiyor.

      Yorumla
  • CaptainVenture
    CaptainVenture Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 97%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.

    Ahahha kullanmak için bile olsa 😂😂😂 bu nasil bisey demekki yaklasilmaz görülüyorsun

    0
    0 Yorumla
  • s1radan_b1ri
    s1radan_b1ri Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 89%
    +1 yıl

    Kullanmak mı? evet beyin olsaydı iyi olurdu kullanırdın.

    0
    2 Yorumla
    • pirpirella000
      pirpirella000
      +1 yıl

      Hahaaaaaaa😄

      Yorumla
    • s1radan_b1ri
      s1radan_b1ri
      +1 yıl

      😁😁😁

      Yorumla
  • MarcusAntonyus
    MarcusAntonyus Takip Et
    Guru Yaş: 110 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Müge Anlı'ya da üniversitede kimse arkadaşlık teklif etmemiş.

    0
    1 Yorumla
    • MarcusAntonyus
      MarcusAntonyus
      +1 yıl

      Bu yorumunu anlamadım "Olcem gulmekten ne kaybetcem ki puauajaj erkek niye birsey kaybetmiyor olsun yalan mi soyliycek esine sevismedim diye hangi erkek sevismedim diyor ki acik acik soyluyor sevistigini ee ne fark kaldi o da bakir degil bende bakire degilm "

      Yorumla
  • Fibonacci00
    Fibonacci00 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 83%
    +1 yıl

    Çok güzel olduğun için belki elde edemeyeceklerini düşünüyorlardır.

    0
    1 Yorumla
    • Qquantum
      Qquantum
      +1 yıl

      Bak mantıklı

      Yorumla
  • Zz___eeyuyy
    Zz___eeyuyy Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 95%
    +1 yıl

    Muhtemelen kendilerinden çok daha iyi ve senin onlara bakmayacagini tahmin ettikleri içindir 😃

    0
    0 Yorumla
  • Gezdolas01
    Gezdolas01 Takip Et
    Master Yaş: 39 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.

    Demekki soguk birisin guzel olabilir ama o istekliligi karsindkine vermeiyorsun

    0
    0 Yorumla
  • Daгкdesiгe_
    Daгкdesiгe_ Takip Et
    Bilge Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Sokakta seni gördüm diyelim yanına ne diye gelmemi isterdin mesela

    0
    0 Yorumla
  • irem_meriiii01
    irem_meriiii01 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 24
    +1 yıl

    Belkide onları tersliyorsun? Belki değişik bakıyorsun? Belkide sadece sen kendini güzel buluyorsun? Veya şımarık olduğun için? Veya cok sessiz suskun olduğun icin? Veya seni güzel bulmuyorlar? Veya onlara yakın gitmediğin için olabilir

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    tipik türk kızı bomba olduğunu sanıyor ama patlasa kendinine bile zarar veremez işte... ego +plus ♾♾♾

    1
    0 Yorumla
  • Konusanpenguen
    Konusanpenguen Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Seni görmeden bilemeyiz güzellik göreceli ne de olsa…

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Güzellik belli bir süre sonra yetiyor gerisi kafa yapısı karakter önemli. Güzellik sadece tanımak için neden

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Erkekler güzel kızlardan korkanlar genelde, kesin sevgilisi vardır veya o kız bana bakmaz diye düşünürler bu yüzden tercih etmezler

    0
    1 Yorumla
    • Asilade
      Asilade
      +1 yıl

      Peki doğru mu bu.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Erkekler egolu kizlari sevmez cok guzellerle olmak istemez bela alip bile ugrasmazlar yani

    1
    0 Yorumla
  • dreamliner61
    dreamliner61 Takip Et
    Master Yaş: 43
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 17,2b cevap paylaştı.

    Kullanılmak ve vakit geçirilen bir kişi mi olmak istiyorsun yani anlamadım ?

    0
    0 Yorumla
  • Yaşlıgösterengenç
    Yaşlıgösterengenç Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Güzellik görecelidir sadece guzelsen olmaz çekicilik seksilik diye bir şey var fizik mesela veya olağanüstü guzelsindir kimse kabul etmez diye yazmıyordur 😂

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Seni havalı buluyorlardır ya da nasıl olsa kabul etmez diye kimse teklif etmiyor olabilir 😊😊

    0
    0 Yorumla
  • FeynmansBongo
    FeynmansBongo Takip Et
    Xper 1 Yaş: 26
    +1 yıl

    Kimse kendine çirkin demez ki zaten :)

    Belki de, senin güzellik anlayışınla başkalarınınki uyuşmuyor.

    Girdim yine Güzin Abla moduna.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    sıkıcısındır sandigin kadar guzel degilsindir

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Seninle tanışmak istiyorum
    Bana bir şans verir misin
    Sevgilim ol
    Ciddi ilişki istiyorum

    0
    0 Yorumla
  • Pişmannnnn2
    Pişmannnnn2 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    Konuşmasını oturmasını kalkmasını bilmiyor olabilirsin eğitim durumunu çevreni vs bilemiyorum çok sert duruyosundur cesaret edemiyorda olabilirler

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Güzel olsan kullanılmak istemezdin durumun içler acısı

    0
    1 Yorumla
    • meeks
      meeks
      +1 yıl

      Kendini güzel sanıyor dimi yazık buna

      Yorumla
  • Devamını Gör (110)
Devamını Gör(155)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Çok güzelim ama kullanmak için bile olsa da kimse bana sevgililik teklif etmiyor. Neden olabilir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Güzelim ama kimse teklif etmiyor. 35 cevap verildi
Güzel sayılırım ama kimse bana çıkma teklifi etmiyor neden? 18 cevap verildi
Güzel olmama rağmen neden kimse teklif etmiyor, nerede hata yapıyorum? 17 cevap verildi
Güzel biriyim ama kimse çıkma teklifi etmiyor neden? 20 cevap verildi
Çok yakışıklıyım ama hiçbir kız teklif etmiyor ? 8 cevap verildi
Herkes bana çok güzel diyor ama neden sevgilim yok, kimse evlenme teklif etmiyor? 29 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Daha önce yalnız kalmamak için yanlış yerlerde bulundunuz mu?
  • Aileniz size ne sıklıkla, ne kadar para veriyor?
  • Deli misin, akıllı mı?
  • Sağlığına özen gösteriyor musun?
  • Aşk kime yakışır?
  • Evde ya da iş yerinde su arıtıcısı kullanan var mı?
  • Hayatında deniz gibi huzurlu hissettiren neyin var?
  • Gececi tayfa geceye bir şarkı bırakalım mı?
  • Biriyle evlenebilmeniz için hangi özelliklere sahip olması gerekir?
  • Kadınlar neden kahve sunumunu sever?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨