Evliyken başkasina aşık oldugumu fark ettim bilmiyorum duygularim cok karisik ne yapmaliyim?

Öncelikle benim 3 yıllık bi ilişkim vardı çocuk doktordu konuşup görüşüyorduk sonra kavga edip ayrıldık ben de bidaha yazmaz aramaz sormaz diye umudumu kesmiştim sonra ben evlilik yaptım 1 ay oluyor ailemin tanıdıklarının oğlu ile şu anki eşim de doktor temiz düzgün biri hiçbir sıkıntı yok ama dün o 3 yıllık ayrıldığım eski sevgilim yazınca kafam karıştı benim dedim ona bana yazma evlendim dedim o da şok oldu ne ara evlendin falan dedi ben de cevap veremedim pişmanlık yaşıyorum hâlâ onu mu seviyorum acaba

Evliyken başkasina aşık oldugumu fark ettim bilmiyorum duygularim cok karisik ne yapmaliyim?
Cevapla